NEW HOLLAND TD 85 LDA UYGULAMASI -ESKİŞEHİR ÖZEN DİZEL-

Hocam detayli anlatirmisin mumkunse resimli olursa daha iyi benim plus 80 in lda yi acayim biraz

Hocam ne kadar detayli anlatsamda bu isi uzaman bir kisiye yaptirmanizi tavsiye ederim.pompa uzerinde lda nin vida kapagini sokup oradan 4 te 1 tur cevirip alttanda ayni senilde cevriliyor ama bu isten anlayan bir ustaya yaptirin hassas birsey fazla actinizmi yakit artar az actinmi tam performansi yakalamaz. Odun motorundaki karbirator ayari gibi hassas yer.
 
Hocam ne kadar detayli anlatsamda bu isi uzaman bir kisiye yaptirmanizi tavsiye ederim.pompa uzerinde lda nin vida kapagini sokup oradan 4 te 1 tur cevirip alttanda ayni senilde cevriliyor ama bu isten anlayan bir ustaya yaptirin hassas birsey fazla actinizmi yakit artar az actinmi tam performansi yakalamaz. Odun motorundaki karbirator ayari gibi hassas yer.
Motor resmen dinçleşti..

https://youtu.be/zR3sL5Zkp70

Buda Yonca söküm videosu derinlik 45 - 50 cm

https://youtu.be/cfcLIYqVpqQ
 
  • Beğen
Tepkiler: aaysberkk
Motor son devrini 2500 devir kullansanız iyi olur.İbre, kırmızı bölgeye geçiyor.
Kırmızı bölgeye geçince çok kaçıyor çok yakıyor :) :)

LDA ayarı sonrası çekiş bayağı arttı yakıtta gözle görülür düştü bu yonca tarlasını case jx65c'si olan arkadaşım sökemedi 4 - 11 pullukla köke taşa takılınca caseye sıkıntı verdi tarla..

Tarla hem taşlı hem kavak söğüt sitili dolu pulluğun öndeki ve ortadaki gönyeler kırıldı.Kırıldıkça kaynatıyorum :) :)
 
  • Beğen
Tepkiler: The_Hoca

Kırmızı bölgeye geçince çok kaçıyor çok yakıyor :) :)

LDA ayarı sonrası çekiş bayağı arttı yakıtta gözle görülür düştü bu yonca tarlasını case jx65c'si olan arkadaşım sökemedi 4 - 11 pullukla köke taşa takılınca caseye sıkıntı verdi tarla..

Tarla hem taşlı hem kavak söğüt sitili dolu pulluğun öndeki ve ortadaki gönyeler kırıldı.Kırıldıkça kaynatıyorum :) :)

Motor son max devri 2500 civarlarında, geçerseniz her 1 devirde motor yakıtı katlayarak arttırır. Örneğin 2500 devirde 300 gr.kw/h ise 2600 de 400,2700 de 500 gibi uçuk bir şekilde yakıt harcar.Fazla devirde motora stres yapar.Malzeme mukavemetlerinin (dayanıklılığı) üzerinde harekete zorlanıyor.Kullandığınız motor 1.1 çap/strok oranlı 2500 devir sonu var.
1,05 olanlar 2750
1,1 olanlar 2500
1,2 olanlar 2200 devir çevirirler.
 
  • Beğen
Tepkiler: Baki TÜRKOĞLU

Benzer Konular