Öndeki ağırlık pullukla sürümde motora kafa sallatmaz.Ön hafif olursa çizi S gibi kıvrılır.
70 56 da aynı sorunu yaşıyorum. Tek dert çizi degil.
Öndeki ağırlık pullukla sürümde motora kafa sallatmaz.Ön hafif olursa çizi S gibi kıvrılır.
Bu dediğiniz traktörler karpuz kabuğunun üstünde patinaj çeker ne ağırı.
Tesekkur ederim bizde oyle dusunduk İnşallah hayırlısıyla olur6330 bende var tavsiyem mf6460
Guzel konusmussun abi sagolasin Allah razı olsunKonuyu açan arkadaş alacağın traktör hakkında hayırlısını dilerim.
Bu, vb. forumlardan sorarak bisiklet dahi alamazsın. Kararsızlığın bir miktar daha artar. Buralarda yeni aldığı traktörü öveyim derken 10 sene önce kullandığı; 30 bilemedin, 40 sene önceki teknoloji ile yapılmış traktörü malı malzemeyi kötüleyen çoktur. Ben 70-80 beygir üstü traktör sahibi olmuş biri değilim. Bu yüzden yorum yapmak gibi bir durumum yok. Konuya dahil olmam yukarıda belirttiğim hususlar üzerine idi.
Bir kaç defa emanet olarak 250 hp traktör bindim o kadar, çok da bir şey değişmiyor. O da iş yapıyor.Geçen gün işim gereği Kozan'a(Çukurovar) gittim; çift süren bir 540 vardı, dümdüz tarlada ayıla bayıla traktörün anası ağlıyordu, yine aynı bölgede daha yüksek bir kısımda 265 mf adam dikine dikine tarla sürüyor, traktör tık bile demedi, rölantide sürüyor sandım. Bir laf ettim orada ki arkadaşlara, kullanmasını bilene yarım beygirlik eşşek bile traktördür.
Hakkında hayırlısı..
Bu bir erdemdir işte.6330 bende var tavsiyem mf6460
Bu dediğiniz traktörler karpuz kabuğunun üstünde patinaj çeker ne ağırı.
Aynı işlemi ford da yapar fiat ta yapar o zaman ne olurPehlivan kolunu ver 2 tekeri havaya diksin 285 lik o zaman bak bakalım
Aynı işlemi ford da yapar fiat ta yapar o zaman ne olur
Abi 285 in torku 290 küsür 70 66 torku 220 küsür ne olacağı çok açık belli
Öndeki agirligin tek ceker bi motora faydası varmı Allah aşkina tabiiki arkadaki agirliktan bahsedecegim
Bende aynı şeyi anlatmaya calıştım abi çekişteki agirlık az ona keza 4×4 398in önündeki 27kg agirlikları 45kg ile degistirdiler yine patinaj yine patinajÖnü ağır olduğu için; arkasına taktığın ekipmanlar ağır ve uzun sallı olsada yine iş yaparsın, bakınız; nailyetek
20 li hd askılı mibzer, 350 kg tohum alır 250 kg gübre alır, boşu 820 kg, taktığım motor 265s ve 276g önde ağırlık olsada oluyor olmasda, 5 li 10 inc pulluk, 800 lt lik holder v.s. bu ekipmanlar ile ağırlık merkezi arkaya yakın olan fıat 56 ve 66 serisinin aynı beygirde ki motorları ile iş yapabilirmisin, standart ağırlıklar hariç ek ağırlık eklemeden.
Ben 265 e 3 lü 10 inç pim kesen pulluk taktım, nadas sürmeye çalıştım, 2 li turan yarı otomatik taktım onlada aynı çileyi çektim, o günlerde kibrit çakıp yakmadığıma hala inanamıyorum.
Kısacası mf 200 kabinsiz serisinde arkadaki ekipman ağır olacak ki iş yapasın. Yoksa; karpuz kabuğu gerçeği yaşanır 398 de buna dahil.
İyi arastırma yapmışsın ama iş sadece tork değerinde bitmiyor Bizde 80-66 da var 70-66 da var 285 te. Kağıt üstündeki tork değer farkını nadas dışında göremedik. O da zaten tekçeker olduğu için 3lü pullukta zapt edilmiyo 4lüyü de her yerde çekmiyor. O yüzden nadasa da 66 lar gidiyor. 285 in üstün olduğu nokta yolda serii olması 66 seriisi hantal olduğu için yolda yavaş kalıyor ama gücü yükteyken hissettirir
Abi 285 in torku 290 küsür 70 66 torku 220 küsür ne olacağı çok açık belli
Mf 285 Tork:285 n.m Güç:76 hp DIN
70-66 Tork:275 n.m Güç:70 hp DIN Normu (radyatör ve pervane dahil ölçümler) düzelteyim.
İyi arastırma yapmışsın ama iş sadece tork değerinde bitmiyor Bizde 80-66 da var 70-66 da var 285 te. Kağıt üstündeki tork değer farkını nadas dışında göremedik. O da zaten tekçeker olduğu için 3lü pullukta zapt edilmiyo 4lüyü de her yerde çekmiyor. O yüzden nadasa da 66 lar gidiyor. 285 in üstün olduğu nokta yolda serii olması 66 seriisi hantal olduğu için yolda yavaş kalıyor ama gücü yükteyken hissettirir