Sattığım erkunt 100 lüks ile Yen'i aldığım case jx90 maxpro arasındaki farklar...


Cevap: Sattığım erkunt 100 lüks ile Yen'i aldığım case jx90 maxpro arasındaki farklar

Ziplama konusunda en büyük etken lastik farkindan kayanklaniyor tahminim. İnce lastik daha fazla ziplatir.
İnce lastik yokuş yukarı genis lastiğe göre daha kolay fazla patinaja düşer, özellikle kuru kaba toprakta.
Ayni lastik olsa da bu fark oluşabilir, fakat Lastik farkida önemli.
Ayrica td65 de 24 hava ziplatiyor, 22 yapiyorum, 30 hava çok fazla.
 
Cevap: Sattığım erkunt 100 lüks ile Yen'i aldığım case jx90 maxpro arasındaki farklar

Jant büyüdükçe ve lastik yanağı küçüldükçe sarsıntı artar.arabalardada böyledir.
 
Cevap: Sattığım erkunt 100 lüks ile Yen'i aldığım case jx90 maxpro arasındaki farklar

Ondan zıplamıyor olabilir erkunt. Caseye ek ağırlık at bakalım ne olacak dene yolda tarlada aklına gelen her türlü işte dolu boş dene bakalım.
Deneme yanilma yolu ile uygun hava basincinda bütün traktörlerin ziplamasi azalir. Özellikle ön lastik basıncı azaltmaya müsaittir, çünkü pulluk vb. Alet edevat takildiginda öne ekstra ağirlik binmez, tersine azalir.
Arka lastiklerde ise durum farkli, havaları azaltırken ekipman takmayi da hesaba katmak gerekir. Bu hususta geniş lastik az hava ile fazla yük taşıyabilirken dar lastik az havada ekipman takilinca fazla deforme olma ihtimali var.
 
Cevap: Sattığım erkunt 100 lüks ile Yen'i aldığım case jx90 maxpro arasındaki farklar

Erkunt net olarak kaç kg geliyordu acaba ? Birde Max.hızda hangisi daha seri ?

Erkunt kantarda depo dolu ve ben dahil 5.300 kg gibi bişey gelmişti ama tam hatırlayamıyorum ama erkunt sitesinde ağırlık dahil 5.150 kg yazıyor. Case de ağırlık dahil 4.370 kg...
Maksimum hızı bilemem ama case çok seri ve atik eekunta göre.. erkuntla 4. Viteste çıkamadığın rampada case 4. Viteste çok rahat çıkıyor.
 
Cevap: Sattığım erkunt 100 lüks ile Yen'i aldığım case jx90 maxpro arasındaki farklar

Ondan zıplamıyor olabilir erkunt. Caseye ek ağırlık at bakalım ne olacak dene yolda tarlada aklına gelen her türlü işte dolu boş dene bakalım.

Ya milletin traktörü gerçekten çok zıplıyor yada millet biraz abartıyor çünkü aşırı zıplama Yok. Ağırlığa gelince benimde aklımda önlere 2 arkalara 2 şer tane ağırlık takmak istiyorum tabii bulabilirsem
 
Cevap: Sattığım erkunt 100 lüks ile Yen'i aldığım case jx90 maxpro arasındaki farklar

Ya milletin traktörü gerçekten çok zıplıyor yada millet biraz abartıyor çünkü aşırı zıplama Yok. Ağırlığa gelince benimde aklımda önlere 2 arkalara 2 şer tane ağırlık takmak istiyorum tabii bulabilirsem
60 lık erkunt bizde de var önde kepçe takılı. Ormanda çengel yaparken bayır yukarı gelince yol, zannımca arkada ki ağırlığı yenemediği için zıplıyor. Zf şanzıman arkası ağır traktörün. Çektiği 4 parça ağaç boylu boyunca. Bayır aşağı gelince sıkıntı yok.
 
Cevap: Sattığım erkunt 100 lüks ile Yen'i aldığım case jx90 maxpro arasındaki farklar

Erkunt kantarda depo dolu ve ben dahil 5.300 kg gibi bişey gelmişti ama tam hatırlayamıyorum ama erkunt sitesinde ağırlık dahil 5.150 kg yazıyor. Case de ağırlık dahil 4.370 kg...
Maksimum hızı bilemem ama case çok seri ve atik eekunta göre.. erkuntla 4. Viteste çıkamadığın rampada case 4. Viteste çok rahat çıkıyor.

yanlış olmasın ama erkunt maks hız 39-40 km/h case max 30 km/h diye biliyorum.Erkuntun 4.ağır vitesi ile karşılaştırmak lazım gerçi ağırlık da çok etken oluyor.Birde zıplamada ağırlık dağılımınında çok etkisi oluyor.Erkuntun ağırlık dağılımı %50-50 diye duydum.Casenin önü daha hafif gibi duruyor nh fiatın alayı öyle zaten.Eski mflerinde önü ağır arka hafif.
 

Kartalcalı

UYARILDI
Cevap: Sattığım erkunt 100 lüks ile Yen'i aldığım case jx90 maxpro arasındaki farklar

Casenin hizini bilmiyorum ama 23 gazi gecemiyorsun mecbur yavas gidiyorsun 20 gazida gecince mazota dokunuyor hem salliyor yolda tt65 sol çekiyor

TrakKulüp Mobil Uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
 
Cevap: Sattığım erkunt 100 lüks ile Yen'i aldığım case jx90 maxpro arasındaki farklar

yanlış olmasın ama erkunt maks hız 39-40 km/h case max 30 km/h diye biliyorum.Erkuntun 4.ağır vitesi ile karşılaştırmak lazım gerçi ağırlık da çok etken oluyor.Birde zıplamada ağırlık dağılımınında çok etkisi oluyor.Erkuntun ağırlık dağılımı %50-50 diye duydum.Casenin önü daha hafif gibi duruyor nh fiatın alayı öyle zaten.Eski mflerinde önü ağır arka hafif.

Erkuntun vitesinde yeşil düğme vardır o da buçuktur... belki buçuk olduğu için son hızı yüksek olabilir... ayrıca ben şunu söyleyim... case erkunttan seri fakat erkuntun gücü ayrıydı... ancak case jx 110 kafa tutabilir güç konusunda benim eski 100 lükse...ben erkunt alacaktım yine ama buradaki servis lanet olduğu için case aldım..
 
Cevap: Sattığım erkunt 100 lüks ile Yen'i aldığım case jx90 maxpro arasındaki farklar

Gecmeye geciyor da gecemiyon salliyor motor dans ediyor yolda mecbur geçmiyon

TrakKulüp Mobil Uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.

Sizin traktör case nin hangi serisi ve kaç model??? Sormamın sebebi, bizimkinde dediğiniz gibi sallanma Yok.. yolda dans etme olayı hiç Yok! İp gibi gidiyor yolda. Sizinki garip bir olay... servisinize gösterin, sonuç alamazsanız bizim servise sorarım.
 
Cevap: Sattığım erkunt 100 lüks ile Yen'i aldığım case jx90 maxpro arasındaki farklar

12 90 lik 1150 saatte lastikler daha sifir arkada romork varken hoplaya hoplaya gidiyor

TrakKulüp Mobil Uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.

Arada 5 yıl fark var, öyle bir sorun varsa büyük bir ihtimal düzeltmişlerdir. Eski modelleri bilmem ama yenilerde bağımsız kabin var.Yalnız traktörün hoplaya zıplaya gitmesi ve yolda gezmesi ya rotlarda sıkıntı vardır yada lastikler hatalıdır büyük ihtimal...
 

Kartalcalı

UYARILDI

Cevap: Sattığım erkunt 100 lüks ile Yen'i aldığım case jx90 maxpro arasındaki farklar

Ayni motor kasa farki var yolda gezmiyor 20 gazi gecince ziplaya ziplaya geziyor biraz kullan 200 300 saat desin

TrakKulüp Mobil Uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt