O da debriyajsız kullanımda ariza verir. Çünkü elektoronik değil.TD 65 mekanik shuttle olduğu için sürekli shuttle arızaları çıkıyor ama jxc de debriyaj siz ileri geri PS olduğu için sıkıntı çıkmıyor hocam ama PS olan paketlerde
O da debriyajsız kullanımda ariza verir. Çünkü elektoronik değil.TD 65 mekanik shuttle olduğu için sürekli shuttle arızaları çıkıyor ama jxc de debriyaj siz ileri geri PS olduğu için sıkıntı çıkmıyor hocam ama PS olan paketlerde
Uzun süreli tarla işlerinde mazot deposu ve şanzıman çok ısınıyor ve mazot soğutucusu bulunmuyor.Jx65c tek geçerim 12×12 olanından
Tanıdık biri jx65c yi verip solis 90 aldı şimdi pişman
Almayalım mı jxc yi [emoji847]Uzun süreli tarla işlerinde mazot deposu ve şanzıman çok ısınıyor ve mazot soğutucusu bulunmuyor.
75 lik modelde şanzıman yağ soğutucusu var.
Kışın yakıtı iyi ısıtır, faydası da var.
Hidrolik bağlantı noktasında kilit yok , bazen hassasiyet yayını kırabiliyor , bağlantı pimleri geniş delik değildir.
3 çift damper çıkışı halen bulunmuyor.Damper çıkışları yağdan kir tutuyor.
Sigorta kutusuna erişim zor, yan konsolu sökmek gerekiyor.
Mazot ve motor yağ filtresi erişimi zor , sökerken her tarafı kirletiyor.
Debriyaj balatası değişirken taksilerde şanzıman kapağı bulunur , traktörde her tarafı indirmek gerekiyor.
Kabinin üst köşelerinde sinyalizasyon bulunmuyor, arkada ekipman varken trafikte fark edilemeyiz.
Arka camda buğulanmaya karşı rezistans bulunmuyor.
Halatlar düzenli bakım yapılmazsa sorun çıkartır, halat sistemi kullanışlı değildir.
Alırsanda bu yazdıklarım aklında olsun demiş hocaAlmayalım mı jxc yi [emoji847]
Traktörün ederi 25 bina , Farmall C 40 bina ,Almayalım mı jxc yi [emoji847]
Eğer JXC serisi Türkiye'de üretime devam ederse, bundan sonra eklecek tahmini özellikler:Traktörün ederi 25 bina , Farmall C 40 bina ,
Forumda ikinci el 95C 230 000 TL ye alınmıştı.
Sıraya yazılıp 200 000 TL ye , 75C beklemek var.
MF 5420, 225 00 TL ye alındı.
Case 115 U , 60 bina , 30 binaya ikinci eli bulunabiliyor.
Bunları gördüğümüzden kararsız kalıyorum.
Motorun CRD olmasına çokta ihtiyaç yok, sadece 88 hp , 350 n.m. tork seçenekli motor seriye eklenmelidir.Eğer JXC serisi Türkiye'de üretime devam ederse, bundan sonra eklenecek tahmini özellikler:
1. Elektronik shuttle
2. Elektronik çeki sistemi
3. Elektronik kuyruk mili
4. Commonrail motor (euro4)
5. Çamurluk üstü ekipman kontrolü
6. Elektronik buçuk vites.
Yağlı olması durumu değiştirmiyor yaniO da debriyajsız kullanımda ariza verir. Çünkü elektoronik değil.
Motorun CRD olmasına çokta ihtiyaç yok, sadece 88 hp , 350 n.m. tork seçenekli motor seriye eklenmelidir.
Şanzımanın 17*16 vitesli olması kullanışlı olabilir.
Şanzımanın geneli fazla serileştirilince vites araları çok açılıyor.
75C yi , 70 66 yerine rahatça tavsiye edebiliyoruz ama 80 66 yerine tavsiye edemiyoruz.
Takviye vitesi de Enter gibi cartlıyor.
Abi naptın yaİntercooler takılırsa 88 HP olabilir
Aynı silindir hacmine ve aynı motora sahip bahçe serilerinde intercooler var
Ekli dosyayı görüntüle 51879
İntercooler ile güç artışı olmaz. Ancak turbo ile güç artışı olur. Bu serilerde turbo da zaten var.İntercooler takılırsa 88 HP olabilir
Aynı silindir hacmine ve aynı motora sahip bahçe serilerinde intercooler var
Ekli dosyayı görüntüle 51879
Kesin bilgiye sahip değilim sadece bahçe serisinin değerlerine bakıp bu fikre vardımİntercooler ile güç artışı olmaz. Ancak turbo ile güç artışı olur. Bu serilerde turbo da zaten var.
intercoler turbolu motorlarda,hava motora girereken turbo dolayısıyla aşırı ısınan havayı normalleştirerek yani havanın genleşmesini önleyerek birim hava içerisinde motora daha fazla oksijen alımını sağlayarak verimli yakıt yaktıran ve turbonun işlevini tam anlamıyla sağlıklı yapmasını sağlayan radyatördür.ne motor soğutur nede motora fazladan 15-20 bg katar.giren bol oksijen kaynaklı en fazla 2-3 hp güç ve elde edilen maksimumum gücün daha az yakıtla elde edilmesini sağlar.İntercolün gerçek amacı hararet içindir. Çekiş için tekbaşına bi yeterliliği olmaz. Yakıt ve turbo basınç gereklidir.
intercoler turbolu motorlarda,hava motora girereken turbo dolayısıyla aşırı ısınan havayı normalleştirerek yani havanın genleşmesini önleyerek birim hava içerisinde motora daha fazla oksijen alımını sağlayarak verimli yakıt yaktıran ve turbonun işlevini tam anlamıyla sağlıklı yapmasını sağlayan radyatördür.ne motor soğutur nede motora fazladan 15-20 bg katar.giren bol oksijen kaynaklı en fazla 2-3 hp güç ve elde edilen maksimumum gücün daha az yakıtla elde edilmesini sağlar.
Valla alırsak sıfır alırız ya da 2017 model üstü alırız çünkü 2017 üstü modellerde 3 kademe takviye ve ek güç pistonu var ama kafama takılan birşey var şimdi mi alınmalı yoksa fiyatlar iner mi çünkü fiyatlar şuan çok uçuk2017 model 75c kullanıyorum 2000 saat oldu 12*12 şanzıman power şatıllı model eğer araziniz parçalı yapıda veya ikinci traktör olarak düşünüyorsanız gayet güzel pratik bir traktör eksi yönleri traktör kısa biraz çok zıplıyor ağır ekipman takamıyorsun ön tarafı biraz tartıyor
Power şatıl sıkıntı çıkarmadı çıkaracağını düşünmüyorum yerli New Hollandlarda da aynı sistem var
İkinci el power şatıllı temiz düşük saatte bir traktör bulup alınabilir
İntercolün hararetle vs asla alakası yok.İntercolden geçen hava yanıyor motor soğutma kanalına gitmiyor.İntercolün gerçek amacı hararet içindir. Çekiş için tekbaşına bi yeterliliği olmaz. Yakıt ve turbo basınç gereklidir.