Ynt: SATILIK ZETORLAR [[[23/12/2013]]]
Güzel kardeşlerim, abilerim..
Şu an sahibindende 80 ' liğine 90 bin istenen bi motor bu Zetor!
Allah için kitabın ortasından konuşalım..
Hiçbir zaman her yönüyle avantajlı hep artı demedim demem! Kendimize alırken terazinin bi kefesine endişeleri koyduk bi kefesine kalite ve mazisini ve fayda/masraf oranını ve bu kefe ağır basınca tevekkeltüalallah diyip aldık..
Zaten o sorular-şüpheler-vesveseler olmasa bugün Çek Cumhuriyetinde Polonyada nerdeyse tamamı Zetor.. en azında açık ara 1. sırada..
Diğer Avrupa ülkelerinin tamamında söz sahibi..
Hasan usta Yunanistana düzenli gidip geliyo %80 Zetor diyo, canlı şahit..
Kuzey ABD, İngiltere gelişmiş batıda hep söz-pay sahibi..
Demem o ki o saydıklarınız korkular olmasa bugün sağın solun köyün Zetor dolar ama bu adamlarda bu motorları o fiyatlara dövsen vermez!
O tekeller de bu pastayı biraz zor yer, öyle tek başlarına!
Paylaştığım videolara bakın Avrupadan 3-5 motor çalışıyo, 3-5 motor bi tırı çekiyo tamamı Zetor bu kadar mı tesadüf olur!
Bi tarlada 10 motor.. biri biçiyo, biri sürüyo.. biri taşıyo.. biri batıyo.. biri çekiyo..
Ama tesadüfe bakki HEPSİ ZETOR!
Allah ' ınızı severseniz hususi toplayıp göstermelik video çekmeye kalksan o kadar olmaz.. ciddi ciddi bi düşünün derim..
Ha bakarsın bizim işiler değişir yarın ben satar Zetoru işime bakarım zaten tarla-tapan yok.. ama aklın yolu bir, biraz dikkat yeter!
Burda İLK ZETOR diye paylaştım.. adamlar 1950 ' de HAVA, koldan 5 vites koymuşlar!
O tarihte bilen bilir 5 vites sanzıman parmakla gösterilir, hava zaten YOK! İLK koyan Zetor ve Ruslar..
Demem o ki 1950 ' de onu düşünen bi markaya 'kötü diyen' ömründe motara binmemiş hatta görmemiştir.. zaten şimdiye kadar kötü diyene rastlamadım ama ya şöyle ya böyle durumları var.. bizde de oldu..
Sonuçta ticaret ama insaflı-mantıklı olalım..
135 bg 4x4 kabinli 16 valf buçuklu vites havalı bilmem daha ne bi motor neticede hemde 0 KM..
Motoru olmayan 1-1,5 tonluk bi balya makinası fiyatına nerdeyse, gülesim geliyo sadece radyal dubleks avrupa lastikleri 10 binden aşağı değildir..
Adım gibi eminim Zetor kötülüğünden değil Türkiyede sahipsizliğinden bu durumda..
O sınıfta o 135 ' likle gidecek motorda YOK!
Diğerleri içinde durum aynı.. yalnız deneme motorlarını tavsiye etmem..
Bi de alıcı olacak arkadaş.. belge-fatura vs. işlerine dikkat etsin.. o sahipsiz motorlar çok yer-el değişti.. eksik işlem olmasın derim.
Bilmeden kırdıysak... Selam saygı.. ama durum bu!
Güzel kardeşlerim, abilerim..
Şu an sahibindende 80 ' liğine 90 bin istenen bi motor bu Zetor!
Allah için kitabın ortasından konuşalım..
Hiçbir zaman her yönüyle avantajlı hep artı demedim demem! Kendimize alırken terazinin bi kefesine endişeleri koyduk bi kefesine kalite ve mazisini ve fayda/masraf oranını ve bu kefe ağır basınca tevekkeltüalallah diyip aldık..
Zaten o sorular-şüpheler-vesveseler olmasa bugün Çek Cumhuriyetinde Polonyada nerdeyse tamamı Zetor.. en azında açık ara 1. sırada..
Diğer Avrupa ülkelerinin tamamında söz sahibi..
Hasan usta Yunanistana düzenli gidip geliyo %80 Zetor diyo, canlı şahit..
Kuzey ABD, İngiltere gelişmiş batıda hep söz-pay sahibi..
Demem o ki o saydıklarınız korkular olmasa bugün sağın solun köyün Zetor dolar ama bu adamlarda bu motorları o fiyatlara dövsen vermez!
O tekeller de bu pastayı biraz zor yer, öyle tek başlarına!
Paylaştığım videolara bakın Avrupadan 3-5 motor çalışıyo, 3-5 motor bi tırı çekiyo tamamı Zetor bu kadar mı tesadüf olur!
Bi tarlada 10 motor.. biri biçiyo, biri sürüyo.. biri taşıyo.. biri batıyo.. biri çekiyo..
Ama tesadüfe bakki HEPSİ ZETOR!
Allah ' ınızı severseniz hususi toplayıp göstermelik video çekmeye kalksan o kadar olmaz.. ciddi ciddi bi düşünün derim..
Ha bakarsın bizim işiler değişir yarın ben satar Zetoru işime bakarım zaten tarla-tapan yok.. ama aklın yolu bir, biraz dikkat yeter!
Burda İLK ZETOR diye paylaştım.. adamlar 1950 ' de HAVA, koldan 5 vites koymuşlar!
O tarihte bilen bilir 5 vites sanzıman parmakla gösterilir, hava zaten YOK! İLK koyan Zetor ve Ruslar..
Demem o ki 1950 ' de onu düşünen bi markaya 'kötü diyen' ömründe motara binmemiş hatta görmemiştir.. zaten şimdiye kadar kötü diyene rastlamadım ama ya şöyle ya böyle durumları var.. bizde de oldu..
Sonuçta ticaret ama insaflı-mantıklı olalım..
135 bg 4x4 kabinli 16 valf buçuklu vites havalı bilmem daha ne bi motor neticede hemde 0 KM..
Motoru olmayan 1-1,5 tonluk bi balya makinası fiyatına nerdeyse, gülesim geliyo sadece radyal dubleks avrupa lastikleri 10 binden aşağı değildir..
Adım gibi eminim Zetor kötülüğünden değil Türkiyede sahipsizliğinden bu durumda..
O sınıfta o 135 ' likle gidecek motorda YOK!
Diğerleri içinde durum aynı.. yalnız deneme motorlarını tavsiye etmem..
Bi de alıcı olacak arkadaş.. belge-fatura vs. işlerine dikkat etsin.. o sahipsiz motorlar çok yer-el değişti.. eksik işlem olmasın derim.
Bilmeden kırdıysak... Selam saygı.. ama durum bu!