yarın derinkuyuda yine traktor yarısları olacak herkez davetli

Ynt: yarın derinkuyuda yine traktor yarısları olacak herkez davetli

ceya023 link=topic=37662.msg320514#msg320514 date=1294144878' Alıntı:
erkunt serişanzımana sahip düzde cok iş görür ama rampada 4ten erken düşer alt viteslerde dinlemez ama.. eger asfaltta olmasaydı erkunt favori olurdu kendi segmentinde ama asfaltta motor güçünü ölçmüş oluyosunuz motoru güçlü olan ceker.. tutunma devre dışı kalıyor mesela same 85 2wd tarlada 4x4 servete yetişmiyor.. ama asfaltta rampada hiç düşmüyor motor güçü daha yuksek ve agır devirli oldugu için .. tabi düzdede same erkunta yetişmiyo erkunt 40km/h same 35km/h ... bu yarışa same yi katmak isterdim orda... explorer85t cok iyi performans sunar.. ve 640 fiat tam rampa ve asfaltta yarısacak traktör kendi segmentinde.. hiç düşmez vitesten zaten agır devir.. ve turbosuz oldugu için oluk gibi mazot yakar ama düşmez.. turbolu traktörlerin devri düştümü vites düşürmek zorunda kalıyorsun turbo yeterince hava basamıcagından ama eskilerde öle degil.. bakalım bende merak ediyorum videoları..
ayrıca kubota ları merak ediyorum ordaki bayiye söylemek lazım aslında getirip denesinler :) kubotalar hiç düşmüyormuş rampada bogulmuyor muş..
arkadaşım düzde asfaltta same 35 km demişsin bende explorer 85 dt 4*4 var araba ile arkasından ölçtük 25000 devirde 47 km yazdı araba seninki nasıl 35 km de kalıyor anlamadım
 
Ynt: yarın derinkuyuda yine traktor yarısları olacak herkez davetli

arkadaslar mumkunse aynı segmenttekı motorları yarıstırın yanı aaynı beygırdekı ve yakın modellerı yarıstırın ornegın kalkıpta 640 ıle 285 veya 60 56 ıle tumo 8090 aynı etapta ve aynı sartlarda yarıstırmayın ve belırli bır süre tutun ki hangı motor nekadar zamanda ne kadar iş yapmıs onu belırleyın ornegın 60_70_80_90 bg motorları ayrı ayrı ayırın hatta munkunse 2000 modelle 2010 modellerı bıle ayrı kategorılerde kıyaslayın dusununkı askerde bıle normal er ıle komando erın kosu surelerı aynı degıldır.....
Her motorun lastık ebadı farklı cekı yukseklıgı farklı vıtes sayıları farklı hangı motor rampada kac vıtes atıyor kac vıtesden dusuyor ona bakın ama şimdi 12 vıtes mf ıle 12+12 nh veya vb motoru aynı sekılde kıyaslamayın bunun ıcın en ıdeal yarısma tarzı bence belırlenmış bır sure ıcerısınde belırlı bır yukle nekadar yol ve iş katedıldıgıne bakın bılmem anlatabıldım mi??
kusura bakmayın bır ornek vereyım gecenlerde seker fabrıkasından üc arkadas kuspe cıkardık benımmf285s ıkı remorkta 12850 kılo yuk arkadsların nh 6556 12600 kılo yuk erkunt nımet 70 12100 kılo yuk var kantardan gectık yuklerı bu yuklere bıde remorkların agırlıklarınıda eklersek ufak tefek farklarla ortalama yuklerımız 17 ton cıvarında oldugunu dusunelım fabrıkayla bızım koy yaklasık 28 km ve koye dogru rampa cıkıyoruz yaklasık bızım koyun 80 m rakım farkı var ben 285s ıle 50 dakıkada geldım 6556 benden tam 10 dakıka sonra geldı nımet 70 benden 18 dakıka sonra geldı hadı benım beygır fazla dıyelım pekı 6556 ıle nımet 70 arasında ne kadar bg farkı var ustelık bendekı remorklarda dıgerlerınden agırdı ve yukumde fazlayıdı burda benım anladıgım mf bosverın zaten bellı nh6556 nımet 70 ıyı olmuyormu sız karar verın alın sıze bır asvalt yarısması ıste ...............
 
Ynt: yarın derinkuyuda yine traktor yarısları olacak herkez davetli

LORUOĞLU link=topic=37662.msg320941#msg320941 date=1294229292' Alıntı:
arkadaslar mumkunse aynı segmenttekı motorları yarıstırın yanı aaynı beygırdekı ve yakın modellerı yarıstırın ornegın kalkıpta 640 ıle 285 veya 60 56 ıle tumo 8090 aynı etapta ve aynı sartlarda yarıstırmayın ve belırli bır süre tutun ki hangı motor nekadar zamanda ne kadar iş yapmıs onu belırleyın ornegın 60_70_80_90 bg motorları ayrı ayrı ayırın hatta munkunse 2000 modelle 2010 modellerı bıle ayrı kategorılerde kıyaslayın dusununkı askerde bıle normal er ıle komando erın kosu surelerı aynı degıldır.....
Her motorun lastık ebadı farklı cekı yukseklıgı farklı vıtes sayıları farklı hangı motor rampada kac vıtes atıyor kac vıtesden dusuyor ona bakın ama şimdi 12 vıtes mf ıle 12+12 nh veya vb motoru aynı sekılde kıyaslamayın bunun ıcın en ıdeal yarısma tarzı bence belırlenmış bır sure ıcerısınde belırlı bır yukle nekadar yol ve iş katedıldıgıne bakın bılmem anlatabıldım mi??
kusura bakmayın bır ornek vereyım gecenlerde seker fabrıkasından üc arkadas kuspe cıkardık benımmf285s ıkı remorkta 12850 kılo yuk arkadsların nh 6556 12600 kılo yuk erkunt nımet 70 12100 kılo yuk var kantardan gectık yuklerı bu yuklere bıde remorkların agırlıklarınıda eklersek ufak tefek farklarla ortalama yuklerımız 17 ton cıvarında oldugunu dusunelım fabrıkayla bızım koy yaklasık 28 km ve koye dogru rampa cıkıyoruz yaklasık bızım koyun 80 m rakım farkı var ben 285s ıle 50 dakıkada geldım 6556 benden tam 10 dakıka sonra geldı nımet 70 benden 18 dakıka sonra geldı hadı benım beygır fazla dıyelım pekı 6556 ıle nımet 70 arasında ne kadar bg farkı var ustelık bendekı remorklarda dıgerlerınden agırdı ve yukumde fazlayıdı burda benım anladıgım mf bosverın zaten bellı nh6556 nımet 70 ıyı olmuyormu sız karar verın alın sıze bır asvalt yarısması ıste ...............

heytt 285s farkı koymus :)
 
Ynt: yarın derinkuyuda yine traktor yarısları olacak herkez davetli

yanlız adam link=topic=37662.msg320928#msg320928 date=1294227216' Alıntı:
arkadaşım düzde asfaltta same 35 km demişsin bende explorer 85 dt 4*4 var araba ile arkasından ölçtük 25000 devirde 47 km yazdı araba seninki nasıl 35 km de kalıyor anlamadım
arkadaslar traktorler son vitesi zaten goremezler belkide bayır cok ve yuk fazla olacak
 

Benzer Konular