hocam mantık şu sibop dedigin tek yönlü valf yani mazot depodan mazot otamatigine gelecek ordan mazot pompasına ve enjektörlere valf mazotun geri kacmasını saglar genelde mazot otamatiklerinin içinde olur mazot pompası enjektörlere yüksek basıncta mazot gönderir enjektörden arta kalan mazot depoya geri döner sen mazot deposunu iyice kontrol et orada boru takılacak bir yer varmı diye boruyu tıkama cözüm deyildir zararıda olmaz eninde sonunda bir yerden kacırır oda boşa israftır bazı motor guruplarında otamatikten gelen basınclı yakıtı filtreden geriye döndüren sistem vardır enjeltör geri dönüş hortumu mazot otamatiginin alış kısmına takarsan otamatik hava yapabilir buda senin motorun stop etmesine sebeb olur eger otamatigin cıkış tarafına takarsan yine dönüş olur fakat boruların saglam olması lazım çünkü basınc orda biraz daha fazladır