YENİ TRAKTÖRÜMÜZ DEUTZ 5110 C NİHAYET GELDİ

f8211ab18a429c008ba493336a0dd488.jpg

Güle güle kullanın çok az bir süre 5120 c kullanma firsatim oldu bence gayet güzel bir makinaydı Allah keyifli dakikalar yaşatsın.Fiyat paylasirsaniz düşünen arkadaşlara da referans olur tabi mahsuru yoksa.Hayırlı uğurlu olsun tekrardan
 
Güle güle kullanın çok az bir süre 5120 c kullanma firsatim oldu bence gayet güzel bir makinaydı Allah keyifli dakikalar yaşatsın.Fiyat paylasirsaniz düşünen arkadaşlara da referans olur tabi mahsuru yoksa.Hayırlı uğurlu olsun tekrardan

Eyvallah tesk ederim iyi dilekleriniz icin fiyat yukarıda bir kaç kez yazdım 59 bin Euro civarına geldi
 
Arkadaşlar lastikçiye bile güven olmuyo foruma yazmasam lastikçi bizi 36 hava ile gezdirecek. Adama diyorum bu lastik havaları fazla diye yok unlar dubleks lastik dedi biraz daha hava vurdu oldu 36 hava neyse ki Trakkulüp var Görekem ve Fatih sagolsun şimdi havaları onların demesiyle 21 yaptım traktör yumuşacık oldu.
 
Bizim argon 80 da fabrika uyarı etiketi yapıştırmış janta. 23psi altına düşmemesi gerekiyor demek istemişler herhalde. Şimdi ön ve arkada 36psi hava var. 36 nere 23 nere. Lastiğin dışı yere basmıyor nerdeyse. Tek dingil römorkta arka teker için hava fazla olması lazım ama ön tekere o kadar gerek yok. Bizimkide tenis topu gibi sekiyor. 5.vitesi kullanamıyoruz düz yolda bile
 

Bizim argon 80 da fabrika uyarı etiketi yapıştırmış janta. 23psi altına düşmemesi gerekiyor demek istemişler herhalde. Şimdi ön ve arkada 36psi hava var. 36 nere 23 nere. Lastiğin dışı yere basmıyor nerdeyse. Tek dingil römorkta arka teker için hava fazla olması lazım ama ön tekere o kadar gerek yok. Bizimkide tenis topu gibi sekiyor. 5.vitesi kullanamıyoruz düz yolda bile

Aynen doğru ben artık hiç gidemez olmuştum. Benim daha önceki Agrolux 80 nin jantlarında da aynı yazı vardı ama bunda yok. Fakat 23 fazla bence 21 ideal at arka 21 in altında bile olabilir.
 
Teknik servis gibisin masallah anında görüntü [emoji4][emoji106]

Radyal lastiklerin yapıştırıcı ile janta yapıştırılması gerekiyor.Yük taşıma kapasitesi normal lastiklerden fazladır.Motorda hava sistemi olduğu zaman mesela Fendth te var.Yol konumunda arkalar 18 psi (balon) önler 22 psi ayarlanır. 2-3 pırtık yük durumu da gözetilir, yere düz basar.Tabanları bezli olduğu için çatlama yapmaz. Tarlaya girildiğinde arkalar 15 psi önler 18 psi değerlere kadar düşürülür, 4-5 pırtık yere basar, geniş alana bastığı için basınç azalır ve toprak sıkışması önlenmiş olur.
Fabrikanın bandında bu işle uğraşacak eleman hastalanmış, direk hava basarak lastiği yerine oturtup bırakıyorlar.Bizede 40 psi havayla geliyor, çok zıplıyor diye şikayet ediyoruz.Havaları 23 psi durumunda kullanmak zorunda kalıyoruz.Fazla indirsek lastik burulma durumunda yerinden çıkar, yapıştırıcı olmadığı için düşük havayla kullanamıyoruz.
Ön ve arka havaları 23 psi altına düşürmeyin, Lastik yerinden çıkarsa 100 gr benzin gibi yanıcı parlayıcı madde lastik içine sıkılır, püskürtülür ve alev verilir, küçük bir patlama yaparak lastik yerine oturur, bunu da deneyimli kişinin yapması gerekir, acemi kişi olursa lastiği yakarsınız.:D
Bilginize arz ederim, kardeşim.
 

Radyal lastiklerin yapıştırıcı ile janta yapıştırılması gerekiyor.Yük taşıma kapasitesi normal lastiklerden fazladır.Motorda hava sistemi olduğu zaman mesela Fendth te var.Yol konumunda arkalar 18 psi (balon) önler 22 psi ayarlanır. 2-3 pırtık yük durumu da gözetilir, yere düz basar.Tabanları bezli olduğu için çatlama yapmaz. Tarlaya girildiğinde arkalar 15 psi önler 18 psi değerlere kadar düşürülür, 4-5 pırtık yere basar, geniş alana bastığı için basınç azalır ve toprak sıkışması önlenmiş olur.
Fabrikanın bandında bu işle uğraşacak eleman hastalanmış, direk hava basarak lastiği yerine oturtup bırakıyorlar.Bizede 40 psi havayla geliyor, çok zıplıyor diye şikayet ediyoruz.Havaları 23 psi durumunda kullanmak zorunda kalıyoruz.Fazla indirsek lastik burulma durumunda yerinden çıkar, yapıştırıcı olmadığı için düşük havayla kullanamıyoruz.
Ön ve arka havaları 23 psi altına düşürmeyin, Lastik yerinden çıkarsa 100 gr benzin gibi yanıcı parlayıcı madde lastik içine sıkılır, püskürtülür ve alev verilir, küçük bir patlama yaparak lastik yerine oturur, bunu da deneyimli kişinin yapması gerekir, acemi kişi olursa lastiği yakarsınız.:D
Bilginize arz ederim, kardeşim.

eyvallah teşekkürler
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt