155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR


Ynt: 155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR

http://www.trakkulup.net/index.php/topic,1298.0.html

BAŞTAN BİRDAHAMI OKUSAK BUNLARI

insomnia link=topic=3019.msg52662#msg52662 date=1214323020' Alıntı:
d_artagan istatistik okuyan FENDT kullanıcısı aynı zamanda sahibinin yorumunu tekrar etmek isterim biz bunları aştık diye tahmin ederken bizler varıo şanzımanı abrtmaya kalksak yazmak için bide klavyeci tutmak zorunda kalırız ABARTMIYIORUZ gözle görülen elle tutulan bir şeyler var sadece üstü kapalı değinmeye çalışıyoruz

' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' Ben istatistik ögrencisiyim ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' '
6-Sigma yani kalite kontrol denen bişey vardır dünyada bunu büyük tanıdıgımız telefon sektöründe Motorola uygulamıs ve şirketi batırmaktan kurtarmışlarıdır.
oranlar %90 ile yapılan bir iş güzeldir iyidir güvenilir %10luk kısım teknik servis işidir
%95 e çıkarsanız eğer mükemmel bir iş yaparsınız
%99 demek ilahsınız demektir ve bu 6-Sigmaya girer 10.000de 1 ise 6 sigmadan sonraki pek rastlanmayan 8-sigma kurallarına girer özeldir.
Not:Oranlar üretilen parça veya hizmetin düzgün oldugunun oranıdır,yani hata payı sırayla %10,%5,%1 ve 0.0001 dir.Saygılarımla.....

balon şişirip patlatmadığımızı bir kez daha ifade etmek isterim
 
Ynt: 155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR

kral59 link=topic=3019.msg52613#msg52613 date=1214292342' Alıntı:
bencefent traktörünün en önemli parçası motor bölümü motoru traktörün can damarı .... üreticiside hepinizin bildiği gibi deutz firması.... bence tartışmaya gerek yok bence deutz fendt traktöründen 1000 kat daha kaliteli ve sağlam.. motor desen motor, şanzuman desen mükemmel bence deutz.... vario dediğimiz olay ise forumdaki bazı deneyimli akadaşlarımızında çok ama çok iyi bildiği gibi abartılacak bi olay değil bence.... bana göre kademeli şanzuman daima en yisidir.. bana göre bu kademeli şanzuman yıllarca devam edecek... vario olayı bitecek ama kademe olayı bitmez..... kademe olayı daima vario sistemden daha karışık ve zor bir sistemdir... eğer bi fendt traktör almaya karar verirsem alıcağım kademeli şanzımanlı olanıdır....

sayın arkadaşım;
yorumun için teşekkürler.sitede herhalde yeni heyecanlarla yazılanları okumadın.doğaldır.
motor konusunda kısa bir saplama yapmak isterim...deutz motor üreticisi eğer bu motoru fendt için üretmiyorsa neden kendi traktörüne koyamıyor?..bir fendt traktöründeki motorun(deutz)yakıt sarfiyatı 204gr/kw tır...bir deutz motorunun yakıt sarfiyatı 216 gr/kw tır.eğer bu motor senin dediğin gibi deutz-fahr traktörlerini üreten grup tarafından üretiliyor olsaydı...acaba fendt ' e verilirmiydi.neden fendt dört valf teknolojili motor kullanırken hala deutz iki valf kullanır?
sen üretici olsan en iyisini satıp kendi üretiminde eski teknolojıyimi kullanırsın?
üreticiler son hızla vario teknolojisine gitmeye çalışırken nasıl hala kademeli şanzımanı öneriyorsun anlamadım?yani herkes ileri giderken nasıl geriye gitmeye çalışıyorsun anlamadım doğrusu.bak akgül kardeşimizin,deutz fahr bölümünde bir yorumu var.k 150 ile yaşanan bir tecrübesi..kademeli şanzımanın neye sebep olduğuyla ilgili.okursan sevinirim.ayrıca bu bölümün teknik kısmında transmisyonun önemi konuları var.bi göz atman gerekir diye düşünüyorum.istersen bakarsın,istersen bakmazsın..
işini kademeli şanzıman çözüyorsa kademeli şanzımana haiz bir traktör kullanmak en doğal hakkın..
hatta size common rail teknolojisine sahip bir traktörde lazım değil.en iyi sistem kızdırmalı sistemdir..hanomag,fıat,leyland,gibi makinalarda vardı..ne gereği varki?cammon rail püskürtme sistemleri geliştirildi?ne gereği varki pover transmisyonlar varken vario geliştirildi?
fendt kullanmayı düşünüyorsanız...elinizi çabuk tutun,çünki artık istediğiniz tipte şanzımana sahip traktörler artık fendt ' in müzesinde görülecek.............

keşke beyanını önce yazsaydın..bende fabrikasında söylerdim....günün birinde vario bitecek..boşuna uğraşmayın diye....... saygılarımla
 
Ynt: 155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR

önder çifçi link=topic=3019.msg52814#msg52814 date=1214344487' Alıntı:
sayın arkadaşım;
yorumun için teşekkürler.sitede herhalde yeni heyecanlarla yazılanları okumadın.doğaldır.
motor konusunda kısa bir saplama yapmak isterim...deutz motor üreticisi eğer bu motoru fendt için üretmiyorsa neden kendi traktörüne koyamıyor?..bir fendt traktöründeki motorun(deutz)yakıt sarfiyatı 204gr/kw tır...bir deutz motorunun yakıt sarfiyatı 216 gr/kw tır.eğer bu motor senin dediğin gibi deutz-fahr traktörlerini üreten grup tarafından üretiliyor olsaydı...acaba fendt ' e verilirmiydi.neden fendt dört valf teknolojili motor kullanırken hala deutz iki valf kullanır?
sen üretici olsan en iyisini satıp kendi üretiminde eski teknolojıyimi kullanırsın?
üreticiler son hızla vario teknolojisine gitmeye çalışırken nasıl hala kademeli şanzımanı öneriyorsun anlamadım?yani herkes ileri giderken nasıl geriye gitmeye çalışıyorsun anlamadım doğrusu.bak akgül kardeşimizin,deutz fahr bölümünde bir yorumu var.k 150 ile yaşanan bir tecrübesi..kademeli şanzımanın neye sebep olduğuyla ilgili.okursan sevinirim.ayrıca bu bölümün teknik kısmında transmisyonun önemi konuları var.bi göz atman gerekir diye düşünüyorum.istersen bakarsın,istersen bakmazsın..
işini kademeli şanzıman çözüyorsa kademeli şanzımana haiz bir traktör kullanmak en doğal hakkın..
hatta size common rail teknolojisine sahip bir traktörde lazım değil.en iyi sistem kızdırmalı sistemdir..hanomag,fıat,leyland,gibi makinalarda vardı..ne gereği varki?cammon rail püskürtme sistemleri geliştirildi?ne gereği varki pover transmisyonlar varken vario geliştirildi?
fendt kullanmayı düşünüyorsanız...elinizi çabuk tutun,çünki artık istediğiniz tipte şanzımana sahip traktörler artık fendt ' in müzesinde görülecek.............

keşke beyanını önce yazsaydın..bende fabrikasında söylerdim....günün birinde vario bitecek..boşuna uğraşmayın diye....... saygılarımla

FERRUH USTAM DEĞERLİ PAYLAŞIMINIZ İÇİN AYRICA TEŞEKKÜR EDERİM UZUN ZAMAN OLMASADA BU KONULARA ZAMAN AŞIMINDAN DOLAYI SANIRIM BAKILMADI DOĞRUYU BULMADA VERDİĞİNİZ EMEK VE TEKNİK TÜM ÇABALARINIZ İÇİN TEKRAR TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİZ

SANIRIM BU SAATTEN SONRADA KONU AYDINLANMIŞ OLUR
 
Ynt: 155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR

önder çifçi link=topic=3019.msg52814#msg52814 date=1214344487' Alıntı:
sayın arkadaşım;
yorumun için teşekkürler.sitede herhalde yeni heyecanlarla yazılanları okumadın.doğaldır.
motor konusunda kısa bir saplama yapmak isterim...deutz motor üreticisi eğer bu motoru fendt için üretmiyorsa neden kendi traktörüne koyamıyor?..bir fendt traktöründeki motorun(deutz)yakıt sarfiyatı 204gr/kw tır...bir deutz motorunun yakıt sarfiyatı 216 gr/kw tır.eğer bu motor senin dediğin gibi deutz-fahr traktörlerini üreten grup tarafından üretiliyor olsaydı...acaba fendt ' e verilirmiydi.neden fendt dört valf teknolojili motor kullanırken hala deutz iki valf kullanır?
sen üretici olsan en iyisini satıp kendi üretiminde eski teknolojıyimi kullanırsın?
üreticiler son hızla vario teknolojisine gitmeye çalışırken nasıl hala kademeli şanzımanı öneriyorsun anlamadım?yani herkes ileri giderken nasıl geriye gitmeye çalışıyorsun anlamadım doğrusu.bak akgül kardeşimizin,deutz fahr bölümünde bir yorumu var.k 150 ile yaşanan bir tecrübesi..kademeli şanzımanın neye sebep olduğuyla ilgili.okursan sevinirim.ayrıca bu bölümün teknik kısmında transmisyonun önemi konuları var.bi göz atman gerekir diye düşünüyorum.istersen bakarsın,istersen bakmazsın..
işini kademeli şanzıman çözüyorsa kademeli şanzımana haiz bir traktör kullanmak en doğal hakkın..
hatta size common rail teknolojisine sahip bir traktörde lazım değil.en iyi sistem kızdırmalı sistemdir..hanomag,fıat,leyland,gibi makinalarda vardı..ne gereği varki?cammon rail püskürtme sistemleri geliştirildi?ne gereği varki pover transmisyonlar varken vario geliştirildi?
fendt kullanmayı düşünüyorsanız...elinizi çabuk tutun,çünki artık istediğiniz tipte şanzımana sahip traktörler artık fendt ' in müzesinde görülecek.............

keşke beyanını önce yazsaydın..bende fabrikasında söylerdim....günün birinde vario bitecek..boşuna uğraşmayın diye....... saygılarımla
doğru birdir yanlış sonsuz.... sadece doğruları anlatan bir yorum diye düşünüyorum.....
 
Ynt: 155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR

atilla link=topic=3019.msg52955#msg52955 date=1214410824' Alıntı:
doğru birdir yanlış sonsuz.... sadece doğruları anlatan bir yorum diye düşünüyorum.....

teşekkürler atilla abi doğru birdir yanlış sonsuz yerinde bir değerlendirme
 
Ynt: 155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR

deutz 4 valf teknolojisini kullandıgı traktörleri var ama siz halla kullanmıyor diyorsunuz anlayamıyorum sizi
 
Ynt: 155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR

birde bu konuyu neden halla uzatıyorsunuz anlamıyorum
fendt dünya 1incisi bir traktör böyle konularla karşılaştırmayın şu motoru artık
 
Ynt: 155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR

Burada gerçekten bişeyler öğrendiğimi şimdi anlıyorum, öğrenmeyenler gördükçe. :) Bir insan nasıl olurda motoru vitessiz sürmek varken vitesi tercih eder hiç kavrayamıyorum. Zevk meselesi olabilir, bunu diyen kişi bence 50 dönüm tarla çalışıyor, zevk için vites ve debriyaj arıyor olabilir. Bunun başka bir açıklaması olamaz çünkü. Ayrıca ben hiç dikkat etmediğim halde Deutz ile Deutz-Fahr ' ın ayrı şeyler olduğunu kavrayabildim, bazıları gerçekten anlayamamış meseleyi. Eğer Deutz ile Deutz-Fahr ' ın bir ilişkisi olsaydı zaten bu traktörler en iyi olmaz mıydı? Fendt ' in bir özelliğide şudur bana göre, sürekli değişken şanzımanın hepsinde olması. Ben bir NH ' ye bakıyorum, bir Claas ' a bakıyorum, bir Case ' ye bakıyorum. Hep uç noktadaki motorlara koymuşlar bu sistemi, niye 95 hp ' lik bir motora koymuyor? Var mı bunun açıklaması? İşte Fendt buradan fark atıyor. Malum şahsın piyasayı takip etmediği ortada, ilerde Fendt alırsam kademeli alacağım diyorsun, bulabileceğine inanıyor musun? İlle de 200 hp ' lik bir motora mı koymak zorunda? Ayrıca konunun devam etmesi gerçekten yararlı bence, marka birincide olsa konuşulacak şeyleri mutlaka var.
 
Ynt: 155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR

Mustaf-a Eskisehiri link=topic=3019.msg53077#msg53077 date=1214490042' Alıntı:
Burada gerçekten bişeyler öğrendiğimi şimdi anlıyorum, öğrenmeyenler gördükçe. :) Bir insan nasıl olurda motoru vitessiz sürmek varken vitesi tercih eder hiç kavrayamıyorum. Zevk meselesi olabilir, bunu diyen kişi bence 50 dönüm tarla çalışıyor, zevk için vites ve debriyaj arıyor olabilir. Bunun başka bir açıklaması olamaz çünkü. Ayrıca ben hiç dikkat etmediğim halde Deutz ile Deutz-Fahr ' ın ayrı şeyler olduğunu kavrayabildim, bazıları gerçekten anlayamamış meseleyi. Eğer Deutz ile Deutz-Fahr ' ın bir ilişkisi olsaydı zaten bu traktörler en iyi olmaz mıydı? Fendt ' in bir özelliğide şudur bana göre, sürekli değişken şanzımanın hepsinde olması. Ben bir NH ' ye bakıyorum, bir Claas ' a bakıyorum, bir Case ' ye bakıyorum. Hep uç noktadaki motorlara koymuşlar bu sistemi, niye 95 hp ' lik bir motora koymuyor? Var mı bunun açıklaması? İşte Fendt buradan fark atıyor. Malum şahsın piyasayı takip etmediği ortada, ilerde Fendt alırsam kademeli alacağım diyorsun, bulabileceğine inanıyor musun? İlle de 200 hp ' lik bir motora mı koymak zorunda? Ayrıca konunun devam etmesi gerçekten yararlı bence, marka birincide olsa konuşulacak şeyleri mutlaka var.

mustafa hakketen FENDT i yutmuşsun önemli uç noktaları iyi yakalıyorsun terazin gerçekten çok kuvvetli tebrikler
 

Ynt: 155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR

Sürekli değişken hareket iletimi yani CVT (Continuously Variable Transmission) fikrinin ortaya atılması hemen hemen ilk otomobilin icadı [/font] ile başlayan ve sınırsız vites çevrim oranına sahip kademesiz bir vites kutusundan başka birşey değildir. anlş-*s
 
Ynt: 155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR

CVT ' NİN DEZAVANTAJLARI

Kayışlı CVT ' ler ancak kayışın kaldırabileceği kadar tork aktarabilir. Bu zayıf nokta bu aktarma tipinin uzun süre Subaru Justy E-CVT, Fiat Panda Selecta gibi küçük ve zayıf otomobillerle sınırlı kalmasına neden oldu. Audi kayışı metal zincirle değiştirerek bu handikabı kısmen aştı. Ama Toroidal şanzumanlarda da benzer olarak tork kapasitesi yağ filminin oluşturabildiği sürtünme ile sınırlıdır. HİÇBİR ZAMAN BİR DİŞLİNİN TEORİK OLARAK SONSUZ TORK İLETME KAPASİTESİNE ERİŞEMEZ... :S

ARKADAŞLAR BENİM ANLATMAK İSTEDİĞİMİ BİR TÜRLÜ KABULLENEMİYORSUNUZ BENİM ANLATMAK İSTEDİĞİMİ BU YAZI ÇOK İYİ ANLATIYOR...
 
Ynt: 155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR

BU TRAKTÖRE BU KADAR TAPMAYIN YA almanlar resmen marka satıyor... zaten akşam yendiler bizi çok kızgınım onlara.............
 
Ynt: 155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR

kral59 link=topic=3019.msg53098#msg53098 date=1214495692' Alıntı:
BU TRAKTÖRE BU KADAR TAPMAYIN YA almanlar resmen marka satıyor... zaten akşam yendiler bizi çok kızgınım onlara.............

bu gönderdiğin resim vs FENDT varıoyla ne alakası var biz tapmıyoruz nebir eksik ne fazla olanı yazıyoruz
 
Ynt: 155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR

demek istediğim şu VARİO ŞANZUMAN HİÇBİRZAMAN KADEMELİ ŞANZUMAN KADAR TORK İLETMEZ ......... VARİO ŞANZUMAN ÇOK AMA ÇOK ESKİ BİR TEKNOLOJİDİR......
 
Ynt: 155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR

kral59 link=topic=3019.msg53100#msg53100 date=1214496076' Alıntı:
demek istediğim şu VARİO ŞANZUMAN HİÇBİRZAMAN KADEMELİ ŞANZUMAN KADAR TORK İLETMEZ ......... VARİO ŞANZUMAN ÇOK AMA ÇOK ESKİ BİR TEKNOLOJİDİR......

SANA VARIO HAKKINDA KOCA BİR ( O) AKSİNİ KANITLAYIP İDDİANI DOĞRULARSAN BANA KOCA BİR ( 0 )
 
Ynt: 155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR

kral59 link=topic=3019.msg53098#msg53098 date=1214495692' Alıntı:
BU TRAKTÖRE BU KADAR TAPMAYIN YA almanlar resmen marka satıyor... zaten akşam yendiler bizi çok kızgınım onlara.............

almanların marka sattığı gerçek buna örnek mercedes-benz dir
 
Ynt: 155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR

asıl sana koca bir (0) biraz dökümanları incele hiçbişeyden haberin yok... uyy-*s
 

Ynt: 155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR

kral59 link=topic=3019.msg53107#msg53107 date=1214497250' Alıntı:
asıl sana koca bir (0) biraz dökümanları incele hiçbişeyden haberin yok... uyy-*s

bana o vermeden önce iddianı kanıtla
 
Ynt: 155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR

Arkadaşlar sen bu kadar biliyorsun,ben bu kadar biliyorum,şu şöyle üretmiş bu böyle üretmiş bu tarz konuşmalar yerine bilgiler vererek akıl ve mantık çerçevesinde tartışmak daha mantıklı bence...
 

Benzer Konular


Son Gönderiler

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt