Traktörlerde Chip Tuning Uygulaması


benim örnek verdiğim 5445 cr modelidir.teşrifte hata olmaz :)Ekli dosyayı görüntüle 8117 5440 a uygulama yapmaktan bahsetmişsiniz oysa konu 5445 di yinede 5440 üzerinden cevaplamaya devam edelim 5440 100 hp dir 102 değil dir siz bakmayın bizim türklerin ne yazdığına aslı öyledir yazılım sonrası 130 hp olacaktır tork ise 402 den 520 ye çıkacaktır şimdi sizin yukarda bahsettiğiniz kaygılarınıza gelelim biz burda farkımızı ortaya koyuyoruz elde ettiğiniz bir güç var bu güç dağılımını profesyonel bir şekilde dağıtırsanız hiç bir sorun olmayacaktır ancak acemi ellerde bir çok sorun yaşamanız kaçınılmazdır sitemizde bu konular ile ilgili geniş açıklamlar mevcuttur bizim burda kendimizi ortaya atmamızın sebebi kalitemize ve yaptığımız işe güvenmemizdir yazılım ömür boyu garantilidir sigortalıdır tüv kapsamında sertifikalıdır 30 gün kayıtsız şartsız iade garantilidir hiç bir şekilde motora zarar vermez aksine yıpranma aşınmaya karşı mukavemet sağlar yorulmayan bir motor uzun ömürlüdür bunu unutmayınız biz burda bir bilgi paylaşırken sanmayınki hazırlıksızız burda anlattıklarımız tecrubemizin garantimizin % 10 u değil hazırlıklıyız daha yeni başladık

Teşekkürler. Fakat 5445 100+10 hp dir. Commonrail zaten hepsi onlarin. Ve ben sorduğum soruların hiçbirine cevap alamadım. Yani evet profesyonelsiniz orası tamam da benim kaygılarımı ortadan kaldırabilecek bir cevap alamadım. 5440 in 130 hp yi nasil taşıyacağından şüpheleniyorum. Az önce sorduğumu tekrar sorayım. 5450 den sonra aktarma organlarını neden değiştirmiş o zaman fabrika ?
 
Cevap: Ynt: Traktörlerde Chip Tuning Uygulaması

Bizim 1978 model JD 1120 ' ye yaptırma niyetim vardı. Tuning Servise götürdüm. Elektronik akşamının çok karmaşık olduğunu, bu yüzden uygun box bulabilmenizin neredeyse imkansız olduğunu söyledi.

'Software ' de durum ne,' diye sordum. Onda da güvenlik protokolünü aşamıyorlarmış.

Şu anlık beklemedeyiz ama açıkçası pek umudum yok.

Bi noktadan sonra çok gelişmiş traktör de başa bela..

Evet onlar karışık seriler Yılmaz kardeşim , muhtelen cripto ile korunuyordur.
Mazor pompasında bir vida felan vardır belki , onu dene , biraz çevirince birkaç bg daha artacaktır :)
Güzel bir konu olmuş Berk , takipteyiz.
 
Teşekkürler. Fakat 5445 100+10 hp dir. Commonrail zaten hepsi onlarin. Ve ben sorduğum soruların hiçbirine cevap alamadım. Yani evet profesyonelsiniz orası tamam da benim kaygılarımı ortadan kaldırabilecek bir cevap alamadım. 5440 in 130 hp yi nasil taşıyacağından şüpheleniyorum. Az önce sorduğumu tekrar sorayım. 5450 den sonra aktarma organlarını neden değiştirmiş o zaman fabrika ?
5450 den sonra derken 5 serisi şunlardan ibaret
Marka: Massey-Ferguson Model: 5000serie Typ: 5410-4.4-75HP
Marka: Massey-Ferguson Model: 5000serie Typ: 5420-4.4-80HP
Marka: Massey-Ferguson Model: 5000serie Typ: 5430-4.4-90HP
Marka: Massey-Ferguson Model: 5000serie Typ: 5440-4.4-100HP
Marka: Massey-Ferguson Model: 5000serie Typ: 5445-CR-129HP
Marka: Massey-Ferguson Model: 5000serie Typ: 5450-4.4-105HP
Marka: Massey-Ferguson Model: 5000serie Typ: 5455-CR-105HP
Marka: Massey-Ferguson Model: 5000serie Typ: 5460-116HP
Marka: Massey-Ferguson Model: 5000serie Typ: 5460-CR-124HP
Marka: Massey-Ferguson Model: 5000serie Typ: 5465-6.0-120HP
Marka: Massey-Ferguson Model: 5000serie Typ: 5465-6.6-129HP
Marka: Massey-Ferguson Model: 5000serie Typ: 5470-CR-135HP
Marka: Massey-Ferguson Model: 5000serie Typ: 5475-CR-144HP
Marka: Massey-Ferguson Model: 5000serie Typ: 5480-CR-144HP
Marka: Massey-Ferguson Model: 5000serie Typ: 5608-3.3-85HP
Marka: Massey-Ferguson Model: 5000serie Typ: 5609-3.3-95HP
Marka: Massey-Ferguson Model: 5000serie Typ: 5610-3.3-105HP
Marka: Massey-Ferguson Model: 5000serie Typ: 5611-4.4-110HP
Marka: Massey-Ferguson Model: 5000serie Typ: 5612-4.4-120HP
Marka: Massey-Ferguson Model: 5000serie Typ: 5613-4.4-130HP
takdir edersinizki üreticiler eldeki motordan bir kaç model üretmenin derdindeler buda fiyatlara yansır ancak bir seri üretim motor imalatında tek bir civata değişimi tüm bir motor üretimini eskimesi çöpe gitmesi demektir takdir edersinizki üretimin en önemli halkası motordur burda jant lastik şanzuman dişli aktarma en kolay oynanabilecek ekipmanlardır üretici elinde ki malı cazip hale getirmek ve ürettiği motorun 15 ial 20 yıllık ömrünü korumak adına bu tip değişikliklere gider ancak esa olan motordur
 
Cevap: Ynt: Traktörlerde Chip Tuning Uygulaması

Evet onlar karışık seriler Yılmaz kardeşim , muhtelen cripto ile korunuyordur.
Mazor pompasında bir vida felan vardır belki , onu dene , biraz çevirince birkaç bg daha artacaktır :)
Güzel bir konu olmuş Berk , takipteyiz.

mazot çıkşını emme manifoltuna bağlarsanız 5 hp alınabilir : aküye mazot gitmeli muhakkak :) Egzost bilyası da önemli :)
 
uluslararası saat farkından dolayı bu saate forumdayız teknolojiyi yakından takip etmek adına bu fedakarlık şart cümleten hayırlı sabahlar
 
Ben biçerdover için mantıklı bir uygulama olacağını düşünüyorum.john deere 1450 biçerdöveri ve 6420 se traktorunu kullanıyorum.ikiside common rail sistemli değil.yine de beyinden mudahaleyle işlem yapılabilir mi ? JD biçerdoverlerde kullandığı powertech motor,2550 max d/d çeviriyor.Bu şekilde performanstan yana sorun yok fakat yakıt oranı devirle artıyor.yaklaşık olarak laverda 21.50 ıveco nef motorla kıyaslanırsa laverda max 2200d/d ile çalışıyor.ve ikisi arasında yakıt farkı var.ozellikle ayçiçeği gibi makinayı fazla sıkmayan işlerde devir yine max olduğu için yakıt dolaylı oluyor.yazılımla bu hususta CRD olmayan bi motora müdahale edilebilir mi? Devir oranıyla olmasından yana değilim çevirdiği devir iyi diye düşünüyorum.lounch olmadan yakıt olarak bu motorlara işlem yapılabilir mi
 
Son düzenleme:
Ben biçerdover için mantıklı bir uygulama olacağını düşünüyorum.john deere 1450 biçerdöveri ve 6420 se traktorunu kullanıyorum.ikiside common rail sistemli değil.yine de beyinden mudahaleyle işlem yapılabilir mi ? JD biçerdoverlerde kullandığı powertech motor,2550 max d/d çeviriyor.Bu şekilde performanstan yana sorun yok fakat yakıt oranı devirle artıyor.yaklaşık olarak laverda 21.50 ıveco nef motorla kıyaslanırsa laverda max 2200d/d ile çalışıyor.ve ikisi arasında yakıt farkı var.ozellikle ayçiçeği gibi makinayı fazla sıkmayan işlerde devir yine max olduğu için yakıt dolaylı oluyor.yazılımla bu hususta CRD olmayan bi motora müdahale edilebilir mi? Devir oranıyla olmasından yana değilim çevirdiği devir iyi diye düşünüyorum.lounch olmadan yakıt olarak bu motorlara işlem yapılabilir mi

6420 S modeli orjinal hp 120
yazılım sonrası hp 150
orjinal tork 480
yazılım sonrası tork 650
yazılım sonrası yakıt tasarrufu 2.80 litredir biçerdöveiriniz ile ilgili görüşme yapıldı yazılım yapılıyor sıkıntı yok L4 ecuya sahip doneleri
mesai saati içinde oayşlaşırım
 

Ben biçerdover için mantıklı bir uygulama olacağını düşünüyorum.john deere 1450 biçerdöveri ve 6420 se traktorunu kullanıyorum.ikiside common rail sistemli değil.yine de beyinden mudahaleyle işlem yapılabilir mi ? JD biçerdoverlerde kullandığı powertech motor,2550 max d/d çeviriyor.Bu şekilde performanstan yana sorun yok fakat yakıt oranı devirle artıyor.yaklaşık olarak laverda 21.50 ıveco nef motorla kıyaslanırsa laverda max 2200d/d ile çalışıyor.ve ikisi arasında yakıt farkı var.ozellikle ayçiçeği gibi makinayı fazla sıkmayan işlerde devir yine max olduğu için yakıt dolaylı oluyor.yazılımla bu hususta CRD olmayan bi motora müdahale edilebilir mi? Devir oranıyla olmasından yana değilim çevirdiği devir iyi diye düşünüyorum.lounch olmadan yakıt olarak bu motorlara işlem yapılabilir mi
Yolda giderkende ayni devirde mi calisiyor surekli?
 
Yolda giderkende ayni devirde mi calisiyor surekli?

Hidromotordan tam güç alabilmek için sürekli tam gaz Ufuk abi. Şon yıllarda yeni çıkan bazı modellerde Cruise control diye adlandırdıkları sistem var motor devri otomotik zorlanmaya göre artıp azalıyor yolda bu da yakıt tasarrufu sağlıyor ama diğerleri randıman için tam gaz çalışmak zorunda.
 
Yolda giderkende ayni devirde mi calisiyor surekli?

Malesef tam gaz.JD lerde 3 devir mevcut.ilk tuşta 1300,2.tuşta 1850,3.tuşta 2550 d/d basıyor.Arazideyken tarla aralarında geçiş yaparken 1850 ideal oluyor fakat rampada,çataklardan geçişte,vites yuksekse hydrostatiği düşük devirde boğuyor.orta devirlerde kullanmak için vitesinde düşük olması gerek.buda zaman kaybı olduğu için mecburen tam gaz.
 
İyi kötü kafalardaki sorular sanırım cvp buldu. gelelim maliyet işine firma diyecek şimdi bizle iletişim geçin cvp veririz fakat yinede biz soralım bu helvanın irmiği yağı ne kadar sayın [MENTION=74085]ecuturkey[/MENTION] :)
 
İyi kötü kafalardaki sorular sanırım cvp buldu. gelelim maliyet işine firma diyecek şimdi bizle iletişim geçin cvp veririz fakat yinede biz soralım bu helvanın irmiği yağı ne kadar sayın [MENTION=74085]ecuturkey[/MENTION] :)
Site yöneticisi arkadaşlarla yapacağımız bir görüşme sonrası ilk 30 araç
için referans niteliğinde uygun bir fiyat açıklayacağız 30 araç sonrası normal fiyatlarımıza dönmeyi düşünüyoruz burdan kısa sürede fiyatı açıklarız iletişime geçilmesi diye bir şey söz konusu değil yaptırmanızda önemli
değil mühim olan aklınızda soru işareti
kalmasın şeffaf olalım gerisi kendiliğinden gelir saygılar
 
Değerler çok fazla önemli değil sonuçta bu işi yapan üretici değil kaynaktan aktarıyor önemli olan işin kalitesi ve sonucu bunuda hepberaber göreceğiz.
 
2 kaynak ta bu şekilde

Massey Ferguson 5000serie hp tuned nm tuned
» 5445 CR 129 HP 129 160 420 580
» 5455 CR 105 HP 105 140 670 860
» 5460 116 HP 116 150 471 590
» 5460 CR 124 HP 124 165 471 595
» 5465 6.0 120 HP 120 155 500 670
» 5465 6.6 129 HP 129 165 500 670
» 5470 CR 135 HP 135 165 540 700
» 5475 CR 144 HP 144 178 607 770
» 5480 CR 144 HP 144 170 625 790
Massey Ferguson 6000serie hp tuned nm tuned
» 6445 CR 95 HP 95 125 400 570
» 6455 CR 105 HP 105 135 463 590
» 6460 116 HP 116 137 471 610
» 6460 CR 114 HP 114 140 538 690
» 6465 131 HP 131 165 500 600
» 6470 125 HP 125 160 492 640
» 6470 CR 125 HP 125 160 600 760
» 6475 146 HP 146 185 565 680
» 6480 175 HP 175 220 590 710
» 6485 155 HP 155 182 650 810
» 6485 CR SISU 160 HP 160 200 750 920
» 6490 170 HP 170 210 720 880
» 6490 CR SISU 170 HP 170 215 861 1010
» 6495 185 HP 185 220 780 950
» 6495 CR SISU 185 HP 185 220 841 1000
» 6497 CR SISU 200 HP 200 245 883 1050
» 6499 215 HP 215 248 864 1020
» 6499 CR SISU 215 HP 215 250 928 1080
Massey Ferguson 7000serie hp tuned nm tuned
» 7465 135 HP 135 165 585 685
» 7465 CR 125 HP 125 160 500 660
» 7475 146 HP 146 180 590 730
» 7475 CR 140 HP 140 175 681 830
» 7480 155 HP 155 185 590 750
» 7480 CR 155 HP 155 180 590 750
» 7485 165 HP 165 190 650 800
» 7485 CR SISU 165 HP 165 195 836 990
» 7490 180 HP 180 220 720 860
» 7490 CR SISU 175 HP 175 215 880 1020
» 7495 194 HP 194 235 780 950
» 7495 CR SISU 190 HP 190 250 904 1100
 

Resimler ve ekler

  • mf.pdf
    38 KB · Görüntüleme: 376

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt