NEW HOLLAND TD 85 LDA UYGULAMASI -ESKİŞEHİR ÖZEN DİZEL-


Sizin traktörde LDA var ve aktif olarak çalışyor Yalçın hocam.

Ercanım aktif olarak calıstıgı ordan bakınca bellı oluyor mu ? yada şöyle söyliyim erkuntların pompaları fabrıkasyon ayarlanıp da mı cıkıyor ? hayır öyle ise bazı erkunt bayılerı neden tırları pompacıya cekıp bayıye ındırmeden pompa ayarı yaptırıyor ? Adam akıllı pompa ayarından gecmeyen traktorun ldasından da pompasından da suphe duyarım ki kendım bunu gordum...Bu arada 80,4 lerede pompa ayarı yaptıranlar var lda ve pompa sıkıntısı olarak gelıp yaptıran cok neden yaptırdılar ki sen aktıf dıyorsun :D
 
  • Beğen
Tepkiler: bilal tıraşçı
Ercanım aktif olarak calıstıgı ordan bakınca bellı oluyor mu ? yada şöyle söyliyim erkuntların pompaları fabrıkasyon ayarlanıp da mı cıkıyor ? hayır öyle ise bazı erkunt bayılerı neden tırları pompacıya cekıp bayıye ındırmeden pompa ayarı yaptırıyor ? Adam akıllı pompa ayarından gecmeyen traktorun ldasından da pompasından da suphe duyarım ki kendım bunu gordum...Bu arada 80,4 lerede pompa ayarı yaptıranlar var lda ve pompa sıkıntısı olarak gelıp yaptıran cok neden yaptırdılar ki sen aktıf dıyorsun :D

Senin actigin konuya yazdığım cevabı buraya da yazıyorum senin cevaptan sonra okumusun galiba burayı 😊
Erkunt motorlarına ayar yaptirmiyor kaldı ki müşteri yakıttan vs şikayet duyarsa bunu garanti kapsamında Delphi Türkiye yetkili servisinde ayarı ücretsiz yapılıyor.


Yani şöyle desek daha bariz olur motorun pompası olması gereken güce gore ayarlı degıl ve dolasıyla lda larıda aktıf degıl demişin ya bu durumdan dolayı görevini tam yapmıyor gereken yerde devreye girmesi gerekirken ya gecikiyor ya da gerek kalmadan işlem bitiryor (Ya vites düştün ya da ayağını gazdan çekmiş oluyorsun)
Pompa hakkı ile çalışsa gereken yerde de LDA ben burdayım der😉yani adam gibi bir pompa ayarı LDA sistemini doğrudan etkiliyor.
Durum bu ok.
 
Senin actigin konuya yazdığım cevabı buraya da yazıyorum senin cevaptan sonra okumusun galiba burayı [emoji4]
Erkunt motorlarına ayar yaptirmiyor kaldı ki müşteri yakıttan vs şikayet duyarsa bunu garanti kapsamında Delphi Türkiye yetkili servisinde ayarı ücretsiz yapılıyor.


Yani şöyle desek daha bariz olur motorun pompası olması gereken güce gore ayarlı degıl ve dolasıyla lda larıda aktıf degıl demişin ya bu durumdan dolayı görevini tam yapmıyor gereken yerde devreye girmesi gerekirken ya gecikiyor ya da gerek kalmadan işlem bitiryor (Ya vites düştün ya da ayağını gazdan çekmiş oluyorsun)
Pompa hakkı ile çalışsa gereken yerde de LDA ben burdayım der[emoji6]yani adam gibi bir pompa ayarı LDA sistemini doğrudan etkiliyor.
Durum bu ok.

Erkuntun Garezi derdi çilesi bizeymiş aga herkes memnun bir biz memnun kalamadık hizmetlerden motordan yakıttan 2006 dan [emoji3]

Peki ezbere lda aktif tam anlamıyla çalışıyor demek doğru mu ? Binmeden kullanmadan doğrudan bunu söylemek pek uygun olmuyor benim anlatmak istediğim bu

Benim gördüğüm bindiğim çoğu motor (yerliüretimler) gücü yere tam yansıtmıyor açıkcası ayar şart alayına o yüzden direk lda aktif demektense tarlada güce bindiğinde devirden düştüğü an lda devri tamamlıyorsa sorun yok demek daha doğru olmaz mı ?


Ücretsiz ayar yapılıyor olması güzel o yüzden kullanıcıları Servis aracılığı ile pompa ayarlatma hizmetinden yararlanabilirsiniz diyerek yönlendirmek daha uygun olur düşüncesindeyim sonuçta şüphelenen kullanıcılar bunu soruyor burada bizim servisimiz bize böyle bir hizmet sağlamadı case olarak mağdurduk kendimiz yaptırdık şükür memnunuz....

Lda görüntü olarak kalmasın pompanızı adam akıllı bir firmada ayarlatın diyorum motorundan çekişten yakıttan şüphe duyan arkadaşlara...


Acıkcası bende erkunt olsa senin bu aktif değişin beni tatmin etmez gel kanıtla derim ki pasif olduğu da kuvvetle muhtemeldir yüksek oranda eğer pompa ayarından geçmediyse tabiki .... o yüzden ezberden ziyade yakıttan çekişten devirden düşme devri tamamlama konularında şüpheniz yoksa bilin ki aktiftir demek daha doğru olacaktır
 
Erkuntun Garezi derdi çilesi bizeymiş aga herkes memnun bir biz memnun kalamadık hizmetlerden motordan yakıttan 2006 dan [emoji3]

Peki ezbere lda aktif tam anlamıyla çalışıyor demek doğru mu ? Binmeden kullanmadan doğrudan bunu söylemek pek uygun olmuyor benim anlatmak istediğim bu

Benim gördüğüm bindiğim çoğu motor (yerliüretimler) gücü yere tam yansıtmıyor açıkcası ayar şart alayına o yüzden direk lda aktif demektense tarlada güce bindiğinde devirden düştüğü an lda devri tamamlıyorsa sorun yok demek daha doğru olmaz mı ?


Ücretsiz ayar yapılıyor olması güzel o yüzden kullanıcıları Servis aracılığı ile pompa ayarlatma hizmetinden yararlanabilirsiniz diyerek yönlendirmek daha uygun olur düşüncesindeyim sonuçta şüphelenen kullanıcılar bunu soruyor burada bizim servisimiz bize böyle bir hizmet sağlamadı case olarak mağdurduk kendimiz yaptırdık şükür memnunuz....

Lda görüntü olarak kalmasın pompanızı adam akıllı bir firmada ayarlatın diyorum motorundan çekişten yakıttan şüphe duyan arkadaşlara...


Acıkcası bende erkunt olsa senin bu aktif değişin beni tatmin etmez gel kanıtla derim ki pasif olduğu da kuvvetle muhtemeldir yüksek oranda eğer pompa ayarından geçmediyse tabiki .... o yüzden ezberden ziyade yakıttan çekişten devirden düşme devri tamamlama konularında şüpheniz yoksa bilin ki aktiftir demek daha doğru olacaktır

Memnun kalan da var sıkıntı çeken de var Emrah hocam, erkunt sana düşmemiş anlaşılan bak akrep kral senin hakiki nasibinmiş belki, bizim erkunt birisinin NH öyle işte.

Ezbere LDA aktif demek doğru değil eyw. ama bu duruma açıklık getirdik artık sıkıntı yok.

Yerli üretim başta zaten gereken gücü yansıtmıyor ayar şart.

Ücretsiz ayar güzel ama Keşke tüm traktör üreten firmalar gereken tam ayarı yapıp yollasalar satışı öyle olsa kimse pompacı vs uğraşıp durmaz. Yine iyi kötü ayara gönderip adam ediliyor sistem. Siz cebinizden yaptırdınız eee birileri garantim bitsin diye bekliyor sonra o da cebinden masraf ediyor vs.

Şu kesin ve kesin ki 300 saaten sonra falan bu sisteme el atılması gerek garanti kapsamını delmeden bu durumu halletmek gerek marka farketmizin özeliklle yerli üreticiler.


Gel kanıtla konusu da oldu ayara gönderilen bir 80.4 lüks pompası yakıt ve performans değişmedi tüketim fazla idi ve fab. yetkilileri ve pompa servisi gidip yerinde deneme yapıldı yine durum değişmedi sonra fabrikaya götürüldü servet 80 orda tekrar bi ayar baskı balatanın ayarı hatalı imiş hata da giderildi tekrar aynı ekip tarlaya teste aynı senin akrep kral gibi içinden bir motor daha çıktı sanırsın.
Bu performans işi sadece pompaya da bağlamak doğru değil aslında şimdi konu pompa ve LDA.

Yine yazalım buradan hemfikir olduğumuz şeyi tam anlamıyla ayarsız bir mazot pompasında ki LDA işini yürütemediği için pasif kalıyor bunun için görevini tam yapmıyor gereken yerde devreye girmesi gerekirken ya gecikiyor ya da gerek kalmadan işlem bitiryor (Ya vites düştün ya da ayağını gazdan çekmiş oluyorsun)bu arada.
Pompa hakkı ile çalışsa gereken yerde de LDA ben burdayım der, yani adam gibi bir pompa ayarı LDA sistemini doğrudan etkiliyor.

Durum bu.
Şimdi anlaştık sanırım Emrah hocam saygılarımla.
:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrah Aktaş

Memnun kalan da var sıkıntı çeken de var Emrah hocam, erkunt sana düşmemiş anlaşılan bak akrep kral senin hakiki nasibinmiş belki, bizim erkunt birisinin NH öyle işte.

Ezbere LDA aktif demek doğru değil eyw. ama bu duruma açıklık getirdik artık sıkıntı yok.

Yerli üretim başta zaten gereken gücü yansıtmıyor ayar şart.

Ücretsiz ayar güzel ama Keşke tüm traktör üreten firmalar gereken tam ayarı yapıp yollasalar satışı öyle olsa kimse pompacı vs uğraşıp durmaz. Yine iyi kötü ayara gönderip adam ediliyor sistem. Siz cebinizden yaptırdınız eee birileri garantim bitsin diye bekliyor sonra o da cebinden masraf ediyor vs.

Şu kesin ve kesin ki 300 saaten sonra falan bu sisteme el atılması gerek garanti kapsamını delmeden bu durumu halletmek gerek marka farketmizin özeliklle yerli üreticiler.


Gel kanıtla konusu da oldu ayara gönderilen bir 80.4 lüks pompası yakıt ve performans değişmedi tüketim fazla idi ve fab. yetkilileri ve pompa servisi gidip yerinde deneme yapıldı yine durum değişmedi sonra fabrikaya götürüldü servet 80 orda tekrar bi ayar baskı balatanın ayarı hatalı imiş hata da giderildi tekrar aynı ekip tarlaya teste aynı senin akrep kral gibi içinden bir motor daha çıktı sanırsın.
Bu performans işi sadece pompaya da bağlamak doğru değil aslında şimdi konu pompa ve LDA.

Yine yazalım buradan hemfikir olduğumuz şeyi tam anlamıyla ayarsız bir mazot pompasında ki LDA işini yürütemediği için pasif kalıyor bunun için görevini tam yapmıyor gereken yerde devreye girmesi gerekirken ya gecikiyor ya da gerek kalmadan işlem bitiryor (Ya vites düştün ya da ayağını gazdan çekmiş oluyorsun)bu arada.
Pompa hakkı ile çalışsa gereken yerde de LDA ben burdayım der, yani adam gibi bir pompa ayarı LDA sistemini doğrudan etkiliyor.

Durum bu.
Şimdi anlaştık sanırım Emrah hocam saygılarımla.
:)

şimdi oldu kardeşim eyvallah gayet acıklayıcı ve net oldu bu...

trakkulup.net
 
lda takılan motor da gözle görülür bir artıs oluyor arkadas erkunt 70 luks e taktırmıstı motor daha cok gaz yıyor ve ataklasmıstı. newholland ve caselerde lda oldugunu bılıyoruz da aktıf olmaması tuhaf geldı acıkcasıı bana.bosuna da ise yaramayan malzeme koymaz koc :D pekı bu lda aktıflestırmesı nasıl oluyormus bu konu hakkında detaylı bır bılgı verdımı nereden ne yapıyormuss
Turbonun basıncına göre içindeki çekvalfi oynatıp mazot veriyor ayarsız olunca hiçbir işe yaramıyor..

Ayarlaması çok basit bunun ayarını tarlada kendim yaptım 16 - 17 gaza sabitleyip çeki durumuna göre sıkarak veya gevşeterek en uygun ayarı bulup sabitledim..Bu LDA'yı tam ayarlayınca bayağı fark etti..

db500b5ac2095c455b88a68d34007471.jpg
 
Turbonun basıncına göre içindeki çekvalfi oynatıp mazot veriyor ayarsız olunca hiçbir işe yaramıyor..

Ayarlaması çok basit bunun ayarını tarlada kendim yaptım 16 - 17 gaza sabitleyip çeki durumuna göre sıkarak veya gevşeterek en uygun ayarı bulup sabitledim..Bu LDA'yı tam ayarlayınca bayağı fark etti..

db500b5ac2095c455b88a68d34007471.jpg
Baki gaza getirme :) anahtarlari elime alip.caseye dalasim var zaten. Servis ls pulus 70 e beraber lda sina ayar cektik. Pulluk ta 2 vites yukseldi yakit dustu ayni motor biliyorum nasil ayar yapildigini.servise benimkinide ayar cekelim dedim.seninkinin lda milini degistircem dedi daha dusuk devirde giren lda mili takacam dedi oyle bekliyorum
 
Baki gaza getirme :) anahtarlari elime alip.caseye dalasim var zaten. Servis ls pulus 70 e beraber lda sina ayar cektik. Pulluk ta 2 vites yukseldi yakit dustu ayni motor biliyorum nasil ayar yapildigini.servise benimkinide ayar cekelim dedim.seninkinin lda milini degistircem dedi daha dusuk devirde giren lda mili takacam dedi oyle bekliyorum
Açıp bi bak bendeki ayarlı istediğin devirde devreye alabiliyorsun sistemde LDA var aktif değil nasıl işşe 😂😂😂
 
Hem ustten hem alttan alttan ayar cekiliyor baki mazot girisinin oldugu yerde bir ayar vidasi daha var oradanda cekiliyor es zamanli ceviriyorsun
Aynen bu alttaki vidayı gevşetmeden dönmüyor..Bunu ayarlayınca motorun gaz yeme tepkimesi de acayip canlandı. Eli anahtar tutan birisi servise ustaya gitmeden kendisi rahatlıkla ayarlar bunu..

01d65c052a560e6b7e793592656f9739.jpg


Yonca sökerken 4 takviye de zorlanan motor 2 vites arttı çekişi 5 takviye (seri 1,5) oldu.Bu şekil giderken gazı kesince boğulma olmuyor basınca geri hemen topluyor..

Kesinlikle LDA ayarının yapılmasını tavsiye ederim..

da22de0fca424450151a5ad2596a5dcb.jpg


d0518cd10f9030066f07546e89df6f25.jpg


19aaa7421a0932b5679d3ded61597e73.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: The_Hoca

Benzer Konular