Çok sağol yeterli bir cevap oldu benim için. Aslında ayçiçek ekimi-ara sürme işinde tek çeker bir 398 olsa çok daha şahane olucaktır ama benim kullanmak istediğim şartlarda çift çeker önemli nokta çamur tarla yollarında tek çeker motorun canı hiç gitmek istemiyor
Haklısın çamur engebeli şartlar tek çeker için pek müsait değil.
398 in yakıt deposu da önde olduğu için 110 kilo kadar fazla ağırlık öne yaslanıyor, traktörün ön kaldırması olasılığı daha azalıyor.
Çift çeker bir 398 de bu ön ağırlık ön lastiklere daha fazla baskı yapacağı için ön çeker daha verimli çalışacaktır, bir de 100 kilo tampon eklensin daha güzel çeker.
398 in 16.9-38 arka lastik ebatları bildiğin 70-56 kadar yer çiğniyor, tek çeker 398 daha yüksek manevra kabiliyeti ile ara işlerde daha elverişli olabilir ama yinede oyumu çift çeker olarak kullanılmak istiyorum.
Bahsettiğim gibi arka asansör çeki ve destek piston ile 398 e daha da kullanışlılık kazandırılabilir.
10 ton yük pek dert olmaz 398 e
Yine 398 in eksik saydığım yönlerini de duruma göre yazarım.