https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180801/43ca286a838129f8fa7006771fdeb39a.jpg
Piston ana hareket kolu(ağırlığın takılı olduğu) tam yukarıda yukarıda, aşağıya soğru baktığınız tam dik konumda olcacak.
2. numaralı bağlama hareket dişlisindeki 17 lik civataları lokma anahtar ile söküyoruz
1. numaralı balya ayar kolunu tam yukarı kaldırıyoruz.
böylece 3 numaralı dil tam boşa çıkmış oluyor.
2 numaralı bağlama hareket dişlisini sola doğru çeviriyoruz. tam tur yaptığında otomatik hareket kampanasının içindeki yaylı mandaldan çıt diye ses gelmesi lazım. ses geldiği an çevirmeyi bırakıyoruz deliklerin denk gelip gelmediğine bakıyoruz.
2-3 kez dişliyi çevirip 17 li civataların deliklere denk gelip gelmediğine bakalım.delikler denk geliyorsa civataları takıp sıkıyoruz.
daha sonra 3 numaralı dili elle bastırıp, 1 numaralı balya ayar kolunu aşağıya indiriyoruz.
makina çalışmaya hazırdır.
eğer 17 lik civataları sıktığımız delikler tam denk gelmiyorsa:
- piston ana hareket kolunun tam dik olup olmadığına bakıyoruz
-4 numaralı iğne kolu balata diskinin bilyalı mandala tam dayanıp dayanmadığına bakıyoruz. (buradaki konum doğru)