Ynt: Mf 5455 mi yoksa Nh tr6 120 mi ?
Traktörlerde ki güç artırımı 10 km/s ' den sonra gerçekleşiyor oda genellikle nakliye ve PTO çalışmalarında iş yapar onun için ECE-24 normuna göre maksimum gücün (kağıtta yazan 97/68 EC normu çıplak gücün maksimumuna güç artırımı olmadan) -10 HP si bir traktörün gerçek gücüdür (tabi +,- %3 sapma ile). Nh ' ların genelde sıkışmasın nedeni dingil aralarının kısa olması ve bazı modellerinde gücünün üstünde tekerlek takılması, onun amacıda heybetli olsun diye pazalama stratejisi işte. Mesela almayada passat highline modelinin jantı standart olarak 17 inç ama aynı araba bizim burada standart 18 inç jantla satılıyor vb. örnekler bizi bizden iyi tanıyor adamlar.
Traktörlerde ki güç artırımı 10 km/s ' den sonra gerçekleşiyor oda genellikle nakliye ve PTO çalışmalarında iş yapar onun için ECE-24 normuna göre maksimum gücün (kağıtta yazan 97/68 EC normu çıplak gücün maksimumuna güç artırımı olmadan) -10 HP si bir traktörün gerçek gücüdür (tabi +,- %3 sapma ile). Nh ' ların genelde sıkışmasın nedeni dingil aralarının kısa olması ve bazı modellerinde gücünün üstünde tekerlek takılması, onun amacıda heybetli olsun diye pazalama stratejisi işte. Mesela almayada passat highline modelinin jantı standart olarak 17 inç ama aynı araba bizim burada standart 18 inç jantla satılıyor vb. örnekler bizi bizden iyi tanıyor adamlar.