Hayırlı olsun bende 2016 mayısta aldım 5110 c şuan 350 saatte gayet memmunum çekiş yakıt güzel.
Hayırlı olsun sana da genel olarak nasıl tavsiye ve tecrübelerini paylaşırsan sevinirim
Hayırlı olsun bende 2016 mayısta aldım 5110 c şuan 350 saatte gayet memmunum çekiş yakıt güzel.
Güle güle kullanın çok az bir süre 5120 c kullanma firsatim oldu bence gayet güzel bir makinaydı Allah keyifli dakikalar yaşatsın.Fiyat paylasirsaniz düşünen arkadaşlara da referans olur tabi mahsuru yoksa.Hayırlı uğurlu olsun tekrardan
Eyvallah tesk ederim iyi dilekleriniz icin fiyat yukarıda bir kaç kez yazdım 59 bin Euro civarına geldi
Gözümden kaçmış fiyat konusu kusura bakmayın.Fiyatlar ne kadar artmış öyle 5110 220-230 bin lira olmuş. 5120 165 bine gelmişti köyümüze 2015 te.Allah çiftçimize yardım etsin
hayırlı uğurlu olsun Oğuzhan abi. Tekerine taş değmesın
Hayırlı uğurlu olsun oğuzhan abi
Bizim argon 80 da fabrika uyarı etiketi yapıştırmış janta. 23psi altına düşmemesi gerekiyor demek istemişler herhalde. Şimdi ön ve arkada 36psi hava var. 36 nere 23 nere. Lastiğin dışı yere basmıyor nerdeyse. Tek dingil römorkta arka teker için hava fazla olması lazım ama ön tekere o kadar gerek yok. Bizimkide tenis topu gibi sekiyor. 5.vitesi kullanamıyoruz düz yolda bile
420 85 r34 için servis tavsiyesi 22 psi. Kullanım kılavuzu 1.6 bar diyor oda 23 psi demek zaten.
Sadece sağ ön teker 38 diğerleri 34 çıktı. Şimdi ölçtüm
Hayırlı olsun
Teknik servis gibisin masallah anında görüntü [emoji4][emoji106]
Radyal lastiklerin yapıştırıcı ile janta yapıştırılması gerekiyor.Yük taşıma kapasitesi normal lastiklerden fazladır.Motorda hava sistemi olduğu zaman mesela Fendth te var.Yol konumunda arkalar 18 psi (balon) önler 22 psi ayarlanır. 2-3 pırtık yük durumu da gözetilir, yere düz basar.Tabanları bezli olduğu için çatlama yapmaz. Tarlaya girildiğinde arkalar 15 psi önler 18 psi değerlere kadar düşürülür, 4-5 pırtık yere basar, geniş alana bastığı için basınç azalır ve toprak sıkışması önlenmiş olur.
Fabrikanın bandında bu işle uğraşacak eleman hastalanmış, direk hava basarak lastiği yerine oturtup bırakıyorlar.Bizede 40 psi havayla geliyor, çok zıplıyor diye şikayet ediyoruz.Havaları 23 psi durumunda kullanmak zorunda kalıyoruz.Fazla indirsek lastik burulma durumunda yerinden çıkar, yapıştırıcı olmadığı için düşük havayla kullanamıyoruz.
Ön ve arka havaları 23 psi altına düşürmeyin, Lastik yerinden çıkarsa 100 gr benzin gibi yanıcı parlayıcı madde lastik içine sıkılır, püskürtülür ve alev verilir, küçük bir patlama yaparak lastik yerine oturur, bunu da deneyimli kişinin yapması gerekir, acemi kişi olursa lastiği yakarsınız.
Bilginize arz ederim, kardeşim.