Şikayet sitesine yazdım resim ile video istediler sonra numaramı engellediler çok iyi dönüşleri olduFirmaya ilettin mi, geri dönüşleri nasıl oldu?
Şikayet sitesine yazdım resim ile video istediler sonra numaramı engellediler çok iyi dönüşleri olduFirmaya ilettin mi, geri dönüşleri nasıl oldu?
Bende de oldu benzer hatalar, boya hataları, ilavenin bi kısmında hafif eziklik gibi, irtibata geçtiğimde satış sorumlusu ve usta adresime geldi, hataları giderebileceklerini teklif ettiler fakat ben kabul etmedim, fiyat farkını vererek başka bi modelini aldım. İlgilenirler diye düşünmüştüm.Şikayet sitesine yazdım resim ile video istediler sonra numaramı engellediler çok iyi dönüşleri oldu
Bende de oldu benzer hatalar, boya hataları, ilavenin bi kısmında hafif eziklik gibi, irtibata geçtiğimde satış sorumlusu ve usta adresime geldi, hataları giderebileceklerini teklif ettiler fakat ben kabul etmedim, fiyat farkını vererek başka bi modelini aldım. İlgilenirler diye düşünmüştüm.
Bu araba bildiğin kevgir süzgeç bı arabanın tek çaresi köpük birde malzemeden çalma var kapak boyu 80 cm olması gerekirken 78 cm taban saci 4mm olması gerekirken 2.8 mm nasıl teleafi edecekler. Ön tarafin hali ortada. İlave baba birlesim yerlerinin Halide resimlerde var. Helezon kapağı bile delik resimlerde varBende de oldu benzer hatalar, boya hataları, ilavenin bi kısmında hafif eziklik gibi, irtibata geçtiğimde satış sorumlusu ve usta adresime geldi, hataları giderebileceklerini teklif ettiler fakat ben kabul etmedim, fiyat farkını vererek başka bi modelini aldım. İlgilenirler diye düşünmüştüm.
Ewet arkadaş durdurmaya çalışıyor yavaşlamaya çalışsa gene kontrolden çıkmazdı. Frenleyip salsa frenleyip salsa ABS freni gibi düşük bir viteste inerdi o. Zaten tarlanın sonunda yol var hafif tatlı bir dönüşle burnunu yola doğru Verseydi katlamazdi. Anlamadığım konu neden tepeye çıkmış ben böyle tarlada gideceğim yolda duruyorum tepede yada çukurda dolum yapmıyorum
Römork el freni olsa arka tekerleri kitler rampayı rahat inebilirdi.
Milletin işi gücü şov olmuş.O yükle inişi kameraya almayı akıl edeceğine güvenlik tedbirlerini akıl etseymiş.Hem traktörü,hem römorku hem de ürünü mundar etti.Kendine de zarar verdiyse bilmem artık.Tarımsal işler patlayıcı fabrikasında çalışmak gibi çok tehlikeli işler.Ewet arkadaş durdurmaya çalışıyor yavaşlamaya çalışsa gene kontrolden çıkmazdı. Frenleyip salsa frenleyip salsa ABS freni gibi düşük bir viteste inerdi o. Zaten tarlanın sonunda yol var hafif tatlı bir dönüşle burnunu yola doğru Verseydi katlamazdi. Anlamadığım konu neden tepeye çıkmış ben böyle tarlada gideceğim yolda duruyorum tepede yada çukurda dolum yapmıyorum
Römorkta 2 ton saman , 2 tonda römork ağırlığı desek , 4 ton yükle buradan traktör her türlü inmesi gerekir.Milletin işi gücü şov olmuş. O yükle inişi kameraya almayı akıl edeceğine güvenlik tedbirlerini akıl etseymiş. Hem traktörü, hem römorku hem de ürünü mundar etti. Kendine de zarar verdiyse bilmem artık. Tarımsal işler patlayıcı fabrikasında çalışmak gibi çok tehlikeli işler.
Kompresyona bırakmak tehlikeli çok kişinin piston üst kapağı patlattı iki dingiilde fren olması muhteşem olurdu .Römorkta 2 ton saman , 2 tonda römork ağırlığı desek , 4 ton yükle buradan traktör her türlü inmesi gerekir.
Biz buralardan daha dik tarlalarda çalışıyoruz.
Sofralı römorkumuzda hem önde hem de arkada fren var.
Arka frende halatlı şekilde el freni römorkun ön sol kısmında bulunur.
Anız, buğday sapı kaygan olur, boş traktörde kayabilirdi.
Buradan inmek için
Römork asansör çekiye arışı yere paralel olarak bağlanacak,
9 delik demire hidrolik yapıp arış çekiye dayandırılacak.
Takviye 3 vitese takıp, patinaj pedalına da basıp dikine aşağı salacaktı.
Frene basmadan motor kompresyonunun dayandığı vitesle aşağı salacaktır.
Traktör, Steyr olsa kompresyon bulunmaz, MF olsa kompresyon iyi olurdu.
Römork alt çekiye bağlanırsa frenleme daha iyi oluyor.
Ama alt çeki geriye uzunsa traktörü çabuk çeldirebilir.
Dağ yolunda sofralı römorkla 5 ton odun getirirken komşumuzda benzer bir olay atlattı, verilmiş sadakası varmış.
Römorkta ön arışa bağlı ön fren ve arka fren el frenli veya pistonlu yapılması standart olarak istenmelidir.
Köstek takozu da koyulabiliyor, artık duruma göre bakmak lazım.Kompresyona bırakmak tehlikeli çok kişinin piston üst kapağı patlattı iki dingilde fren olması muhteşem olurdu.