Arkadaşlar 2 ay önce 10 tonluk tır tipi 2015 model caselli römork aldım. Aldığım römorkun şasesinin bükülmüş olduğunu gördüm. Elimle şasenin ortasına vurduğumda çok ince bir malzemeyle yapıldığını farkettim. Görüldüğü gibi değilmiş. Ayrıca kullanılan pistonun küçük olduğunu gördüm. Pistondan sızan yağ arızasını firmaya iki aydan beri en az 10 defa telefonla bildirmeme rağmen hiçbir sonuç alamadım. Verdikleri servis hizmetinden hiç memnun değilim.
_______________________
Açıklama: Bu konuyla ilgili Caselli firma temsilcisi açıklama yapmış olup, konu sahibi de şikayetini ispatlayacak resim paylaşmadığı için iddianın asılsız olduğu anlaşılmıştır.
_______________________
Açıklama: Bu konuyla ilgili Caselli firma temsilcisi açıklama yapmış olup, konu sahibi de şikayetini ispatlayacak resim paylaşmadığı için iddianın asılsız olduğu anlaşılmıştır.
İyi günler Ahmet Bey ,
Ben Caselli Treyler satış temsilcisi Saliha Erbil
Tüm müşterilerimiz bizim için önemlidir fakat sizin müşterimiz olduğunuza dair elimizde , herhangi bir kayıt bulunmamaktadır.
10 kez firmamızı aradığınızı söylemişsiniz, servis talep formunda isminizi göremedik, acaba başka bir isimle kayıt bırakmış olmanız mümkün müdür ? Bir diğer ÖNEMLİ HUSUS DA ŞU Kİ : RÖMORKLARIMIZ 2 YIL GARANTİLİDİR,sizin içinin boş olduğunu iddia ettiğiniz şase tır şasesinden uyarlanmış olup FAYDALI MODEL BELGESİ almaya hak kazanmış bir üründür. NETİCE İTİBARİYLE; Römorkunuzu getirip isterseniz paranızı isterseniz aynı modelde sıfır bir römork alabilirsiniz. İddia ettiğiniz hususlar yalan beyan olduğu takdirde bir platformdan markamız hakkında yalan beyanda bulunmaktan ve KARALAMA KAMPANYASI yapmaktan dolayı hakkınızda hukuk departmanımız tarafından yasal süreç başlatılacaktır. Lütfen bizimle irtibata geçiniz 0382 222 0 222
Moderatör tarafında düzenlendi: