Ben 5400 serisi alamayanlar için kabinli modelinin bir alternatif olacağını düşünüyorum.büyük ihtimal 130 bin gibi bir fiyatı olur. 5430 un 175000 lira olduğunu düşünürsek orta halli çiftçinin işini 4709 görecektir.Kabinli modeli çok hoşuma gitti sade ve kullanışlı. Mekanikleri için o paralar zaten verilmez. Same ile olan video ölçü olmayabilir benim için çünkü biri 98 model her yeri ciğeri böbreği bağırsağı açılmış diğeri daha 100 saattedir. Ama iskender beyin yorumları düşündürücü o zaman tane çekmek eziyet olur.
130 bin liraya bencede 3 silindir bir traktör için değmez ben 2 hafta önce çok daha uyguna Landini 5h-100 aldım hem daha donanımlı hem daha güçlü...
Bizim bölgede başka x markalı 3 silindirli traktörler alan komşular oldu bir yıl bile kullanamadan geri sattılar o yüzden 3 silindirli traktörlere çok sıcak bakmıyorum birde bu model şu anda bildiğim kadarıyla kabinsiz olarak geliyor ve mekanik bir traktör 120.130 bin gibi bir mevlayi hak etmedigini düşünüyorum...Evet haklısın 3 silindir olayı insanı ürkütüyor.Traktör alma niyetimin olduğu dönemde massey bayiinede uğradım inceleme şansın oldu 4709 u kabinsiz ve mekanik modelini. Yanlış hatırlamıyorsam 120 bin demişti liste fiyatı nasıl satıyorlar bunları kim alıyor merak etmiştim bi an içimden
Ben 4709 aldım 6 ay sonra sattım traktör güçlü ama 3085 ondan daha iyi gidiyor özellikle rampada bayılıyor. Düz yolda 6 ton buğday çekerken eliniz sürekli viteste olmak zorunda buçuk yok takviye var vites aralığı yetmiyör örneğin pullukta bi vites arttırsan kesiliyor bir vites düşük çok yavaş geliyor boş yere traktör bağırıyor. Yenileri geliyormuş yakında 5700 ve 6700 4 piston yüksek beygir. Herşeye rağmen güzel diyelim asıl satma sebebim kabinsiz modelde traktörüz üzerinde durmak imkansız aşırı şekilde egsoz sıcağı geliyor insan kışın kabine ihtiyaç duymuyor kabinli gibi hissedersiniz. Sonuç olarak 5430 ile değiştirdim ve memnunun sıcaklık ve vites birde 3 piston halledilmez ise bu traktör çok zor ama dizayn olarak keyifli sürüşü var. Unuttuğum bir şey traktöre hiç bir şekilde gübre deymedi çamurdan dolayı yıkadım ve piston indirme kaldırma kolları paslandı almak isteyen bir kez daha düşünsün derim
Evet haklısınız katılıyorum ben de gübre atsın ilaç atsın tırmık çeksin hasat taşısın gibi orta işler için aldım. Tekrar söylüyorum dizayn çok güzel fakat makinanın sucağından üzerinde durulmuyor. Hidrolik ayarı iyi değil çok hızlı kaldırabiliyor bazen ya da bir alet takacaksınız hidroliği indirmek için yan kolun üstüne çıkmanız gerekiyor ağırlık olmaz ise inmiyor... römorkla gidiyorsunz 4 fiteste çok hafif rampa var 3 e düşüyorsunuz sonra o yavaş geliyor 4. 5 . 6 .sonra 2 araba gibi sürekli vites kolundasınız çok yoruyor . 5700 ve 6700 ı yazdım belki bu sıkıntılar giderilmiştir diye belkide 4700 bile geliştirilebilir söylediğim problemler giderilse tekrar alırım dizayn güzel çünki 5400 serisinden de güzelhocam dediklerinize katılıyorum lakin 4700 serisi C Sınıfı bir araba olarak düşünürsek 5700 ve 6700 serisi D sınıfı araç gibi, yani bir üst segment olarak kabul edebiliriz. fiyatı da konfor ve özelliklerine göre tuzlanıyor, bizim kızdığımız nokta 4 silindir 65- 95 beygir arası mekanik - fiyatı makul bir model piyasaya sürülmemesi yoksa 5400 ve üzeri serilere zira sözümüz yok
Evet haklısınız katılıyorum ben de gübre atsın ilaç atsın tırmık çeksin hasat taşısın gibi orta işler için aldım. Tekrar söylüyorum dizayn çok güzel fakat makinanın sucağından üzerinde durulmuyor. Hidrolik ayarı iyi değil çok hızlı kaldırabiliyor bazen ya da bir alet takacaksınız hidroliği indirmek için yan kolun üstüne çıkmanız gerekiyor ağırlık olmaz ise inmiyor... römorkla gidiyorsunz 4 fiteste çok hafif rampa var 3 e düşüyorsunuz sonra o yavaş geliyor 4. 5 . 6 .sonra 2 araba gibi sürekli vites kolundasınız çok yoruyor . 5700 ve 6700 ı yazdım belki bu sıkıntılar giderilmiştir diye belkide 4700 bile geliştirilebilir söylediğim problemler giderilse tekrar alırım dizayn güzel çünki 5400 serisinden de güzel