Iveco Nef motorlarda tork bandı 1500 2300 devir sabittir. Cruise control ile devir düşerse güç azalır tork azalmaz.Bu bantta; vites geçişleri, orta devirde yol hızı, tam yük çalışma için yeterlidir.yapılacak müdahale devir bandını 1300 2400 devir gibi açar.Kalkışlarda biraz fark eder.
Tam yük çalışmada ise bir şey değişmez.Yakıt konusuna gelince çokta birşey değişmez.Motor haritası değişiyor.Hem tork bandını artırıp hem uzunluğunu değiştirse güç artar.Buda aşırı yüklemedir. Volümetrik verim (yanma kalitesi) düşer.Emisyon değerleri düşer.Motor yağlaması zayıflar.Soğutmada 80 derece optimum motor sıcaklığıdır.Malzeme aşınması artacaktır.Motor içinde daha fazla ısı ve sıcaklık oluşur.
Comman rail basınçları ve motor sıkıştırma oranı optimum ideal seviyededir.Makineler arasında yakıtta fark oluşmasının sebebi önce motor özelliği, makine ağırlığı ve malzeme işçiliğidir.
Yanlışım varsa düzeltiniz.Standartlar her zaman iyidir.
www.alcartuning.com
incelerseniz sizin dediğiniz gibi olmadığını görürsünüz o şekilde olsaydı ortalık yazılımcı kaynardı
Ayrıca hiç bir avrupa ülkesi özellikle avusturya polanya belçika almanya yazılıma TÜV Belgesi vermez .. Ömür boyu Garanti vermez .Motor garantisi vermez. Fabrika ile aynı anda güncelleme garantisi vermez . Sizin anlattığınız piyasa formatçılarının yaptığı iş Hiç bir mühendislik kaynağı olmayan yazılımlar yukarda saydıklarınız 3rd part yazılımlar ile olacak hatalar !!! Saygılar