Aleyküm selam,
Motor haritaları ile broşür arasında ufak tefek uyumsuzlukları var.
70 77 kw lık 420 n.m. tork motor, 110 serisi genel haritayla daha uyumlu gördük.
1600 rpm max tork devri yerine 1300 1900 rpm sabit tork aralığı,
2200 rpm max güç devri yerine 1900 2200 rpm sabit güç aralığı var diyebiliriz.
Şanzıman tercihiniz ne olur?
40 eco yol vitesi 1750 rpm de , yük taşıyacak gibi dizaynı var.
Kuyruk mili motor devri 1628, 1944 rpm de, motor 1200 rpm de tork yakaladığından daha düşük devirde tercih edilebilirmişti, for example, 1400 rpm.
Eco yol vitesi içinde aynı şeyleri söyleyebiliriz.
Ön kuyruk mili devri 1800 rpm de çalışıyor, 2000 rpm işin durumuna göre daha da uygun olabilir.
80 hp lik modelin ht serisi motoru 1200 1400 rpm sabit tork aralığı olduğundan eco kuyruk mili 1400 rpm olmalıdır.
Motor max çalışma devri 2400 rpm le sınırlandırılmalıdır ve açılmamalıdır.
Motorların tork rezervleri bilgisini göremedik ama muhtemelen stabil çalışmalı motor tercihi olması yüksektir.
Sürüş hissiyatı, sakin sakin çeken düz arazide iyi ama rampa araziye çok yüzü olacağını beklemediğimiz bir traktör görünümü var gibi duruyor.
Çok rampalı yerlerde 3 bölücü vites aratabilir.
Katalog verilerine göre böyle izlenimimiz oldu, gerçeği tarlada görülecektir.