NH TDD Serisinde Shuttle Sertlik Ayarı Yapılırmı?


Ynt: NH TDD Serisinde Shuttle Sertlik Ayarı Yapılırmı?

Shuttle valfinin üzerinde debriyajın shuttle ın yağ akış hız ayar yeri yok mu?? Halatlı shuttle olan traktörlerde olması lazım Kubota ve johndeere de var. Ne saçma iş o öyle :(
 
Ynt: NH TDD Serisinde Shuttle Sertlik Ayarı Yapılırmı?

valla koymamışlar :( ileri ve geri için tapalar var değişik boyutlarda onlarla basınç ayarlanıyor onuda çoğu servis bilmiyor tapa olayı olduğu için usta eli değmesi lazım bizi aşar
 
Ynt: NH TDD Serisinde Shuttle Sertlik Ayarı Yapılırmı?

Tapa denen bi meret var oda ancak tepkimeyi geciktirebiliyor. Sert kavrama işine çare olmuyor malesef. Yağ soğukken cok güzel kullanmasi oluyor ama ısınınca deli danalar gibi zıplayor :) anladığım kadarıyla yağın bisekilde basıncının düşürülmesi gerek ama nasil?...
 
Ynt: NH TDD Serisinde Shuttle Sertlik Ayarı Yapılırmı?

omerfarukkoc link=topic=76519.msg981906#msg981906 date=1426372126' Alıntı:
Abi Öyle Bi Düşünce Olmamalı Bence Ya... Çünkü Aşağı Yukarı Bütün Traktör Üreticileri Küçük Ve Orta Segmentlerde Genelde Halatlı Shuttle Kullanıyor... Örnek Vermek Gerekirse Ben Bizim JD 5720 ' nin Halatlı Shuttle ' ından TL-A ' nınki Kadar Olmasa da Gayet Memnunum...
Elbet Ayarı Gayarı Vardır Bunun, Bizimkiler Yağ İşine Yeni Giriyorlar Ya İşin Acemisiler Daha... İtalyanlardan Kapsamlı Bir Ders Almaları Lazım Güzel Bi Shuttle Ortaya Çıkarmaları İçin :)
5720 ninki halatlımı ya? kullandıgım 5725 sp elektronik diye biliyorum gayet güzel kullanımı. 5720 ler Alman elektroniktir yanlışın olmasın?
 
Ynt: NH TDD Serisinde Shuttle Sertlik Ayarı Yapılırmı?

BlackStorm link=topic=76519.msg981946#msg981946 date=1426406964' Alıntı:
5720 ninki halatlımı ya? kullandıgım 5725 sp elektronik diye biliyorum gayet güzel kullanımı. 5720 ler Alman elektroniktir yanlışın olmasın?
Kullanırken Belli Zaten Halatlı Olduğu... Ki Zaten Direksiyonu En Aşağı Konuma Getirince Shuttle ' ı Hareket Ettirince Gösterge Paneli İle Direksiyonun Arasında Halatı Da Görebilirsiniz...
Ayrıca 5725 De Halatlı Shuttle Diye Biliyorum, Emin misiniz Elektronik Olduguna?
 
Ynt: NH TDD Serisinde Shuttle Sertlik Ayarı Yapılırmı?

Kitapçığında 'Elektro-Hidrolik Yön Değiştirici Kolu' diye geçiyor. Ben elektronik diye biliyorum. Çünkü çıt çıt ileri geri çok basit geçiyor mekanik bişey yok. Mesela hızlıca ileri giderken geriye cekince önce kendi yavaslayıp durup sonra geri gidiyor. Mekanik vites gibi hart hurt diyip debreje filan basmak istemiyor.
Traktöre binince bakıcam halat gözüküyormu diye.
 
Ynt: NH TDD Serisinde Shuttle Sertlik Ayarı Yapılırmı?

BlackStorm link=topic=76519.msg981968#msg981968 date=1426413955' Alıntı:
Kitapçığında 'Elektro-Hidrolik Yön Değiştirici Kolu' diye geçiyor. Ben elektronik diye biliyorum. Çünkü çıt çıt ileri geri çok basit geçiyor mekanik bişey yok. Mesela hızlıca ileri giderken geriye cekince önce kendi yavaslayıp durup sonra geri gidiyor. Mekanik vites gibi hart hurt diyip debreje filan basmak istemiyor.
Traktöre binince bakıcam halat gözüküyormu diye.
elektronik değil zaten halatıda gözle görülmüyor ama kullanımından rahat anlaşılıyor elektronik olmadığı. 5445 MF nin şatılına baktım sadece düğmeden ibaret asıl elektronik sistem onlar bizimkiler halatlı. Elektronik sistem olsa tdnin fiyatı 120-130 lara rahat dayanırdı yerli bi sistem yok çünkü.
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt