John deere Türkiye traktör fabrikası


Ağustos 2000 de jd hattat ile anlaşmış türkiyede traktör yapmak için nolduysa bozulmuş iş 19 sene kaybedilmiş vay be dile kolay kendileri yaparsa kaliteli olur ama hattat ın valtra patentine dönerse iş yerli ayarı traktör çıkar[emoji846]
M serileri nide bozmaz adamlar tahminimce ülkemiz için hayırlısı olsun para paradır
 
Ağustos 2000 de jd hattat ile anlaşmış türkiyede traktör yapmak için nolduysa bozulmuş iş 19 sene kaybedilmiş vay be dile kolay kendileri yaparsa kaliteli olur ama hattat ın valtra patentine dönerse iş yerli ayarı traktör çıkar[emoji846]
M serileri nide bozmaz adamlar tahminimce ülkemiz için hayırlısı olsun para paradır
Aynen katılıyorum şu son çıkan 2007 in ilk aylarında çıkan Avrupa sarılar gibi değil simdikilerin kalitesi motor gövde boyası bile farklı canlı duruyor
 
Ağustos 2000 de jd hattat ile anlaşmış türkiyede traktör yapmak için nolduysa bozulmuş iş 19 sene kaybedilmiş vay be dile kolay kendileri yaparsa kaliteli olur ama hattat ın valtra patentine dönerse iş yerli ayarı traktör çıkar[emoji846]
M serileri nide bozmaz adamlar tahminimce ülkemiz için hayırlısı olsun para paradır

Hattat ückagıtcı bir firma ne alırsa alsın içine eder. Fabrikasında çalışan ürünlerini kullanan herkes memnun değil. Bende hattat markalı ürünler tercih etmemeye çalışıyorum.
 
Bu traktörün yanında bize satılanlar sanki yerli üretim kalıyor değil mi.?
Ben bu resmi geçen yıllarda gördüğüm de elimizde ki JD 5085M den soğumuştum..
Ne düşünüyorum biliyormusun.? Cenap Abi
Biz ülke olarak hâlâ çok gerideyiz çoookkk....!

Abi bunun kabin içi de çok değişik. Ön göğüsteki elektronik yerleşkeler daha modern görünüyor. Iki ürün arasındaki bazı farkları yazıyorum...

Türkiye'de satılan 5085M serisi:
1- Motor mekanik pompa beslemeli (4/4.5 lt)
2- Tork gücü 331/%28 (1600-1800 d/d)
3- Kaldırma kapasitesi 2800 kg
4- Yakıt deposu 154 lt
5- Aks mesafesi 217 cm

Yeni 5M serisi:
1- Elektronik enjeksiyonlu (4/4.5 lt)
2- Tork gücü 357/%30 (1400-1600 d/d)
3- Kaldırma kapasitesi 3600 kg
4- Yakıt deposu 177 lt
5- Aks mesafes 230 cm
 
  • Beğen
Tepkiler: üsame
Abi bunun kabin içi de çok değişik. Ön göğüsteki elektronik yerleşkeler daha modern görünüyor. Iki ürün arasındaki bazı farkları yazıyorum...

Türkiye'de satılan 5085M serisi:
1- Motor mekanik pompa beslemeli (4/4.5 lt)
2- Tork gücü 331/%28 (1600-1800 d/d)
3- Kaldırma kapasitesi 2800 kg
4- Yakıt deposu 154 lt
5- Aks mesafesi 217 cm

Yeni 5M serisi:
1- Elektronik enjeksiyonlu (4/4.5 lt)
2- Tork gücü 357/%30 (1400-1600 d/d)
3- Kaldırma kapasitesi 3600 kg
4- Yakıt deposu 177 lt
5- Aks mesafes 230 cm
Fark Ortada Fazla Söze Gerek Yok
Teşekkürler Abi.. [emoji4] [emoji106]
 
  • Beğen
Tepkiler: ziyaretci96
En son geçen ay bizim satıcı ile görüşmemizde, "eski 5M serilerinin yerine yeni 5M serileri satılacak ve hatta debriyajsız vites geçiş özelliği olacakmış" dedi.

Ayni tr ve t serisi new hollandlar gbi olucak turkiye piyasasinda daha cok yer alsin diye tbiki asya ulkelerine ithalatta olabilir ama yerli denip gecilecek ve avrupadan mutlak fark olucak eski kasa dediginiz 5mler sari lira gibi zaten dahada degerlenicek
 
  • Beğen
Tepkiler: ismailozmen74
Ayni tr ve t serisi new hollandlar gbi olucak turkiye piyasasinda daha cok yer alsin diye tbiki asya ulkelerine ithalatta olabilir ama yerli denip gecilecek ve avrupadan mutlak fark olucak eski kasa dediginiz 5mler sari lira gibi zaten dahada degerlenicek

John deere, Türkiye piyasasına girmek için kaliteden kolay kolay ödün vermez. Yalnız burda monrajı yapılacağı için fiyatları sakin olur. Yerli diye burda üretim yapan New Holland, en boş serileri olan TDD için hayali fiyatları koymuşlar. John deeere isterse bunu fırsata dönüştürebilir.

Eski 5M serileri güzel ama şasi çok kısa. Bu yüzden bir çok kullanıcı: verimsiz çalıştığını ve ağır ekipmanlarda ön kaldırdığını belirtmişti.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ethem ertürk
John deere, Türkiye piyasasına girmek için kaliteden kolay kolay ödün vermez. Yalnız burda monrajı yapılacağı için fiyatları sakin olur. Yerli diye burda üretim yapan New Holland, en boş serileri olan TDD için hayali fiyatları koymuşlar. John deeere isterse bunu fırsata dönüştürebilir.

Eski 5M serileri güzel ama şasi çok kısa. Bu yüzden bir çok kullanıcı: verimsiz çalıştığını ve ağır ekipmanlarda ön kaldırdığını belirtmişti.
Abi bizde 5105m var. 22li kendinden kavisli goblede ön kaldırıyordu. Önünü doşdurdum iyice ağırlıkla düzeldi şuan.
 
Abi bunun kabin içi de çok değişik. Ön göğüsteki elektronik yerleşkeler daha modern görünüyor. Iki ürün arasındaki bazı farkları yazıyorum...

Türkiye'de satılan 5085M serisi:
1- Motor mekanik pompa beslemeli (4/4.5 lt)
2- Tork gücü 331/%28 (1600-1800 d/d)
3- Kaldırma kapasitesi 2800 kg
4- Yakıt deposu 154 lt
5- Aks mesafesi 217 cm

Yeni 5M serisi:
1- Elektronik enjeksiyonlu (4/4.5 lt)
2- Tork gücü 357/%30 (1400-1600 d/d)
3- Kaldırma kapasitesi 3600 kg
4- Yakıt deposu 177 lt
5- Aks mesafesi 230 cm

Motor değerleri ve ölçüler gayet iyi görünüyor.Şanzıman seçenekleri nasıl olacak.Hidrolik debi ve basınç ? Motor 2 valf mi 4 valf mi?
 
  • Beğen
Tepkiler: emrah doğan
Büyük ihtimalle şuan piyasada ki 5M ve 5E serileri ülkemizde üretime devam edecek. Yani bir adım geriden takip edecek. Nh nin eski T5 ve T6 lari TR serisi diye üretmesi gibi olur. İnşallah Nh kadar geriden gelmez. Yurt dışında bu serilerin üstüne ikinci kasalar çıktı artık. Bizde hala en az 6 sene önce ki seriyi üretiyorlar. İlk T5 2011 de tanıtılmıştı. Oradan anlayın. Bir seri geriden gelmek 3 sene geriden gelmek oluyor en az.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ethem ertürk
Motor değerleri ve ölçüler gayet iyi görünüyor.Şanzıman seçenekleri nasıl olacak.Hidrolik debi ve basınç ? Motor 2 valf mi 4 valf mi?

Motor 4 valf, hidrolik debi 94, basınç 200 bar, şanzıman 32/16 power riverser ve vites topuzunda el debriyajı olacakmış. Ayrıca sevkiyat ağırlığı 3900 kg ve ek ağırlıklarla beraber 4200-4800 kg arası tercih sunuyor.
 

Benzer Konular