Kubota M135 i nasil bilirsiniz

Motor 101 kw dan 105 kw ya getirildi.
Motor max güç çalışma devri 2600 rpm den 2200 rpm e alınmış.
Zamanlama kayıpları azalır, 1200-1600 rpm sabit tork aralığı var.
1600-2600 rpm devirleri aktif kullanmak gerekirken, 400 rpm daha düşük düşük devirde, 2200 rpm de, motor tam gücüne ulaşılır.
Ustad peki 4 serisi 3 serisine oranla nasıl değerlendirirsin.sadece kaput değişikliği mi var acaba
 
Motor 101 kw dan 105 kw ya getirildi.
Motor max güç çalışma devri 2600 rpm den 2200 rpm e alınmış.
Zamanlama kayıpları azalır, 1200-1600 rpm sabit tork aralığı var.
1600-2600 rpm devirleri aktif kullanmak gerekirken, 400 rpm daha düşük düşük devirde, 2200 rpm de, motor tam gücüne ulaşılır.
Peki gx 2 nin ayrıntılı teknik verilerini biliyormusunuz. Max tork devri, sabit tork aralığı , max güç devri v.s.
 
Yeni 6000 serisi hakkında görüşleriniz nedir.Baya donanımlı görünüyor
Yeni model hakkında bilgim yok, hangi beygir aralığında bir seri?
Peki gx 2 nin ayrıntılı teknik verilerini biliyormusunuz. Max tork devri, sabit tork aralığı , max güç devri v.s.
Servis kataloğunu foruma atmıştım , 300 sayfalık bir döküman, iletilerde tararsanız incelersiniz.
Motor gücü 101 kw, 586 n.m. tork, 1200-1600 rpm sabit tork aralığı , 2600 rpm max güç noktası , bulunuyor.
Motor yük dengeleme devirleri 1600, 2000 rpm dir. Toprak işlemede 2000 rpm devirle kullanılıyor.
Devir sabitleme 2000 rpm'e aktif edilirse, traktör rampa aşağı devir değiştirmeden yürüyebiliyor.
Kuru zeminde yokuş iniş desteği var, diyebiliriz.
Kompresyon olarak esnek yapıda, yaş zemine ne kadar uyar bilemem.
 
Yeni model hakkında bilgim yok, hangi beygir aralığında bir seri?

Servis kataloğunu foruma atmıştım , 300 sayfalık bir döküman, iletilerde tararsanız incelersiniz.
Motor gücü 101 kw, 586 n.m. tork, 1200-1600 rpm sabit tork aralığı , 2600 rpm max güç noktası , bulunuyor.
Motor yük dengeleme devirleri 1600, 2000 rpm dir. Toprak işlemede 2000 rpm devirle kullanılıyor.
Devir sabitleme 2000 rpm'e aktif edilirse, traktör rampa aşağı devir değiştirmeden yürüyebiliyor.
Kuru zeminde yokuş iniş desteği var, diyebiliriz.
Kompresyon olarak esnek yapıda, yaş zemine ne kadar uyar bilemem.
Resim attım
 

Resimler ve ekler

  • Screenshot_20210102-213526_Drive.jpg
    Screenshot_20210102-213526_Drive.jpg
    105.6 KB · Görüntüleme: 48
Yeni 6000 serisi hakkında görüşleriniz nedir. Baya donanımlı görünüyor
Kullanıcı deneyimleri var.
Tork, güç eğrisi kesişim devri 1500 rpm de bulunuyor.
Balye traktörü Fiat 8066S model gibi 1900-2300 rpm sabit güç aralığı bulunmuyor, 1900 rpm devirde max güç tepe noktası var.
NH TSA 135 model kadar torku bulunuyor.
Vites geçişlerinin daha sarsıntısız olması beklenirdi.
4 silindir olup motor hacmi 6,1 lt 'dir.
Bu sınıfta motor hacmi konusu analiz edilebilir ama önemli olan aslında motor haritasının ve tork yedeklerinin niteliğidir.
5 lt lik bir motor 140kw, 700 n.m. torklara kadar yeterli olabilir. Fazlasına bizce gerek yok.
1900 devir sempatisi kullanıcılarda yüksek görünüyor.
Fiat ve Same sabit güç aralığı başlangıç devri , JD max güç tepe noktası ve sabit güç aralığı başlangıç devri niteliği taşıyor.
Balye bağlamada 2000-2200 rpm devir aralığı tercihimizdir.
2100 rpm devir kullanım kolaylığı olarak daha çok rağbet görebilirdi.
 
Son düzenleme:

Kullanıcı deneyimleri var.
Tork, güç eğrisi kesişim devri 1500 rpm de bulunuyor.
Balye traktörü Fiat 8066S model gibi 1900-2300 rpm sabit güç aralığı bulunmuyor, 1900 rpm devirde max güç tepe noktası var.
NH TSA 135 model kadar torku bulunuyor.
Vites geçişlerinin daha sarsıntısız olması beklenirdi.
4 silindir olup motor hacmi 6,1 lt 'dir.
Bu sınıfta motor hacmi konusu analiz edilebilir ama önemli olan aslında motor haritasının ve tork yedeklerinin niteliğidir.
5 lt lik bir motor 140kw, 700 n.m. torklara kadar yeterli olabilir. Fazlasına bizce gerek yok.
1900 devir sempatisi kullanıcılarda yüksek görünüyor.
Fiat ve Same sabit güç aralığı başlangıç devri , JD max güç tepe noktası ve sabit güç aralığı başlangıç devri niteliği taşıyor.
Balye bağlamada 2000-2200 rpm devir aralığı tercihimizdir.
2100 rpm devir kullanım kolaylığı olarak daha çok rağbet görebilirdi.
Yalnız türkiyeye gelecek olan m6 142 değil m6 141 ikisini karıştırmayalım arasında bayağı büyük fark lar var
 
Kullanıcı deneyimleri var.
Tork, güç eğrisi kesişim devri 1500 rpm de bulunuyor.
Balye traktörü Fiat 8066S model gibi 1900-2300 rpm sabit güç aralığı bulunmuyor, 1900 rpm devirde max güç tepe noktası var.
NH TSA 135 model kadar torku bulunuyor.
Vites geçişlerinin daha sarsıntısız olması beklenirdi.
4 silindir olup motor hacmi 6,1 lt 'dir.
Bu sınıfta motor hacmi konusu analiz edilebilir ama önemli olan aslında motor haritasının ve tork yedeklerinin niteliğidir.
5 lt lik bir motor 140kw, 700 n.m. torklara kadar yeterli olabilir. Fazlasına bizce gerek yok.
1900 devir sempatisi kullanıcılarda yüksek görünüyor.
Fiat ve Same sabit güç aralığı başlangıç devri , JD max güç tepe noktası ve sabit güç aralığı başlangıç devri niteliği taşıyor.
Balye bağlamada 2000-2200 rpm devir aralığı tercihimizdir.
2100 rpm devir kullanım kolaylığı olarak daha çok rağbet görebilirdi.
Hoca maşaAllah'ın var. Traktör bilgin ile Canlı katalog olarak seni göstereceğim. İznin ile :)
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt