Traktör Çok Zıplıyor


Ynt: Traktör Çok Zıplıyor

POYRAZLI TALHA link=topic=84874.msg1014239#msg1014239 date=1437430138' Alıntı:
Ne alakası var abi aynı yolda 70-66 yla TD yi kullan TD ile 1 vites aşağı gidersin düz yolda o kadar zıplaması normal olabilir mi sence? 400 metrelik yolda 10 defa kafamı vurdum TD85 te ayakta dikilirken. Rölantide mi gidelim anlamıyorumki...

Td ve jx 80 den 100 e kadar çok kullandım şikayet edecek kadar zıplama yaşamadım hepsi normal geldi. Takımda zaten zıplamıyor boştada biraz zıplaması normal.
 
Ynt: Traktör Çok Zıplıyor

dustero link=topic=84874.msg1014286#msg1014286 date=1437470044' Alıntı:
Td ve jx 80 den 100 e kadar çok kullandım şikayet edecek kadar zıplama yaşamadım hepsi normal geldi. Takımda zaten zıplamıyor boştada biraz zıplaması normal.
Doğrudur abi biraz zıplaması normal ama aşırı zıplama var diyoruz. Yolda da zıplıyor tarlada da.
 
Ynt: Traktör Çok Zıplıyor

Td100d dar lastik var bende bizde şikayetçiyiz 2 senedir böyle kullanıyoruz hemde ne zıplamak afedersiniz gotumuzun üstünde duramıyoruz bozuk yollarda tarlada pullukta çok zıplıyor bu yüzden traktörü değiştirmeyi düşünüyoruz.
 
Ynt: Traktör Çok Zıplıyor

bence zıplamanın temeli radial lastiklerin aşırı sert oluşu sizce ben indirdim havaları gayet mis.ama styer 768 konforu olmuyor yinede
 
Valla aynı durumdaydım, tohum ekerken ve goble diskaro çekerken iç organlarım yer değiştirdi [emoji23][emoji23] 8066 ile 3. Viteste ektiğim tarlayı td110 ile 1 viteste zor ektim zıplamaktan. Çözümüde traktörü değiştirdim deutz 5120 ile.
 
Newholland td 110 serilerinde traktörlerin zıplamasına neden olan hidrolik yayıdır. Kırık ise kollama yapamadığından dolayı zıplamaya neden olur
 

Zıplayan traktör mu yoksa kabin midir ? Bence kabin zıplıyor çünkü traktörlerin tekerlerin hiçbirisi yerden kesilmiyor yada sarsıntılı gitmiyor fakat kabin kendinden geçiyor adeta
 
Valla aynı durumdaydım, tohum ekerken ve goble diskaro çekerken iç organlarım yer değiştirdi [emoji23][emoji23] 8066 ile 3. Viteste ektiğim tarlayı td110 ile 1 viteste zor ektim zıplamaktan. Çözümüde traktörü değiştirdim deutz 5120 ile.

Deutz lar nasil ikinci elleri cok ce ucuz acaba johndere gibi E ve M seri farkimi var
 
Ön aks ağırlığı, arka aks ağırlığından genelde 100 kg gibi azdır, sebebi çamura giren traktörün kendini geriye çekebilmesi için böyledir.Yük çekerken ağırlık merkezi, oynar.Pullukta arka akslara %70, ön aksa %30 gibi yük biner, döner pullukta yeterli ön ağırlık konur, binaenaleyh, batan kişiyi çekmek için geri geri asılınır, akslara dengeli yük biner, çekişme vakaları da geri geri yapılırsa zıplama pek görülmeyecektir.Çeki merkezini ayarlamak gerekir, ves selam.
 
Deutz lar nasil ikinci elleri cok ce ucuz acaba johndere gibi E ve M seri farkimi var
Henüz tarla sürmedim ama genel anlamda td110 la arasında dağlar kadar fark var. Yolda konforu hissediyorsun. İnşallah tarladada rahat ettirir. İkinci el olayıda öyle ucuz değil. İkinci el 800 saatte olan ile arasında 30.000 tl fark vardı ben aldığımda. C serisi benimki
 
Etrafımda deutz un 55 65 75 agrofarm kullanan çok kisi var agrofarm ın çekişi yakıtından şikayetçi herkez 55 in altının yere yakın olmasından. 55 65 75 gibi traktörlerin cekişleri pompa ayarı yapmadan önce düşük. Pompa ayarı yapınca yakıt artıyor. Duman olayıda var tabi.
5120 yi 1 bucuk sene kullandım bütün işlerimi onunla yapıyordum onun haricinde jhondere fiatagrı 140 90 fiat 6546 landini 8860 8865 mahindra 6500 başak 2090s te vardı ama her işi 5120 ile yaptim 1 bucuk sene boyunca balya fındik harmanı tarla işleri slaj vs yaptım sonrada Landini 5h115 ile takas ettik
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt