Yok yok hocam ben bekledigim cevabi aldim estagfurullah sorunsuzlukta dayaniklilikta mf de geride kalmazsa 1 adim one gecti benim gozumde sahsen
6714te vitesler arasindaki hiz ayarlama secenegini bilmiyordum sizden duymus oldum
Hız sabitleme değil devir sabitleme+otomatik vites seçeneği var
Bir de asfalt için tam otomatik bi mod var sürücü sadece gaza ve frene basar, debriyaj ve vitesle ilgilenmez otomatik sekilde hızını vs ayarlıyor.boş beleş çoluk çocuk özellikleri.ne tarlada ne yolda kullanılmaz.
Radara yakalanmaması gereken Mercedes mi bu, ne hız sabitlemesi.
Arkanda pulluk çizel takılıyken, kuyruk milinde sabit devirle çalışması gereken alet takılıyken ne işine yarar bu saçma özellik.
İş Makinesi bu, formula aracı mı.
En az yakıt bölgesindeki yüksek bi devre sabitler ağır işçiliği öyle yaparsın
Arkanda pulluk çizel takılıyken, motor tam yükte çeki yaparken hız sabitlemen demek tam yükteki motorda sürekli devir düşürüp devir yükseltmen demek.hiç akla yatkın mı, motorculuğa uygun mu bu hareket.
Sürekli asfalçılık yapıyorsan, hafif yük nakliyecisiysen işe yarayabilir, asfaltta ağır yükle yine olmaz.
Boş beleş özellikleri konuşmaya gerek yok, benzer yazılımsal özellikler masseyde de emin olun daha fazla.bir özellik fonksiyonelse ondan bahsetmeye gerek var, değilse adını anmaya bile gerek yok.
Sırabaşı yönetim sistemi diye bişey var traktörü aldığımdan beri bi sefer açmadım, merak edip nasıl çalıştığına bile bakmadım, joystick üzerinde de shuttle var güya her iş tek elle yapılacakmış, bana pratik gelmiyor kullanmıyorum.bunlardan bahsetmeye gerek yok
Sen bana her vitesi kaç takviyeye bölüyor onu anlat, dekarda 30cm pulluk sürümünde yan yana kaç litre yakıyor onu anlat, saatte kaç dekar yer sürer onu anlar(bu mesela tercihe bağlı olarak jd'nin önde olduğu bir nokta, traktör deparcı, ama bedeli var, mazotu da yakar), traktörün ağırlığı-salı ne kadar onu anlat.