Ne yapalım şimdi silindirden torktan beygirden girsen işin içinden çıkamıcam hayvan bakma saati geldi holiganlara havale edim dedim [emoji2]Zan altında kaldık abi [emoji3]
Ne yapalım şimdi silindirden torktan beygirden girsen işin içinden çıkamıcam hayvan bakma saati geldi holiganlara havale edim dedim [emoji2]Zan altında kaldık abi [emoji3]
Kolay gelsin abi [emoji16]Ne yapalım şimdi silindirden torktan beygirden girsen işin içinden çıkamıcam hayvan bakma saati geldi holiganlara havale edim dedim [emoji2]
Mazot pompasının eskiyen parçaları oluyormuş, ayar yapılınca kibrit gibi olur.Bu olaydan sonra td 90 alan hiçbiri güvenipte traktörlerine 5 li pulluk alamadı ve 4 lü 13 inch pulluk kullanıyorlar.Çiftte kullandıkları tek vitesde 3 takviye
Ne 3 ne 4 ben hakkımı 6 dan yana kullanıyorum.
Emicem iyi motor almış vesselam , güç meselesi bende alabilirim fakat paraya kıyamıyorum sıfır traktör için hiç veremem.çeltik tarlaları çok ağır sayın hocam 5720 , 180 dekar yer işliyor ama nazlı yapıyorum, bakalım 6330 6430 6115 m , r temiz bakınıyorum.6 silindir ama hıçkırık tutmuş,
Reçetesini yazdık.Motor haritası güncellemesi istiyor.
Emicem iyi motor almış vesselam , güç meselesi bende alabilirim fakat paraya kıyamıyorum sıfır traktör için hiç veremem.çeltik tarlaları çok ağır sayın hocam 5720 , 180 dekar yer işliyor ama nazlı yapıyorum, bakalım 6330 6430 6115 m , r temiz bakınıyorum.
180 dekar çeltik yeri işliyorsa oldukça Iyi JD 5720 için. Maşallah nazar değmesin.Emicem iyi motor almış vesselam , güç meselesi bende alabilirim fakat paraya kıyamıyorum sıfır traktör için hiç veremem.çeltik tarlaları çok ağır sayın hocam 5720 , 180 dekar yer işliyor ama nazlı yapıyorum, bakalım 6330 6430 6115 m , r temiz bakınıyorum.
En çok katıldığım fikir.[emoji115]Özetle tek traktörünüz varsa 4 piston daha mantıklı. Ama büyük traktörünüz varsa yanına ara işler için 3 piston traktör daha mantıklı olur.3 piston traktör ara işler için uygundur. İlaç gübre atma, römork getir götür vs gibi. Ancak pulluk, çizel, kültivatör gibi ağır işler için 4 piston olmazsa olmazdır.
En çok katıldığım fikir.[emoji115]Özetle tek traktörünüz varsa 4 piston daha mantıklı. Ama büyük traktörünüz varsa yanına ara işler için 3 piston traktör daha mantıklı olur.
Üçpınarda Kayhan'da senin traktör herhalde?3 piston 2011 model td80d vardı bizde tam otomatik ünlü 4-11 inc pullukta bazı zeminlerde bayılma yapıyordu. 1,8-2lt arası da yakıtı vardı pulluk sürümünde. 2017 model case jx100 e +1 pulluk ek yapık (5-11inc oldu) şuan 1,4-1,6lt yakıyoruz. Ağır işlerde 4 silindir ufak işlerde de 3 silindir derim. Case de ufak işlerde yakıyor çünkü
Dediğiniz traktrü almam için 500 dekar çeltik yapmam gerekir , alem bana güler bea.Puma 210, 213 hp, 870 n.m. +100 n.m. beygir sayısı aynı kalır.Premium Case IH Puma 210 6.7 214HP tuning | MyChiptuningFiles
Case IH için özel yapim chip tuning dosyaları sunuyoruz. Case IH Puma 210 6.7 214HP için en iyi performansı çikarin.mychiptuningfiles.com
NH T7.210 boost lu motor gücü 210 hp verebiliyor, 670 n.m. torktaki motorun silkelendiği çekişten anlaşılıyor.
JD 6215 R, 215 hp ,1004 n.m. tork veriyor.
Çeltik yeri pancar yerinden de zor olur, 200 hp sınıfı makine daha iyi olmaz mı.
5720 dayn-4 gibi debriyajsız geçiş sunar shutell vardır tam şase alman yapımı iyi bir traktördür.180 dekar çeltik yeri işliyorsa oldukça Iyi JD 5720 için. Maşallah nazar değmesin.
Ama yine de 6 sınıfı premium serisi bir JD çok daha iyi olur tabi ki.
İşimizin gerektirdiği kadar güç, fazlasi cebimize,ülkemize,dünyamıza,doğamıza sonuçta hep beraber insana zarar.Her konuda israf dengeyi bozar.işin temeli bence budur.Hep daha büyüğü nereye kadar...Tabiki gerektiği kadar.İş bittikten sonra yakıt alinirken ödenilen bedelden anlaşılır bu konu.Her yakıt alışta.
Toplum sizi hep daha büyüğüne teşvik eder ve bu da daha fazla petrol yakıtıdır.Karbon salınımı ile bindiğimiz dalı kesiyor olabiliriz.
80 hp kadar 3 silindirli ler ekonomik olabilir.
Bu fark markadan değil. Diğer markalarında aynı güçteki 3 silindirli traktörleri aynı benzer işi yapabilir.Ben pek anlamam teknolojik terimlerden ama tecrübemden anlatayım daha önce pulluk işlerimi 4 piston nh 75 ile yapıyordum. Getir götür işine deutuz 4065e 72 hp lik 3 silindir bi traktör aldım , merakımı cezbetti ve nh da taktığım pulluğu (4lü 12 numara) deutz a taktım. Aynı tarla aynı pulluk hem yakıtta hem performansta nh dı solladı hatta fark attı desem yeridir. Diyeceğim o ki şahsi fikrim silindir değil de marka kalitesi daha çok fark ediyor. Şuan nh yi elden çıkarıp deutz un 80 liğini alma düşüncesindeyim.
3 silindir 4 silindiri nerde solluyor tarlada hangi toprakta acaba..4 silindir bile sert yerde zorlanıyorken..tamam oda iş yapıyor ama 3 silindiri kucumsemiyoruz fakat bu bir gerçek tarlada sert yerde 4 silindir daha avantajlıBen pek anlamam teknolojik terimlerden ama tecrübemden anlatayım daha önce pulluk işlerimi 4 piston nh 75 ile yapıyordum. Getir götür işine deutuz 4065e 72 hp lik 3 silindir bi traktör aldım , merakımı cezbetti ve nh da taktığım pulluğu (4lü 12 numara) deutz a taktım. Aynı tarla aynı pulluk hem yakıtta hem performansta nh dı solladı hatta fark attı desem yeridir. Diyeceğim o ki şahsi fikrim silindir değil de marka kalitesi daha çok fark ediyor. Şuan nh yi elden çıkarıp deutz un 80 liğini alma düşüncesindeyim.
Fendth 724, en çok tercih edilen model oluyor, 15 cm asfalt üzerinde 20 ton yükle, asfaltı bozmadan, alet, ekipman ve tarımsal yükleri taşıyor, arazi yapımızda %1 organik madde olduğundan işlemesi zor, 7 sınıfında 1000 n.m. tork civarı NH T7070 tavsiyesini bunun için verdim. Servis olayları, çiftçi olarak bizi yorar, yok yakıt pompası yeterli gelmiyor, turbo değiştirelim v.s. eleştirilerini yabancı forumlardan izliyorum.İşimizin gerektirdiği kadar güç, fazlasi cebimize,ülkemize,dünyamıza,doğamıza sonuçta hep beraber insana zarar.Her konuda israf dengeyi bozar.işin temeli bence budur.Hep daha büyüğü nereye kadar...Tabiki gerektiği kadar.
Bazı modellerin yarım yükte özgül yakıt tüketimi daha iyi olur, biz genelde tam yükte az yakabilecek modellere bakıyoruz.Ben pek anlamam teknolojik terimlerden ama tecrübemden anlatayım daha önce pulluk işlerimi 4 piston nh 75 ile yapıyordum. Getir götür işine deutuz 4065e 72 hp lik 3 silindir bi traktör aldım , merakımı cezbetti ve nh da taktığım pulluğu (4lü 12 numara) deutz a taktım. Aynı tarla aynı pulluk hem yakıtta hem performansta nh dı solladı hatta fark attı desem yeridir. Diyeceğim o ki şahsi fikrim silindir değil de marka kalitesi daha çok fark ediyor. Şuan nh yi elden çıkarıp deutz un 80 liğini alma düşüncesindeyim.
Söylediğim gibi hocam aynı ekipman aynı tarlada iki traktörümlede test ettim. ( kırıkkale keskin bilen bilir boz toprak çetindir)3 silindir 4 silindiri nerde solluyor tarlada hangi toprakta acaba..4 silindir bile sert yerde zorlanıyorken..tamam oda iş yapıyor ama 3 silindiri kucumsemiyoruz fakat bu bir gerçek tarlada sert yerde 4 silindir daha avantajlı