28 km yukarida kayalikoy baraji var ordan ama tv yede cikti %3 su kalmis salma sulama olunca suyu bitirdikSu kaynağı ne
28 km yukarida kayalikoy baraji var ordan ama tv yede cikti %3 su kalmis salma sulama olunca suyu bitirdikSu kaynağı ne
Deuthz 110G ile forumda paylaşımlar var.Deutz pesin alindi yakin köylu hali vakti yerinde , fakat ileri geri mekanik genel olarak güzel td 110 yerine tercih edilebilir deutz 110 , @The_Hoca kıyaslama yapabilirse memnun olurum.Motor performans olarak hangisi üstündür.deutz 110g almam icin servis bacanak tavsiyede bulunuyor.jdler uçmuş vaziyette ikinci eller sıkıntı deutza karsi on yargida var fiyat olarak uygun.
Tercih Avrupa bir markaEmre aklinda bi marka model var mi , bizim burda valtralar hep gümledi, senin isin cok iyi dayandi sana.
Ah canina yandigim 25 yil yaşasam saglikla gözüm arkada kalmaz zaten sagol varol.Fuat abi sen jd nin yeşilinden şaşma her yeşil jd kalitesini yakalayamaz sana bi 6420 bulcaz inşallah veya 6120 alırsın kafadan en az 25 yıl rahat edersin.
450 bin mi 45 bin mi 45 bedavaÇok uyguna satılmış.
Bizim yam köyde tek parça 29 dönüme 45bin TListiyor
1000m² si 45 ufuk başkan450 bin mi 45 bin mi 45 bedava
Emre maşallah hiç gaza gelmiyor yalnız bu akıl emrede değil babasında var tecrübe var galıba amcadaTercih Avrupa bir marka
1. MF
2. NH olur
Ben 2. El aldım valtrayı aldığımdan beri hodrolikden memnun değilim irfan hoca tazyik sibobu dedi onuda değişdim gene aynı diğer bir valtra daha var köyde aynısı onun hidrolikte böyle sıkıntı yok.
Onuda termede komple beyin var 2500 TL ye onu alacam iş bitince
Arzalar oldu sağ tekerin çer dişlisi onu kırdı iki kere 200 TL o dişli 500 de usta aldı el emeği
Çeki sehpası ve cant dayanmıyor patlatıyor söküm makinası ağır ondan oluyor galiba
Ben valtrayı tumo NH ve erkunta göre tercih edrim aynı sekmentte olan modellerinde
300 dekar sulunun hakkından gelecek bir makina yanında ara işleri yapacak bir motor olduğu zaman .
Haa kafamdaki ni alamazsam gider bir üst modeli olan a95 alırım
Emreye kalite bir motor lazim, işi cok , hersey zamanla olur ufuk 10 bilemedin 15 sene onceye kadar alayimiz tek cekere biniyordu , simdi herkeste ciftceker motor var şartlar iyilestikce hepside olur, bizdede 1 toros 1 70 56 vardi, simdi iki vosvagen 2 jd var sükurler olsun iş can sagligi hepside olur.Emre maşallah hiç gaza gelmiyor yalnız bu akıl emrede değil babasında var tecrübe var galıba amcada
Deuthz 110G ile forumda paylaşımlar var.
Traktör ilk kalkışlarda sıkıntılı kalkıyor. Bu durum C serisi modellerde düzeltilmiş.
Motor haritası olarak ; 1600-1800 rpm sabit tork aralığı , 1900-2200 rpm sabit güç aralığı var , sanırım başlangıç torku fazla düşük tutulmuş , Explorer seri grafikleri gibi değildir.
Explorer seride başlangıç torku 1000 rpm de 350 n.m , 1300-1600 rpm aralığı 380 n.m. , 1600 - 2300 rpm aralığı 380 n.m. den 340 n.m. ye yumuşak azalan şekilde oluyor.
Yeni nesillerde , başlangıç torku ile max tork arasında %100 gibi farklar olabiliyor.
Max torku 420 n.m. olan modelin başlangıç torku 1000 rpm de 320 n.m. , 1600-1800 rpm arası 420 n.m. , 1800-2300 rpm arası 360 n.m. gibi değerler alabiliyor.
Motor 1600-2200 rpm aralığında buçuk vitesle bol bol oynayarak kullanmak gerekiyor, diyebiliriz.
Tork yedekleri %20 ve %30 olan modeller var, düşük tork yedekli motorda bol bol vitesle oynamak gerekir.
Mekanik levye traktörü durdurmadan geçirildiğinde bir süre sonra arıza açma olasılığı olabilir.
Powermix değerleri 282 gr.kw/h , ortalama değerlerdedir.
5 12" dönerli pulluğu kaldırmakta zorlanan bir modeldir.
Aslında tavlı arazide 4 12" pullukla çalışılması gerekir.
Kullanıcı değiliz ama çamur zemin yaş sürüme gelecek traktör hissiyatı alamıyoruz.
5110G , 81 kw, 425 n.m. tork katalog verileri var.
Kullandığımız NH T5 , 105 kw , 550 n.m. yazılımlı halde çamur zemin yaş sürümde başarılı diyebiliriz.
NH TD 110 , 81 kw , 430 n.m. , egzantrik takılınca temiz 100 kw motor değerleri oluyor.
Kuru tarımda bize yeter diyen çıkabilir , sulu tarımda yaş sürümde yetmez diyen çıkabilir.
Çeltik yeri çalışıyorsunuz, size uymayabilme ihtimali yüksek duruyor.
Deneme imkanı olursa deneme yapmanızı tavsiye ederim.
Hidrolik debisi motor grafikleri ektedir, gayet güzel duruyor ama
Explorer serideki gibi hidrostatik levye olmadığından modele ısınamadık, ves selam.
O alayın içinde biz yokuz.Emreye kalite bir motor lazim, işi cok , hersey zamanla olur ufuk 10 bilemedin 15 sene onceye kadar alayimiz tek cekere biniyordu , simdi herkeste ciftceker motor var şartlar iyilestikce hepside olur, bizdede 1 toros 1 70 56 vardi, simdi iki vosvagen 2 jd var sükurler olsun iş can sagligi hepside olur.
Eyvallah hocam sagolun , biz yine bildigimiz motordan gidelim, bu arada cok acıklayici yazmişsiniz[emoji846]Deuthz 110G ile forumda paylaşımlar var.
Traktör ilk kalkışlarda sıkıntılı kalkıyor. Bu durum C serisi modellerde düzeltilmiş.
Motor haritası olarak ; 1600-1800 rpm sabit tork aralığı , 1900-2200 rpm sabit güç aralığı var , sanırım başlangıç torku fazla düşük tutulmuş , Explorer seri grafikleri gibi değildir.
Explorer seride başlangıç torku 1000 rpm de 350 n.m , 1300-1600 rpm aralığı 380 n.m. , 1600 - 2300 rpm aralığı 380 n.m. den 340 n.m. ye yumuşak azalan şekilde oluyor.
Yeni nesillerde , başlangıç torku ile max tork arasında %100 gibi farklar olabiliyor.
Max torku 420 n.m. olan modelin başlangıç torku 1000 rpm de 320 n.m. , 1600-1800 rpm arası 420 n.m. , 1800-2300 rpm arası 360 n.m. gibi değerler alabiliyor.
Motor 1600-2200 rpm aralığında buçuk vitesle bol bol oynayarak kullanmak gerekiyor, diyebiliriz.
Tork yedekleri %20 ve %30 olan modeller var, düşük tork yedekli motorda bol bol vitesle oynamak gerekir.
Mekanik levye traktörü durdurmadan geçirildiğinde bir süre sonra arıza açma olasılığı olabilir.
Powermix değerleri 282 gr.kw/h , ortalama değerlerdedir.
5 12" dönerli pulluğu kaldırmakta zorlanan bir modeldir.
Aslında tavlı arazide 4 12" pullukla çalışılması gerekir.
Kullanıcı değiliz ama çamur zemin yaş sürüme gelecek traktör hissiyatı alamıyoruz.
5110G , 81 kw, 425 n.m. tork katalog verileri var.
Kullandığımız NH T5 , 105 kw , 550 n.m. yazılımlı halde çamur zemin yaş sürümde başarılı diyebiliriz.
NH TD 110 , 81 kw , 430 n.m. , egzantrik takılınca temiz 100 kw motor değerleri oluyor.
Kuru tarımda bize yeter diyen çıkabilir , sulu tarımda yaş sürümde yetmez diyen çıkabilir.
Çeltik yeri çalışıyorsunuz, size uymayabilme ihtimali yüksek duruyor.
Deneme imkanı olursa deneme yapmanızı tavsiye ederim.
Hidrolik debisi motor grafikleri ektedir, gayet güzel duruyor ama
Explorer serideki gibi hidrostatik levye olmadığından modele ısınamadık, ves selam.
450 bin Ufuk kardeşim.450 bin mi 45 bin mi 45 bedava
Motoru güçlendiriyor, sabit tork ve güç aralıklarının uzunluğu ayarlanabiliyor, tork ve güç artışı elde ediliyor.Yazılım gerçekten fark ediyor mu irfan hocam
Amcamın kafasına vur ekmeğini elinden al [emoji4]Emre maşallah hiç gaza gelmiyor yalnız bu akıl emrede değil babasında var tecrübe var galıba amcada
Jd motor olsa ne la hattat varkenİste bu yeni motorlarda bi ariza verdimi yapamiyorlar o jdde onlardan bu yeni model motoru ya sifır alcan yada tanidıktan hepsinin bi sıkıntısı cıkıyor, deutz dememin sebebide servis yakinim oldugu icin pek sicakta baktigum bi motor degil kararsizliklar var , 5720 deki olan kullanim rahatligi baska motorda yok, beyin firtinası bedava [emoji16]
Sene 2005 Kasım 4. günü köyün ilk çift çekerini biz aldık sonra patladı gitti cemal abinin dediği gibi batan batanaydıEmreye kalite bir motor lazim, işi cok , hersey zamanla olur ufuk 10 bilemedin 15 sene onceye kadar alayimiz tek cekere biniyordu , simdi herkeste ciftceker motor var şartlar iyilestikce hepside olur, bizdede 1 toros 1 70 56 vardi, simdi iki vosvagen 2 jd var sükurler olsun iş can sagligi hepside olur.
Cebinde bir taksit gördü mü bizim millette aynı oluyor.Sene 2005 Kasım 4. günü köyün ilk çift çekerini biz aldık sonra patladı gitti cemal abinin dediği gibi batan batanaydı
Köydeki şuan batık olanlar hep motor sevdasından gitti
Pat pat TIR oJd motor olsa ne la hattat varken
Evet ama ektiğimiz sözleşmeli devletin satın aldığı endistirü ve sanayi ürünü şeker pancarı. Ekmeden ne kazanacağının %80 bellilik oranı var .Cebinde bir taksit gördü mü bizim millette aynı oluyor.
Enter 654 S traktörü o yıllarda 8000 TL ye sattılar, 35 000 TL ye yeni Başak 2073 S 4*4 aldılar.
Hepsi dahil 42 000 TL ödeme planı vardı.
Fındık fiyatları 7 TL den 3 TL ye düştü.
3. taksite yetişemediler. Traktör 21 000 TL ye galeriye gitti.
Canım Enter gitti, onu da geri alamadılar.
4*4 patpat motorla iş yapmaya başladılar.
Yanlış hesap Bağdat'tan dönermiş.
Benzer Konular | |||
---|---|---|---|
Çevremde 0 Km Traktör Alanların Tercihleri | 46 | 14K |