Öncelikle hayırlı olsun.Allah(c.c.) kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
Önce bir nazar boncuğu alın, kaputun önüne asınız.
Motor özelliklerine gelince;
Motorun başlangıç torku 457 tork yedeği % 32 ile 146 eklenirse toplamda 600 N.m 1400-1800 devir arası
1840 devir maksimum güç noktası 1900-2300 tam güç devir bandı,2300 Çekişten Çıkma 2550 son devir.
Comman Rail %25 civarı yakıt tasarrufu sağlar.En az arpa yiyen atlarınız var.
Motor testlerinde
1000 devir 65 hp,1400 devir 120 hp,sabit tork bandı,1800 devir 150 hp,1900-2300 devir 150 hp.
Turbo 1900 devir sonrası kanatları açar,tam sıkıştırma yapar. 1900-2300 devir arası.
Motorda radyatör,klima,hidrolikler ve şanzıman kayıplarından 20 hp civarı kayıp olur.
Motor 100 130 beygir arası kullanım sunar.
Motor ısıtması iyi bir şekilde yapılmalıdır.İşe başlamadan göstergeler yerine oturmalıdır.
1400-1800 devir sabit tork bandında motora gaz bastıkça sabit ve yüksek bir çekiş göreceksiniz.
1840 - 2300 devir arası sürekli tam güç devir bandı var.Tork 600 den 457 ye yumuşak bir şekilde azalır.
1400 den 1900 e yumuşak gaz vererek yükselin.Hızlı gaz verirseniz turbo yüksek basınç altında kalır,ömrü kısa olur.Pullukta,kaz ayağı,patlatma gibi aletlerde 1900 devir kullanınız.
Tork bandında motoru çalıştırmak turboya yük bindirir. Motorun çekmesi için güç devir bandı kullanılır.
Motor açıldıktan sonra 75 C için 2000 devir 11 ayak kazayağı 2 lt/dk gördük.
İyi çalışmalar dilerim.
Eminmisiniz 115c yi anlattığınıza. Söz konusu traktör bu performansı rüyasında göremez. Verdiğiniz bilgilerde külliyen yanlış. Teknik konularda bilgimizden eminsek yazalım. Forumdaki arkadaşları yanlış bilgilendirmeyelim lütfen.