TD mi? TR mi?


Sağ olasın kardeşim, aradığım cevap. Bütün karışık bilgilerimi netleştirdin.
Çok daha netini biz biliyoruz ama bi şey diyemiyoz.
24*24 Hi-LO şanzımanın tarımsal tipi de var, ağır hizmet tipi de var.
32*32 EC şanzıman tamamı ağır hizmet tipidir.
TR6 140 ile T5 115 EC eskiden aynı fiyattaydı.
 
T5.115 Hi Lo ile TR5 115 Hi Lo , 24*24 vites , Elektro Command ağır hizmet tipi şanzımana sahiptir.
Yerli motorlu TTF S8000 , TR5.110 EC modelde ağır hizmet tipi şanzımana sahiptir.
Hocam TR110 anlaştım gibi sizce arıza olup olmadığını veya saatinin oynanıp oynanmadığını nasıl anlarız. Servisine mi götürmeliyim
 
Çok daha netini biz biliyoruz ama bi şey diyemiyoz.
24*24 Hi-LO şanzımanın tarımsal tipi de var, ağır hizmet tipi de var.
32*32 EC şanzıman tamamı ağır hizmet tipidir.
TR6 140 ile T5 115 EC eskiden aynı fiyattaydı.
Hocam 5s serisindeki dyna6 ile 7s180deki dyna6 aynı tip şanzıman mıdır? Dyna6 ağır hizmet tipi şanzıman mıdır?
 
Hocam 5s serisindeki dyna6 ile 7s180deki dyna6 aynı tip şanzıman mıdır? Dyna6 ağır hizmet tipi şanzıman mıdır?

Kullanıcıların pek şikayeti olduğu bir şanzıman değil.
MF zaten traktör olarak batak zeminde çok iyi olan modelleri bulunmaz.
Şanzımanın tipi konusunda bilgimiz bulunmuyor, herhangi bir veriye de rastlamadık.
 
Tabiki de en iyi cevabı traktörün servisi verebilir.
Biz traktörün bütün yağ bakımlarının çoğunu serviste yaptırıyoruz.
TR 5 110 servisini geçmişini araştırdım arıza listesi uzun çıktı.
Sizinle yorumlarınız sonucu 700 saate tr5 105 e karar kıldım. Servisle konuştum 2019 modellere kadar kronik bi arızası var onu da servis çağırdı düzeltti dedi. 2019 da kronik bi arıza yok dedi. İnşallah TR 5105 den memnun kalırız.
 
TR 5 110 servisini geçmişini araştırdım arıza listesi uzun çıktı.
Sizinle yorumlarınız sonucu 700 saate tr5 105 e karar kıldım. Servisle konuştum 2019 modellere kadar kronik bi arızası var onu da servis çağırdı düzeltti dedi. 2019 da kronik bi arıza yok dedi. İnşallah TR 5105 den memnun kalırız.
Kronik arızası neymiş?
 

Tr serisinde bir dönem kronik olarak kuyruk mili balatası problemi duymuştum.Krediler ne âlemde acaba?
Tr110 da kuyruk mili yağ kaçırma, balata yağlama sorunu ile servise gitmiş. Galiba kronik olduğu için..
Kronik arızası neymiş?
TR 105-115 h. Yağ pompası
Tr110 kuyruk mili yağ kaçırma
H. Destek manifold
Motor dişli tamiri (aşırı zorlamaya bağlı)
Yağ kaçağı karter Boğaz lastiği
 
Damper çıkışlarındaki yağ kaçakları da var.
Kuyruk mili dişlisi kırmamış hayret, bizdeki kırmıştı.
Debriyajda da ufak bir ayar istiyordu.
Hocam daha bi kaç mekanik arıza kodu girilmiş ama detay girilmediği için birşey diyemem. Servis de sizlerde TR 5 105-115 diyorsunuz. Çekiş olarak fark hissettirmez denildi. Düz yolda zıplar. Ön kalkma sorununu da önlere ağırlık atarak çözebilirsiniz dediler. Ayrıca sağlıklı kullanılan 105-115 lerde 7000-10.000 anahtar değmemiş motorları gördük, bakımını yaptık dediler. Kaynak; konya NH servis - Ankara NH - Denizli NH servisi.
Dip not; 105-115 serisine yazılım atmana gerek yok, ensantrk mili gibi işlemler de yaplır diyenler de oldu. (Antalya hn servis personeli yapmış eleman)
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt