Ön Frenler Devredışı Aktifleştirmeye Uğraşıyorum


Nereye gitmesi lazım ki[emoji4]
İyice de tarif ediyor bide türkçe olaymış :) :)

394524d39dad9a8d7bff39f25063e7f1.jpg
 
Baki sen normal araçlarda hava alma tekniğini biliyonmu nasıl yaptın anlatirmisin
Daha yapmadım şu an :) :) bilgi topluyorum bu biraz değişik sistemi..

Norma araçlarda basitti bizim eski arabanın fren merkezinin oringleri çürümüştü fren tutmuyordu merkezi değiştirdim en uzak borudan başlayıp havalarını almıştım o kolay olmuştu arabada tek merkez var..

Bunda 3 tane merkez var..2 sini biliyordum koltuğun altındakini Umut abi yazmıştı..
 
3. Fren sisteminin boşaltılması ÖN SÜRÜŞ DİNGESİ Z 6441, Z 7441, Z 8441 Bu sistem kanamadan önce Römorku boşaltmak için her zaman gerekli Kontrol vanasını 1 noktasına göre kontrol edin. Basınçlı havalı fren sisteminin havasının alınması Römorklar için ve bu bile yapılmalıdır Hava römork frenlerinin Kurulmuş. Sistemi çalışma hava basıncında havalandırın 730 ± 20 kPa. Sistemi aşağıdaki şekilde havalandırın: - Fren hidroliği dengeleme deposundaki fren hidroliği seviyesini kontrol edin. Eksik hacim ekle Fren sıvısı fren hidroliği deposuna maksimum seviyeye kadar çıkarın. - Ön tahrik aksı frenlerinin havalandırma vidalarının plastik tapalarını çıkarın ( Vidalar redüktörlerin üst yüzeylerinde bulunur). - Havalandırma vidalarını hortumları (1) kaydırın ve diğer hortum uçlarını Şeffaf tank kısmen fren sıvısıyla doldurulmuştur. Hazneyi en az 300 yerleştirin Mm (2) havalandırma vidalarının üstünde. Havalandırma vidaları sürekli olarak Vida dişleri vasıtasıyla fren sisteminin havalandırılmasını önlemek için basınç. - Sol ve sağ fren aynı anda harekete geçirilir. - Havalandırma vidalarını maksimum 1/4 tur gevşetin. - Tam olarak kilitlenmiş fren pedallarını dayanağa kadar bastırın ve havalandırma vidalarını sıkın. - Fren pedallarını serbest bırakın ve hava kabarcığı çıkana kadar prosedürü tekrarlayın Hortumdan. - Havalandırma vidalarını öne kanamadan sonra 0,8 - 1,2 Nm (3) torkla sıkın Dingil fren sistemi.


Bu gösterdiğin kısmın google göre çevirisi [emoji4]
 
  • Beğen
Tepkiler: Baki TÜRKOĞLU

3. Fren sisteminin boşaltılması ÖN SÜRÜŞ DİNGESİ Z 6441, Z 7441, Z 8441 Bu sistem kanamadan önce Römorku boşaltmak için her zaman gerekli Kontrol vanasını 1 noktasına göre kontrol edin. Basınçlı havalı fren sisteminin havasının alınması Römorklar için ve bu bile yapılmalıdır Hava römork frenlerinin Kurulmuş. Sistemi çalışma hava basıncında havalandırın 730 ± 20 kPa. Sistemi aşağıdaki şekilde havalandırın: - Fren hidroliği dengeleme deposundaki fren hidroliği seviyesini kontrol edin. Eksik hacim ekle Fren sıvısı fren hidroliği deposuna maksimum seviyeye kadar çıkarın. - Ön tahrik aksı frenlerinin havalandırma vidalarının plastik tapalarını çıkarın ( Vidalar redüktörlerin üst yüzeylerinde bulunur). - Havalandırma vidalarını hortumları (1) kaydırın ve diğer hortum uçlarını Şeffaf tank kısmen fren sıvısıyla doldurulmuştur. Hazneyi en az 300 yerleştirin Mm (2) havalandırma vidalarının üstünde. Havalandırma vidaları sürekli olarak Vida dişleri vasıtasıyla fren sisteminin havalandırılmasını önlemek için basınç. - Sol ve sağ fren aynı anda harekete geçirilir. - Havalandırma vidalarını maksimum 1/4 tur gevşetin. - Tam olarak kilitlenmiş fren pedallarını dayanağa kadar bastırın ve havalandırma vidalarını sıkın. - Fren pedallarını serbest bırakın ve hava kabarcığı çıkana kadar prosedürü tekrarlayın Hortumdan. - Havalandırma vidalarını öne kanamadan sonra 0,8 - 1,2 Nm (3) torkla sıkın Dingil fren sistemi.


Bu gösterdiğin kısmın google göre çevirisi [emoji4]

Google çeviri eksik mi çeviriyor nedir ortalığı karıştıran orası :) :) hortumu geçir vidayı sık diyor vidayı sıkarsak sistemin havasını nasıl alacağız çelişkili konuşmuş google amca :) :)
 
  • Beğen
Tepkiler: demirciler_14
- Sol ve sağ fren aynı anda harekete geçirilir. - Havalandırma vidalarını maksimum 1/4 tur gevşetin. - Tam olarak kilitlenmiş fren pedallarını dayanağa kadar bastırın ve havalandırma vidalarını sıkın. - Fren pedallarını serbest bırakın ve hava kabarcığı çıkana kadar prosedürü tekrarlayın Hortumdan. - Havalandırma vidalarını öne kanamadan sonra 0,8 - 1,2 Nm (3) torkla sıkın Dingil fren sistemi.

Sana lazım olan bu kısım galiba
 
  • Beğen
Tepkiler: Baki TÜRKOĞLU

Benzer Konular