Ynt: Mf 5455 mi yoksa Nh tr6 120 mi ?
Aslinda ikiside yari powershift Süleyman. Dyna 4 ve Dyna 6...
Dyna 4 uzerine konusacak olursak; Hiz esitleme ozelligi yolda vites gecislerinde bi sorun yasatmazken, tarlada veya guc gerektiren islerde ana vitesler uzerinde gecise izin vermiyor. Mesala saglam bi yukle giderkende yeterince ivmelenmezse traktor ana vitesler arasi gecis hissediliyor ciddi sekilde.
Yalniz isin garip tarafi su 1 ve 2. Vitesler pulluk dahil her iste kendi arasinda debriyajsiz gecis yapiyor. Hadi bakalim bombayi attim ortaya cozumleyin, bende anlayim
dustero link=topic=87049.msg1048815#msg1048815 date=1450970038' Alıntı:Burdan tam sürüngen değil sonucunu çıkarabilirmiyiz Benim anlamadığım neden durmak gerekiyor powershift gibi olmasada yeterli hızda ana kademelerde geçiyor 2D den 3A ya engel taşıdığını görmedim aynı şekil dyna 6 şanzımanda da ana geçişlerde sıkıntı yaratır aynı mantıkla.
Aslinda ikiside yari powershift Süleyman. Dyna 4 ve Dyna 6...
Dyna 4 uzerine konusacak olursak; Hiz esitleme ozelligi yolda vites gecislerinde bi sorun yasatmazken, tarlada veya guc gerektiren islerde ana vitesler uzerinde gecise izin vermiyor. Mesala saglam bi yukle giderkende yeterince ivmelenmezse traktor ana vitesler arasi gecis hissediliyor ciddi sekilde.
Yalniz isin garip tarafi su 1 ve 2. Vitesler pulluk dahil her iste kendi arasinda debriyajsiz gecis yapiyor. Hadi bakalim bombayi attim ortaya cozumleyin, bende anlayim