155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR

Ynt: 155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR

ben hiç görmedim ama tahminim silindir hacmi 4 silindire dağılmış olması sebebiyle fazla patlak çalışır bu motor. 6 silindir motorlar gibi temiz çıkmaz sesi ... birde mazot konusunda dört silindir olmasının aynı güç teki altı slindirden daha az yakacağınıda sanmıyorum ... tartışma çıkmasın lütfen çok yakar demedim . sanırım atilla abi daha iyisini bilir ama ... bir motorun gücünü arttırmanın üç yolu vardır :
1) silindir hacmini büyütecen
2)turbosarj yani ilave hava doldurma yapacan
3)mazotun , benzinin ne yakıyosan musluğunu açacan
bunları göz önüne aldığımızda üç durumdada yakıt artıyor demektir birbirine bağlantılı olarak değilmi ... bu nedenle dedim ben aynı güçteki 6 silindirle başa baş mazot yakar bu canavar .

traktöre gelincede çok şahane duruyor. ciddi bir tasarımı var .. benim işim iş yapmaktır diyor...
 
Ynt: 155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR

temel prensip olarak belirtilen 3şey motor gücünü belirlemeye yeter.motorun toplam verimi termodinamik verimle mekanik veriminin yaklaşık olarak çarpımına eşittir.verimi yüksek olan motorların yakıt sarfiyatının düşük olduğunu gösterir.yeni nesil motorlar intercoller,comman rail,aşırı besleme miktarını arttırarak(turbo şarj kapasitesi) ve mekanik iyileştirmelerle daha küçük boyutlu motorlarla yüksek güç elde edilmesi başarılmıştır.örneğin;mercedes otobüslerde eskiden v8 motor var iken şimdi aynı gücü ve daha az yakıt harcayarak 6 silindirli diseller sağlamaktadır.motorun küçük hacimlerde olması iç sürtünme parçalarının az oluşu mekanik verimi arttırmaktadır.dolayısıyla genel verim artım eğilimindedir.buna örnek olarak 936 vario,415,classın orion serisindeki diselleri gösterebiliriz.
 
Ynt: 155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR

'motorun küçük hacimlerde olması iç sürtünme parçalarının az oluşu mekanik verimi arttırmaktadır.dolayısıyla genel verim artım eğilimindedir' bu çok genel bir ifade lduğundan bir şey diyemeyeceğim .. ayrıca ben bahsi geçen traktörün dengi altı silindirle aynı miktar mazot yakacağını söylemiştim ... termo verim ve mekanik verim konusunda silindir sayısıyla yola çıkarak pekte sağlıklı tahminler yapabileceğimizi sanmıyorum ... ilginize teşekkür ediyorum...
 
Ynt: 155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR

insomnia link=topic=3019.msg36297#msg36297 date=1211129548' Alıntı:
temel prensip olarak belirtilen 3şey motor gücünü belirlemeye yeter.motorun toplam verimi termodinamik verimle mekanik veriminin yaklaşık olarak çarpımına eşittir.verimi yüksek olan motorların yakıt sarfiyatının düşük olduğunu gösterir.yeni nesil motorlar intercoller,comman rail,aşırı besleme miktarını arttırarak(turbo şarj kapasitesi) ve mekanik iyileştirmelerle daha küçük boyutlu motorlarla yüksek güç elde edilmesi başarılmıştır.örneğin;mercedes otobüslerde eskiden v8 motor var iken şimdi aynı gücü ve daha az yakıt harcayarak 6 silindirli diseller sağlamaktadır.motorun küçük hacimlerde olması iç sürtünme parçalarının az oluşu mekanik verimi arttırmaktadır.dolayısıyla genel verim artım eğilimindedir.buna örnek olarak 936 vario,415,classın orion serisindeki diselleri gösterebiliriz.
okkangal link=topic=3019.msg36301#msg36301 date=1211130426' Alıntı:
'motorun küçük hacimlerde olması iç sürtünme parçalarının az oluşu mekanik verimi arttırmaktadır.dolayısıyla genel verim artım eğilimindedir' bu çok genel bir ifade lduğundan bir şey diyemeyeceğim .. ayrıca ben bahsi geçen traktörün dengi altı silindirle aynı miktar mazot yakacağını söylemiştim ... termo verim ve mekanik verim konusunda silindir sayısıyla yola çıkarak pekte sağlıklı tahminler yapabileceğimizi sanmıyorum ... ilginize teşekkür ediyorum...

Kendimi makina kimya dersinde sandım..hahah..:D
 
Ynt: 155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR

bu önünde 155 beygir 4 silindir yazan traktör 1 seneyi aşkın bayi ' nin önünde duruyor arkadaşlar.başka fent traktörlerde vardı orada hepsi kaç kere devirdaim oldu, ama bu halen inadına duruyor.düşünmek lazım niye duruyor. teşekkürler paylaşım için.
 
Ynt: 155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR

gökoğlu link=topic=3019.msg47353#msg47353 date=1213190322' Alıntı:
bu önünde 155 beygir 4 silindir yazan traktör 1 seneyi aşkın bayi ' nin önünde duruyor arkadaşlar.başka fent traktörlerde vardı orada hepsi kaç kere devirdaim oldu, ama bu halen inadına duruyor.düşünmek lazım niye duruyor. teşekkürler paylaşım için.
çünkü kutlucan sattığı traktörleri gümrükten çekip veriyor.acil sipariş sıkıntısı olmazsa ofisin önündeki traktörlere dokunmuyor
 
Ynt: 155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR

leo1905 link=topic=3019.msg52437#msg52437 date=1214222577' Alıntı:
çünkü kutlucan sattığı traktörleri gümrükten çekip veriyor.acil sipariş sıkıntısı olmazsa ofisin önündeki traktörlere dokunmuyor

teşekkürler leo1905 sanırım cevabı fazlasıyla verilmiş showroom makinası
 
Ynt: 155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR

bencefent traktörünün en önemli parçası motor bölümü motoru traktörün can damarı .... üreticiside hepinizin bildiği gibi deutz firması.... bence tartışmaya gerek yok bence deutz fendt traktöründen 1000 kat daha kaliteli ve sağlam.. motor desen motor, şanzuman desen mükemmel bence deutz.... vario dediğimiz olay ise forumdaki bazı deneyimli akadaşlarımızında çok ama çok iyi bildiği gibi abartılacak bi olay değil bence.... bana göre kademeli şanzuman daima en yisidir.. bana göre bu kademeli şanzuman yıllarca devam edecek... vario olayı bitecek ama kademe olayı bitmez..... kademe olayı daima vario sistemden daha karışık ve zor bir sistemdir... eğer bi fendt traktör almaya karar verirsem alıcağım kademeli şanzımanlı olanıdır....
 
Ynt: 155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR

kral59 link=topic=3019.msg52613#msg52613 date=1214292342' Alıntı:
bencefent traktörünün en önemli parçası motor bölümü motoru traktörün can damarı .... üreticiside hepinizin bildiği gibi deutz firması.... bence tartışmaya gerek yok bence deutz fendt traktöründen 1000 kat daha kaliteli ve sağlam.. motor desen motor, şanzuman desen mükemmel bence deutz.... vario dediğimiz olay ise forumdaki bazı deneyimli akadaşlarımızında çok ama çok iyi bildiği gibi abartılacak bi olay değil bence.... bana göre kademeli şanzuman daima en yisidir.. bana göre bu kademeli şanzuman yıllarca devam edecek... vario olayı bitecek ama kademe olayı bitmez..... kademe olayı daima vario sistemden daha karışık ve zor bir sistemdir... eğer bi fendt traktör almaya karar verirsem alıcağım kademeli şanzımanlı olanıdır....
vay be yoruma bak helal kardeş her zaman her tarlada her yolda en büyük deutz(bugattı hariç)
 
Ynt: 155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR

kral59 link=topic=3019.msg52613#msg52613 date=1214292342' Alıntı:
bencefent traktörünün en önemli parçası motor bölümü motoru traktörün can damarı .... üreticiside hepinizin bildiği gibi deutz firması.... bence tartışmaya gerek yok bence deutz fendt traktöründen 1000 kat daha kaliteli ve sağlam.. motor desen motor, şanzuman desen mükemmel bence deutz.... vario dediğimiz olay ise forumdaki bazı deneyimli akadaşlarımızında çok ama çok iyi bildiği gibi abartılacak bi olay değil bence.... bana göre kademeli şanzuman daima en yisidir.. bana göre bu kademeli şanzuman yıllarca devam edecek... vario olayı bitecek ama kademe olayı bitmez..... kademe olayı daima vario sistemden daha karışık ve zor bir sistemdir... eğer bi fendt traktör almaya karar verirsem alıcağım kademeli şanzımanlı olanıdır....
deutz-fahr traktörlerinde kullanılan deutz motor ile fendt ' te kullanılan deutz motor bir değil.bunu sürekli anlatmaya çalışıyruz ama anlamamakta ısrar ediyorsunuz.deutzun motor sitesine girin.deutz ' un fendtle mi yoksa deytz fahrla mı övündüğünü görün
 
Ynt: 155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR

kral59 link=topic=3019.msg52613#msg52613 date=1214292342' Alıntı:
bencefent traktörünün en önemli parçası motor bölümü motoru traktörün can damarı .... üreticiside hepinizin bildiği gibi deutz firması.... bence tartışmaya gerek yok bence deutz fendt traktöründen 1000 kat daha kaliteli ve sağlam.. motor desen motor, şanzuman desen mükemmel bence deutz.... vario dediğimiz olay ise forumdaki bazı deneyimli akadaşlarımızında çok ama çok iyi bildiği gibi abartılacak bi olay değil bence.... bana göre kademeli şanzuman daima en yisidir.. bana göre bu kademeli şanzuman yıllarca devam edecek... vario olayı bitecek ama kademe olayı bitmez..... kademe olayı daima vario sistemden daha karışık ve zor bir sistemdir... eğer bi fendt traktör almaya karar verirsem alıcağım kademeli şanzımanlı olanıdır....

d_artagan istatistik okuyan FENDT kullanıcısı aynı zamanda sahibinin yorumunu tekrar etmek isterim biz bunları aştık diye tahmin ederken bizler varıo şanzımanı abrtmaya kalksak yazmak için bide klavyeci tutmak zorunda kalırız ABARTMIYIORUZ gözle görülen elle tutulan bir şeyler var sadece üstü kapalı değinmeye çalışıyoruz

' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' Ben istatistik ögrencisiyim ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' '
6-Sigma yani kalite kontrol denen bişey vardır dünyada bunu büyük tanıdıgımız telefon sektöründe Motorola uygulamıs ve şirketi batırmaktan kurtarmışlarıdır.
oranlar %90 ile yapılan bir iş güzeldir iyidir güvenilir %10luk kısım teknik servis işidir
%95 e çıkarsanız eğer mükemmel bir iş yaparsınız
%99 demek ilahsınız demektir ve bu 6-Sigmaya girer 10.000de 1 ise 6 sigmadan sonraki pek rastlanmayan 8-sigma kurallarına girer özeldir.
Not:Oranlar üretilen parça veya hizmetin düzgün oldugunun oranıdır,yani hata payı sırayla %10,%5,%1 ve 0.0001 dir.Saygılarımla.....

balon şişirip patlatmadığımızı bir kez daha ifade etmek isterim
 

Benzer Konular