Konu dağılmış 6330vs6460 diyorduk
Bizim gibi fakirler konuya dalınca; MF 200 serisine, Fıat 56 ve 66 serisine doğru indik
Konu dağılmış 6330vs6460 diyorduk
Bizim gibi fakirler konuya dalınca; MF 200 serisine, Fıat 56 ve 66 serisine doğru indik
Aynı yıllarda 1999 model 70-66 ve 265s kullandık, ikisi de düz, 4*2; hangisi dersen, her türlü 265 derim buna ne dersin peki, sana göre öyle olabilir. 70-66 nın avantajlı olduğu tek yer(benim yaptığım iş için) sürüngen viteste ağır bir şekilde, iyi eleyerek patates sökmesi idi. MF de ona da alternatif var, sürüngenli olanları vardı, sırf söküm işleri için kullanılan. Arka hafif mi salla ikişer tane daha ek ağırlık yap işini. Peki FIAT lar zart zurt bayılıp, istop ediyor, bana bir çözüm üretebilir misin?
Kişiye, yapılan işe ve arazi durumuna göre değişkenlik gösterir; kısaca ihtiyaçlar şekillendirir, iyi traktörü. 2000 yılları öncesi kullandığımız traktörlerde özellikle görebilirsin bunu, bu yüzden bölgelere göre MF, fıat, Ford ya da Steyr gibi yoğunluk alanları vardır.
4 çekerle iki çekeri kıyaslamak mantıklı değil.80 66 4x4 ü 286 g 4x4 le kıyaslamak gerekir.
Teknik veriler sadece katalogda kalır tarla ve yol işi farklıdır 6460 premium bi 6330 u hem tarlada hem yolda geçsin her iddaya varım açıkca söylüyorum jd nin HP leri heleki alman serisi katalogdan farklı yıllardır içindeyim mf önce jd ile aynı agırlıga ulaşsın bakalım g.tünü kaldırabiliyor mu mesela benim motor 6200kg gelsin herhangi bi 115hp 6200kg agirlik yapsın ve yarısalım
Bi bellemissiniz yakma başka bi tutturacaginiz yer yok abi sende gözünde cok büyütüyorsun sen gel beynama kadar teneke cala cala gidersinGözünde cok abartıyorsun jd yi bir zamanlar 4255 yaktıgına ceviririm bak.. benim motor 6000 ton al sana hodri meydan cık gel beynama bende 200 kilo extra kilo takacagım.. kilolar aynı olacak ... bakalım jd nin g.tünü görelim
Bi bellemissiniz yakma başka bi tutturacaginiz yer yok abi sende gözünde cok büyütüyorsun sen gel beynama kadar teneke cala cala gidersin
Benim en az 4 5 cekişmem var pistte de izim var seni hiç görmedim asıl abiSenin başına ne gelirsa büyük konuşmalarından geliyor önce rakibini ölc biç tart sonra meydan oku vala kim teneke calar yoksa lafını yer bilemem . Biz sizin gibi gencleri pislerde görmek isteriz mayk
Valla küsen küser ben bilmem cekmekte var çekilmekte önemli olan korkmamak gölbaşı kücük bizim serviste otarafta elbet karşılaşırızVala bizimde var fatihim pistlere gömdüklerimiz avrat gibi küsüyorlar..madem o kadar büyük konuştun ahanda sana meydan her türlü bekleriz
6lı 14 inc pullukla 70 dekar sürerFatih kardeşim 6115 100 litre ile kaç dekar pulluk çeker
Massey sandın heralde 2litreyi bu motor görsün boşuna bekletmeye değmez erkunt 1.5 ltyi görmüyordu bile bununda üst limiti 1.540.45 arası
Bi pullugun tabaklarını kaybetme 35 40 cm dir bir kariş(insan eli) 25 cm dir biz metreyle gezmiyoruz ama 1.5 karıştan süreriz 30 35cm olarak ortalama 8km hızla 5li 14 inc pullukla saatte 9.5 ile 10.5 dekar yer süreriz erkunt 3 parça toplam 90 dekarı 1 depo ile sürdü eve geldi depoda 3 parmak mazot vardı tarlalar tapulu ve taşlı oldugu halde siz nasıl 2 lt yaktiriyorsunuz ben onu anlamiyorum pancar ekmem ama dayım eker ona 40 45 cm de pulluk süreriz 2 lt yi hiç görmedimBende forumdaki yakıt muhabbetini anlayamıyorum.Mil arazi tavda 2 litre civarları yakıt harcıyoruz.Zor zamanda tabiri caizse beton söküyor, 5 litre/dekar(1000 m^2) kadar yakıt çıkıyor.Motorların özgül yakıt değerleri yük altında 280 gr.kw/h, hala az mı çok mu yakıyor muhabbeti devam ediyor.Genel olarak %10 dan fazla değişim zor görünüyor.Arz ederim.
Orta tav 30 cm sürüm derinliği için 2,5 litre normal değerdir,benim için, yakmaz,çekmez,gitmez motorda zaman kaybı yeri geliyor zaman daha önemli oluyor.