Yakıtı, göze alarak, işi çabuk bitirmek.1400. Devirde max Torka ulaşan traktör 1600 devirde daha rahat gidiyor pekiz max Torku veren devirden sonra gaz vermenin amaçı nedir
Yolda yük taşırken rölanti gazla max tork arası devirleri kullanamazsınız, mevcut motor gücünün yarısından daha az kısmını alabilirsiniz.1400 devirde max torka ulaşan traktör 1600 devirde daha rahat gidiyor perkins max torku veren devirden sonra gaz vermenin amacı nedir?
Motorun cinsi nedir?1400. Devirde max Torka ulaşan traktör 1600 devirde daha rahat gidiyor pekiz max Torku veren devirden sonra gaz vermenin amacı nedir
Hocam konu açılmışken jd 5085m pulluk kültivatör kaç devirde kulanmaliyizMotorun cinsi nedir?
5085 M ;Hocam konu açılmışken jd 5085m pulluk kültivatör kaç devirde kullanmalıyız
Hocam saygılarımı sunarım5085 M ;
Nominal 63 kw, max 67 kw, 331 nm. tork , %28 tork yedeği ,
1600-1800 rpm sabit tork aralığı , 1860-2200 rpm sabit güç aralığı veriyor.
Traktör ön kepçe çalışmalarında 1600-2200 rpm devir aralığını aktif kullanabilir.
Balye bağlamada motor biraz kısa devir çalışmalı olarak dizayn verilmiş.
Fiat 80 66S , 1500 rpm max tork , 1900-2300 rpm sabit güç aralığı ,
1500-2300 rpm aktif devir kullanımı ,
Sıra dönüşlerde 1500 rpm devire düşüp bir vites yükseltiriz , sıraya yaklaşınca bir vites alçaltıp sap bağlamaya devam edilir.
Aktif çalışma devir konumları farklılık gösteriyor.
Sıra dönüşleri 1600-1800 rpm devir aralığı kullanırız , sıra içinde 2000-2200 rpm devir kullanabiliriz.
Tav durumu iyiyse 1800 rpm tercih edebiliriz.
Bu motor grafiğine benzer Deuthz 4 E ve 5 C serileri var ,
Kısa devir çalışmalı motor olduğundan 2 veya 3 vites powershift bulunuyor.
JD de genel karakteristik olarak 100 hp altı , stabil çalışmalı motorlar tercih edilmiş ve 1400 rpm max tork , 1900 rpm max güç tepesi genel karakteristiğinden uzaklaşılmış.
JD 5050 E , 1500 rpm max tork , 5055E,5065E,5075E , 1800 rpm max tork , 5083E , 5093E , 1600 rpm max tork tepesi bulunuyor.
JD 5075E modelin tork artış yüzdesi %20 tercih edilmiş , max 60 kw , 276 n.m. torku bulunuyor.
JD 2130 modelden inip 5075E modeli kullanmaya kalktığımızda 1400-1900 rpm devir araması yaparsak motorun daha yüksek devir gerektiriyor hissiyatı alırız ve traktörün çok yaktığını yanılgısına düşebiliriz.
Sadece motor gücü yönetimi için kullanacağımız devir tercihlerinin konumları değişmiştir.
Eski nesil motorlar düz pompa ve tork yedekleri %35 üstü olabildiği için sürüş Steyr hissiyatına yaklaşıyor.
Güç kesintisi ise Steyr 1600 rpm max tork , 2500 rpm max güç , 16*8 vites , 900 rpm motor sıkıştırılabiliyor.
JD 5075 E de ise 1600-2200 rpm , 600 rpm kullanılabiliyor , 12*12 vites boyları kısa kalabiliyor.
JD 5075 E , Euro 5 motorda ise
1300-1500 rpm sabit tork aralığı , 2000-2200 rpm sabit güç aralığı 24*24 şanzımanla daha uyumlu duruyor.
JD genelde 1900 rpm devirde %90 motor yükü tercih eder,
Tarla şartlarına göre motorun rahat gaz yiyip fazla baygın gitmeden dirayetli devirleri nasılsa gazlayın gitsin.
Bulunduğunuz yerin toprak yapısının kolay işlenebilir olduğunu var sayarsak ;Hocam saygılarımı sunarım
Yeni aldığım jd 5075 e icinde bana bir akıl verirmisiniz lütfen pulluk ve kazayagini kaç devirde kullanmalıyım.hocam traktör işinde çok yeniyim aptalca bi soru sorarsam kusuruma bakma bi de yeni malzeme alacağım pulluk,patlatma,kazayağı bunların kaçli olması numaralarını yazarmisin lütfen. Hocam detay lı bir bilgi ver lütfen bana.
Hocam iyi günlerHocam saygılarımı sunarım
Yeni aldığım jd 5075 e icinde bana bir akıl verirmisiniz lütfen pulluk ve kazayagini kaç devirde kullanmalıyım.hocam traktör işinde çok yeniyim aptalca bi soru sorarsam kusuruma bakma bi de yeni malzeme alacağım pulluk,patlatma,kazayağı bunların kaçli olması numaralarını yazarmisin lütfen. Hocam detay lı bir bilgi ver lütfen bana.
Hocam iyi günler
Bende bu konuda same tiger 65 i merak ediyorum hangi devirde çift sürümü yaparsak en az yakıt noktasını yakalayabiliriz ? Detaylı bir bilgi verirseniz çok mutlu olurum.
Birde çevremde 4 lü 10 numara geniş ara 132 cm pulluk önerenler var traktöre ağır gelir mi topraklarımız çok sert ya da ağır değil sadece hububat ekimi yapılıyor.
Motor zorlanarak gitmşcek rahat gidecek bunun az yakması bu az gaz basarsanda çok yakar çok gaz basarsanda cok yakar az gaz verip zorlanmıyacak devırde kullanırsan az yakar buda tecrübeyle olurS8000 motorda 4 silindirli versiyonlarda yakıt verimliliği için ne önerirsiniz arkadaşlar, bizde jx75e var ama bu motoru kullanan onlarca model traktör var anladığım kadarıya 1400 devirde max torka ulaşabiliyor ama tarla sürümü gibi zorlayıcı durumlarda bu devirlerde sürmek sağlıklı mı yoksa 1600-1700bandına çıkarak hp leri daha mı çok kullansak
3 silindir motorların tork rezervleri %27 ,S8000 motorda 4 silindirli versiyonlarda yakıt verimliliği için ne önerirsiniz arkadaşlar, bizde jx75e var ama bu motoru kullanan onlarca model traktör var anladığım kadarıyla 1400 devirde max torka ulaşabiliyor ama tarla sürümü gibi zorlayıcı durumlarda bu devirlerde sürmek sağlıklı mı yoksa 1600-1700bandına çıkarak hp leri daha mı çok kullansak
Yıne bağlamısın japoncaya ya daha anlaşılır bir şekilde yap su ceeapları ya japonca dan herkes anlamıo3 silindir motorların tork rezervleri %27 ,
4 silindir modellerde motor haritası değişikliği yapılıyor.
1400 rpm max tork tepesi olan motorun 1500 rpm de en az yakıt noktası olabilir.
2300 rpm max güç devri olduğunda zor alanlarda 2300 rpm devirle yürünebilir.
Jeneratör motorlarında , 1500 rpm ve 1800 rpm motor devri tercihi olabiliyor.
1500 rpm de spesifik yakıt tüketimi ; 209 gr.kw/h ,
1800 rpm de spesifik yakıt tüketimi %80-100 motor yüklerinde daha az ve 214 gr.kw/h , (atmosferik 2.9 lt motor)
CRDi olan T4S serisi motorda , %48 gibi tork rezervi bulunuyor.ENGINE
agriculture.newholland.com
1200-1400 rpm sabit tork aralığı , 1600-2300 rpm sabit güç aralığı verebiliyor.
JX75e traktörde ,
1400 rpm max tork tepesi dense de 1300-1500 rpm arası sabit tork aralığı hissedilir.
1600 rpm devir kullanmak genelde daha iyi sonuç verebilir.
Zorlayıcı işlerde 2300 rpm devir kullanılır.
%90 motor yükünü seven bir yapısı bulunduğundan çektiği kadar gazlayarak sürüşte aşırı yakıt arttırmaz.
Bu yüzden genelde ağır işlerde yaktığının hakkını veriyor, denir.
The person you have called , can not be reach at the moment , please try again tomorrow, later.Yine bağlamısın Japoncaya ya daha anlaşılır bir şekilde yap su cevapları ya Japonca dan herkes anlamıyor.
The person you have called , can not be reach at the moment , please try again tomorrow, later.
Aradığınız kişiye şimdi ulaşılamıyor , lütfen yarından sonra tekrar deneyiniz.
Verdiğiniz bilgiler altın değerinde gerçekten forum için büyük bir değersiniz hocam teşekkürler3 silindir motorların tork rezervleri %27 ,
4 silindir modellerde motor haritası değişikliği yapılıyor.
1400 rpm max tork tepesi olan motorun 1500 rpm de en az yakıt noktası olabilir.
2300 rpm max güç devri olduğunda zor alanlarda 2300 rpm devirle yürünebilir.
Jeneratör motorlarında , 1500 rpm ve 1800 rpm motor devri tercihi olabiliyor.
1500 rpm de spesifik yakıt tüketimi ; 209 gr.kw/h ,
1800 rpm de spesifik yakıt tüketimi %80-100 motor yüklerinde daha az ve 214 gr.kw/h , (atmosferik 2.9 lt motor)
CRDi olan T4S serisi motorda , %48 gibi tork rezervi bulunuyor.ENGINE
agriculture.newholland.com
1200-1400 rpm sabit tork aralığı , 1600-2300 rpm sabit güç aralığı verebiliyor.
JX75e traktörde ,
1400 rpm max tork tepesi dense de 1300-1500 rpm arası sabit tork aralığı hissedilir.
1600 rpm devir kullanmak genelde daha iyi sonuç verebilir.
Zorlayıcı işlerde 2300 rpm devir kullanılır.
%90 motor yükünü seven bir yapısı bulunduğundan çektiği kadar gazlayarak sürüşte aşırı yakıt arttırmaz.
Bu yüzden genelde ağır işlerde yaktığının hakkını veriyor,
Traktörlerle pulluk kazağı gibi malzemelerle çalışırken yakıtı düşürmek için bildiğiniz teknikler uygulamalar varsa yazabilir misiniz arkadaşlar ?