SATLIK ZETOR


15 km otedeki köyde 2adet 7211 var sanayide 1vites dislisini kırmış ne ol du buna dedim bizim yeğen geldi İstanbul dan çalıştırmakta gezek diye akusu bitmis rampa aşağı vurdurmus 1 vitesle onuda kırmış ustaya sordum nasıl motor bunlar diye daha motor şanzıman vidalarinin ustundeki boyalar duruyo ilk defa ben sokuyorum demisti
 
yakıtı felan nasıldırr yoldakı hızı felan bırde eskı model oldugu ıcın parca bulmamız zor olurmuu bıraz bılgı verebılırmısınızz
Yakıt muadili fiat 480 gibi gözükse de hiç ölçmedim eminim az yakıyordu r. ondan çekişi fazla ben 3 lü 10-pulluk yada genelde 14-16 numara 2li takıyorum..motor ağırlık olarak ağır ama tarlada seri.çamur performansı süper. parça konusu keşanda parça getiren ustam ver en fazla 2-3 gün beklersin.aslında benim hiç ihtiyacım olmadı desem yeri var.arıza yokki ..yağ filitre değiş devam..
 
Yakıt muadili fiat 480 gibi gözükse de hiç ölçmedim eminim az yakıyordu r. ondan çekişi fazla ben 3 lü 10-pulluk yada genelde 14-16 numara 2li takıyorum..motor ağırlık olarak ağır ama tarlada seri.çamur performansı süper. parça konusu keşanda parça getiren ustam ver en fazla 2-3 gün beklersin.aslında benim hiç ihtiyacım olmadı desem yeri var.arıza yokki ..yağ filitre değiş devam..
ee314543636bc48c0dcaaa738f7295cb.jpg
a221773f8b012328b7ebff59bf626402.jpg
c6c51b4c0ed540a67e989464f4057810.jpg
 
Aysberk.. madem leyland biniyon.. 270'liklere baktin mi hic..

---

Baktigin 5211.. kabinsiz yani 30 km dir hizi.. yakit konusunda tum zetorlar iddiali.. cok zorlamadikca bise yakmaz..

5211-7211 temizi beklentini fazlasiyla karsilar.. lakin 90'lardan gunumuze temizi zor bulunur.. motorla ilgili degil servis-usta-parcayla ilgili..

Acikcasi zetorun temizi fazlasiyla memnun eder.. sorunlusu fazlasiyla ugrastirir, üzer..

zetorun tıpı guzel sallı motor bırde cok oturgaclı goturgec tıpınden
 
Bakisla belli olmaz ama fikir verir..

Bizzat binip surmedim 5211'e lakin.. 480'i birak 640'i bastiracak bi kalip/dizayn var..

Atiyon-abartiyon diyen olabilir ama 52'lik motordan beklenenin fazlasini verir kesin.. malzeme ortada..

Tek sorun temiz bulmak..

Lakin bi leyland 270 gibi de gidemez:)

----

Murat senin dedigin zetor.. on radyotorun ordan kol kalinliginda bi hortum kabinin icine geliyor blogun soldan..

Nette var ama canli hic gormedim..
 
Bakisla belli olmaz ama fikir verir..

Bizzat binip surmedim 5211'e lakin.. 480'i birak 640'i bastiracak bi kalip/dizayn var..

Atiyon-abartiyon diyen olabilir ama 52'lik motordan beklenenin fazlasini verir kesin.. malzeme ortada..

Tek sorun temiz bulmak..

Lakin bi leyland 270 gibi de gidemez:)

----

Murat senin dedigin zetor.. on radyotorun ordan kol kalinliginda bi hortum kabinin icine geliyor blogun soldan..

Nette var ama canli hic gormedim..

Aynen abi kalorifer o.birde ışıklar ön kapakta degil yanlarda goz gibi orjinal kabin vites direksiyonun yaninda ama bi turlu resmi yok.sinirli mi uretildi yoksa
 
arkadaş iyi güzel söylüyrsunda kanıt varmı elınde bence çok sallıyosun
en kötü tavda 45 50 cm nedemek ? demeki ilk bahar nadasında pulluk çizgisi bele kadar derin olacak
kazayağı gider ona bişey diyemem
bende 3105 var anlattıklarına göre ya senın motor 150 beygir yada bizi enayi görüp kuru sıkı sallıyosun.
bizde köy cocuğuyuz traktörle büyüdük iyi kötü biliyoruz altındakı motor altı üstü 75 beygir motor onunda elınde gelebilecek iş var akıl var mantık var
he unutmadan senın 75 lik 4 lü 14 numara puluğu 9 km hızla çekiyosa binim phantom 3105 EN KÖTÜ TAVDA 7 li 18 inc pulluğu 15 km hızla çekiyor normal tavı hiç demiyim(!)
Pulluğun gittiği derinlik çamurdan belli abi..

b5c3176f5e493271ffa50844b65495f5.jpg
 
Ya abi millet birbirini cocuk yerine koyuyor ya en çokta o koyyo insana . Patlatmayla bile 50 cm inmek bi meseleyken adam pullukla sürüyom diyo . O pulluğun çatı yüksekligi topraga 0 gitmesi lazımki o zamanda toprak toplar . İmksnsızmı degil ama bu şartlarda anca rüya . ( baki abinin yazısı bu konunun 9 .sayfasında mevcuttur. Lütfen kimse yanlış anlamasın madem enine boyuna tartışıyoruz tartışalım konuşalım.
Farkındaysanız derinliği arkadaş bacakla ölçüyor en son bu yoncayı söktük bir önceki yorumda kaç santimden gittiği belli..

492e3f0db693d03d9cea275f196add69.jpg
 
Sene 1991, mf 135 var bizde 75 model İspanyol, değiştirmemiz lazım, mf 240 s istiyorum v.s. Zetor uda Eskişehir li biri pazarlarda gezdiriyor hem tanıtıp hem satmak için, istenen fiyat 28 Milyon, yan köyden birileri aldı enişte kayın ortak, traktör kalıplı lastikler 11x28 mf 135 gibi, parça sıkıntı olur diye almadık, MF 135 i 30 milyona biz takasta verdik, 46 milyon 800 bine MF 240 s aldık, aynı gün mf 135 yine bizim memlkete geri satıldı 33 milyona, komşu köydeki Zetor öyle aman aman şoförlerin elinde değildi, ona rağmen ben 135 ile tapan çekiyodum Zetor 3 lü 8 inc pullukla nadas sürüyor.
Ben seri 2 ile Zetor a yetişemedim, tarlalar yan yanaydı.

İyi bir makina olduğu her halinden belli, ikiz teker takmak için uzun aks kapası falan son derece iyi bir özellik. Kompresör dersen bulunmaz nimet son derece sorunsuz.

Zetor; hep maddi durumu zayıf galerici ve bayilerin, aynı zaman da motor değilmi ne olacak diyenlerin, birde arıza durumunda sökme cesareti olmayan iyi ustalar nedeniyle, hep kötü tamircilerin kurbanı olmuştur.

Şeker Fabrikası na küspe paketlemeye gelen Adanalı çiftçi ile görüştüm, bana; TM 155 den hem az yakıp hem daha az yaktığını, fuarda tesadüfen aldığını ve çok memnun olduğunu söyledi. Diğer kıyaslaması ise; NH TL 90 A ve 100 A nın çok yakıp az çektiğini yine tesadfen aldığı MC CL 90 ın bunlardan çok iyi olduğunu söyledi.
 

Benzer Konular