Nimet 70e sıfır aldım. (Kullanım hakkında tavsiye bekliyorum)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Ynt: Nimet 70e sıfır aldım. (Kullanım hakkında tavsiye bekliyorum)

Hayırlı Olsun anlş-*s gülegüle kullan Allah kazasız belasız kullanmanı nasip etsin ok-*-s
 
Ynt: Nimet 70e sıfır aldım. (Kullanım hakkında tavsiye bekliyorum)

M. ALKAYA link=topic=58603.msg630263#msg630263 date=1347522990' Alıntı:
500 Saate kadar beklentilerinizi karşılayamaz belki ama sonra 80 liğin yaptığı işi çok rahat görür.önünde orjinal kepçeli olanlar var 4tl daha fazla ama ondan alsaydın keşke parasını 3,4 yılda çıkarırdı
:D
sonra motorlar nedne kötü neden çok arıza açıyor..
sen 50 kg cuval ile 60 kg lik cuvalı aynı uzaklıga götürebilirmisin?
 
Ynt: Nimet 70e sıfır aldım. (Kullanım hakkında tavsiye bekliyorum)

hayırlı olsun kardeşim ben dede 70 e 4 wd var 250 saate sağ taraftaki kırmızı kolu motor zorlanmaya başlayın ca yukarı kaldır sarı koldan da seviye ayarını yaparsınorta kolu motora bağlagın yere dikkat et en aşağıya takman gerek hidrolik beyin hassasiyetini oradan alıyor mazot fala yamasın dersen 14 gazı geçme tarlada güle ğle kullan ben memnunum
 
Ynt: Nimet 70e sıfır aldım. (Kullanım hakkında tavsiye bekliyorum)

Allah kaza bela vermesin Hayırlı olsun.
 
Ynt: Nimet 70e sıfır aldım. (Kullanım hakkında tavsiye bekliyorum)

İlginiz için teşekkür ederim. Öncelikle böyle bir sitenin olması, olumlu, olumsuz ve bilgilenme anlamında güzel olmuş. Aldığım traktör Nimet 70e 4x4. Daha önce 1996 model Massey Ferguson 265 S vardı. 4x4 traktörü ilk defa kullanıyorum. Gerçekten 4x2 traktör ile mukayese dahi edilemez. Özellikle düz olmayan araziler için ideal. Şu an traktör 70 saate geldi. Alışmaya başladım baştan Massey kullanıcısı olarak zorlandım. Ancak kullandıkça rahatlığını net olarak görmeye başladım. Traktörü aldığım günden bu güne kadar fabrikaya 6 ve ya 7 tane mail attım. Kendimce tespit edebildiğim eksikler veya olmasını istediğim şeyleri aktarmaya çalıştım. Erkunt traktörü kullanan arkadaşlardan tek ricam olumlu, olumsuz ve bilgilendirme amaçlı her türlü konuyu fabrikaya saygı çerçevesinde hep beraber mail veya telefonla ileterek, aldığımız trakörün kader olmaktan çıkartıp daha iyi yerlere gelmesini sağlamak olduğuna inanıyorum. Zaman içerisinde attığım mailleri de sizinle paylaşacağım. Ayrıca fabrikaya da giderek bizzat görüşmem oldu. Bizler tüketici olarak aldığımız traktöre sahip çıkarsak üreten fabrikada sahip çıkmak zorunda kalır.
 
Ynt: Nimet 70e sıfır aldım. (Kullanım hakkında tavsiye bekliyorum)

motora acıma garantili bas ve iyi aç.hidrolik ayarı çok önemli.talimatlarda yazıyor aman denecek yerde aman de ama acıma ki garantiden sonra başın agrımasın.
iyi açarsan 300 saate canavar olur. tarlada her vitesi dene aralarındaki yakıt ve güç farklarını ögern ilk zamanlardaki yakıta kulak asma.
yükte rampaya aşagı bas güvenliği elden bırakmadan tarlada 4x4 16 km üzerine çıkma.aslında 10 km yazmışlar ma eski modellerde zf ve dna olanlarda 16 km carrarolarda 10 yazmışlar bi
lemedim.ama zf larin tatdı çok farklı önçekeri zf olan şun yok galiba.
 
Ynt: Nimet 70e sıfır aldım. (Kullanım hakkında tavsiye bekliyorum)

kardeş hayırlı uğurlu olsun kazancı bol olsun güzel tercih yapmışınız
 
Ynt: Nimet 70e sıfır aldım. (Kullanım hakkında tavsiye bekliyorum)

Erkunt Traktör fabrikasına attığım maillerden ikisini sizlerle paylaşmak istedim.

Kime: yalcin.sertel@erkunttraktor.com
Kimden: Hakan Toksoy (h_toksoy66@hotmail.com)
Gönderme tarihi: 02 Eylül 2012 Pazar 12:49:13
Kime: yalcin.sertel@erkunttraktor.com


İyi günler, 29.08.2012 günlü mail ' e ek olarak yazıyorum.
Daha önce ki mail’imde yeni bir Erkunt 70/e traktör aldığımı belirterek, ilk etaptaki olumlu ve olumsuz yönleri sizlerle paylaşmıştım. Traktörü tanıma fırsatım oldukça bazı olumlu veya olumsuz yönleri sizlerle tekrar paylaşmak istiyorum.
- Dört Çeker “İKAZ LAMBASI” olmamasını çok ama çok büyük bir eksiklik olarak gördüm. (Traktörün kataloğunu incelediğimde “4 çeker” konumunda kesinlikle yolda gidilmemesi gerektiği” yazarken ikaz lambası olmadığı için özellikle tarla çalışmasından sonra yola çıktığımda her defasında yol konumuna (2 çeker) almayı unuttum. Dünya markası olmayı hedeflemiş ve bu yolda da epey yol kateden Erkunt Traktör için bir ikaz lambasını koymak çok mu zor diye de düşünmeden edemedim.)
- Çamurluk içindeki arka sinyazilasyon bağlantısınındaki kabloların açıkta olması, muhafaza içine alınmaması. (Güzel bir kabin koymuşsunuz ancak, çamurlu bir çalışma ortamında çamurlukların içi tekerin çamur kaplaması sonucu çamurla dolacaktır. Buda ordaki muhafaza altına alınmayan kabloların parçalanmasına sebep olacaktır.)
- Arka lastiklerdeki sipopların iç kısımda olması. (Bunu sıkıntı yaşadığım için yazıyorum. Arka sol lastik havası tamamen inmişti. Hava basmak istediğimde ise sibobun iç kısımda ulaşılması güç bir yerde olduğunu gördüm. Binbir zahmetle tekeri şişirebildim. Yeni “0” traktörün tekerin inmesine anlam veremediğim için 30 Km. uzaklıktaki Çubuk İlçesindeki Erkunt servisine gittim. Tekerin sökülmesi sonucu iç lastikte patlak olduğu tespit edildi. Ancak bu patlağın herhangi bir dış etkenden kaynaklanmadığı da tespit edildi.)
- Erkunt Traktör internet sitesindeki tanıtım ve bilgilendirmelerin yetersiz olması. (Ülkemizde malumunuz olduğu üzere artık teknolojinin nimetlerinden en ucra köşeler bile yararlanmakta. Yani köylerimizde bile internet kullanımı yaygınlaşmakta ve çiftçi olarak ta internetten faydalanılmaktadır. Kullanım klavuzunuzu ve tanıtım CD sini izledim , ancak internet sitenizden ayrı ayrı her model tarktörünüzü tanıtıcı, kullanıcının aldığı modeli ilgilendiren kısmına bakmak suretiyle yararlanabileceği internet sayfasının olmasını isterdim.)
- Kaldırma kolları arasındaki 9 delik diye tabir edilen parçanın olmaması. (Lüks modeline koymuş olduğunuz bu basit ama özellikle romörk takarken olması gereken parçanın da olmamasına anlam veremedim.)
- Ruhsattaki trafiğe çıkış tarihi ile muayene tarihi arasındaki fark. (Ruhsatta 27.08.2012 trafik tescil tarihi yazarken ilk muayene tarihinin 24.04.2015 olduğunu gördüm. Yani 3 yıl değil de 2 yıl 8 ay. Neden zamanından 4 ay önce muayene yaptırmak zorundayım. Malumunuz muayenesi biten bir traktörün muayenesi yapılmak istendiğinde her bir ay için ceza hesaplaması yapılıyor.)


Kime: tolga.saylan@erkunttraktor.com
Kimden: Hakan Toksoy (h_toksoy66@hotmail.com)
Gönderme tarihi: 05 Eylül 2012 Çarşamba 10:18:56
Kime: tolga.saylan@erkunttraktor.com

İyi günler, sizlerle yeni almış olduğum Erkunt Nimet 70 e hakkında paylaştığım mail lere ek olarak bu mail’i de yazmaya ihtiyaç duydum. Umarım sizleri rahatsız etmiyorumdur.

- (Otomatik Kaldırma Sistemi) OKS ' nde sesli ikazın iyi olacağıkanaatindeyim. (Hakikaten tarla çalışmasında kolaylık ve hızlı çalışma sağlıyor. Ancak, tarladan yola çıkışlarda OKS ikazı yanmasına rağmen dalgınlıkla yol sürüşünde kullanılması durumu doğuyor. Traktöre bağı bir tarla ekipmanı ile, yol konumunda bu OKS düğmesinin yanlış kullanılması durumunda doğabilecek kazaları düşünmek bile istemiyorum. Traktöre konulabilecek basit bir sesli ikazın doğabilecek kazaları önleyebileceği kanaatindeyim.)

- Daha önceki mail’ lerimin birinde bahsettiğim levye diye tabir edilen ileri ve geri vites hakkında da bir şey daha ilave etmek istiyorum. Bu vitesi çok beğendiğimi yazmıştım. Ancak, traktörü kullandıkça geri vites konumunda da sesli ikaz ın gerektiği kanaaiti hasıl oldu. Nedeni ise bir çok kez ileriye gitmek istediğimde geri vites konumunda olduğunu unutarak ileriye gitmek yerine geri hamle yapmak zorunda kaldım. Malum sonuçta bu bir iş makinası, tarla ekipmanıtakarken veya kesinlikle geriye gidilmemesi gereken bir yerde bu hataya düşmek olumsuz kazalara meydan verebileceği kanaatindeyim (Ülkemizde tarla ekipmanının takılması ve çıkarılması durumlarında, tarla ekipmanı ile traktör arasında bir çok insan sıkışarak feci şekilde hayatını kaybetmiştir). Bu nedenden ötürü geri vites konumunda sesli ikazın doğabilecek kazaları önleyebileceği düşüncesindeyim.

- İki çeker-dört çeker durumlarını ve kuyruk milinin çalışma pozisyonlarını gösteren zemine etiket biçiminde yapıştırılan konum göstericilerin durumu hakkında da yazmak istedim. Bu etiketler yapışkan ve deforme olmaya elverişli olması nedeniyle ayağımın basması sonucu deforme oldu. Bunların en azından metal bir plaka şeklinde monte edilmesinin uygun olacağı kanaatindeyim.

- Daha önce ki mail’imin birisinde bahsettiğim 9 delik diye tabir edilen Lüks modeline koymuş olduğunuz ama aldığım traktörde bulunmayan parçayı sanayide sordum. 50,00 TL. dediler. Olmasıgereken bu 9 delik diye tabir edilen bu parça 50,00 TL. ye mi Lüks oldu diye de kendime sormadan edemedim. Bunun şunun için yazıyorum en basit romork takarken nasıl takacağım. Sizlerden bu parçanın tarafıma verilmesini talep ediyorum.

Saygılar…
 
Ynt: Nimet 70e sıfır aldım. (Kullanım hakkında tavsiye bekliyorum)

hakan bey bu attıgınız maillere dönüş oluyor mu ?
ben ilk motoru aldıgımda motorun gelmediğinden dolayı yazmıştım aramadılar ilgilenmiyorlar diye hem fabrkayı hem başka yere sikayet ettim sorna babamı arayıp böyle yapmasın inanınki elimizde motor yok olunca göndercez demişler babam da tabi yumuşak davranmış :)
 

Ynt: Nimet 70e sıfır aldım. (Kullanım hakkında tavsiye bekliyorum)

Arkadaşım attığım maillere 3 veya 4 saat içerisinde fabrikadan telefonla dönüş oluyor. Ayrıca ben Ankara fuarında 4 gün süren fuarın 3 günü fuara giderek fabrikanın ilgilileriylede saatlerce konuşma fırsatım oldu. Bilahare fabrikaya da gittim. Her türlü olumlu ve olumsuz görüşlerimi ilettim. Yeterki saygı çerçevesinde olsun. Şundan emin olunki saygı çerçevesinde olan her görüşmeye açıklar. Sizi dinliyorlar ve yapacakları herhangi bir şey varsa da yardımcı olmaya da çalışıyorlar. Ancak biz tüketiciler olarak aldığımız malın arkasında duralım. Bizler ne kadar arkasında durursak fabrika da ürettiği traktörünün arkasında durmak zorunda kalacaktır. Buna şöyle bir örnek vereyim. Attığım maillerin bi,rinde arka tekerin indiğini ve servise giderek söküldüğünü yazmıştım. Servis fabrikan iç lastiği istemiş ve servise gelmiş. En yakın zamanda servise giderek iç lastiğin değişimi yapılacak.
 
Ynt: Nimet 70e sıfır aldım. (Kullanım hakkında tavsiye bekliyorum)

Hakan TOKSOY link=topic=58603.msg645794#msg645794 date=1352197446' Alıntı:
Arkadaşım attığım maillere 3 veya 4 saat içerisinde fabrikadan telefonla dönüş oluyor. Ayrıca ben Ankara fuarında 4 gün süren fuarın 3 günü fuara giderek fabrikanın ilgilileriylede saatlerce konuşma fırsatım oldu. Bilahare fabrikaya da gittim. Her türlü olumlu ve olumsuz görüşlerimi ilettim. Yeterki saygı çerçevesinde olsun. Şundan emin olunki saygı çerçevesinde olan her görüşmeye açıklar. Sizi dinliyorlar ve yapacakları herhangi bir şey varsa da yardımcı olmaya da çalışıyorlar. Ancak biz tüketiciler olarak aldığımız malın arkasında duralım. Bizler ne kadar arkasında durursak fabrika da ürettiği traktörünün arkasında durmak zorunda kalacaktır. Buna şöyle bir örnek vereyim. Attığım maillerin bi,rinde arka tekerin indiğini ve servise giderek söküldüğünü yazmıştım. Servis fabrikan iç lastiği istemiş ve servise gelmiş. En yakın zamanda servise giderek iç lastiğin değişimi yapılacak.
walla bizde de pek sıkıntı yok şimdilik motorda war bi sıkıntı çözmek için ugraşıyoruz kendileri servis yönlerdir bu servisin elede ettiği değerlerle fabrikadan dönüş bekliyoruz..
pek mail atmıyorum ben sadece bi defa attım ve dönemediler üstüne bida görüyoruz bu mailleri deyip dalga geçer gibi beni bekletince bende kızdım gerekirse babamda telefonu war sıknıtısı arayıp söylüyor..
sanırım sizinkide E sersi hiç yakıtı ölçtünüzmü ne kadar yeni de olsa belli eden sonuçlar war bi açıklarmısınız

Edit:
Şu yukardaki mailde gözüme çarpan muayene olayı bayi ve trafikte çözülecek bi mevzu gibi hemen gidip trafik şubesine danışıp bayiniz o işi düzelsin ileride sıkıntı açabilir.
 
Ynt: Nimet 70e sıfır aldım. (Kullanım hakkında tavsiye bekliyorum)

Sayın Edit:
Bu muayene konusunu hem bayiye hemde fabrikaya sordum Bilmiyorlardı. Ancak araştırmam sonucu sorunu buldum. Fabrika traktörü test ettikten sonra, faturayla beraber verilen belgenin üzerindeki tarihi Emniyet çıkış tarihi olarak kabul ediyor. Sayın Satış Müdürü Tolga Saylan Beyede Ankara Fuarında bu konuyu ilettim. İnşallah çözüm bulurlar.
 
Ynt: Nimet 70e sıfır aldım. (Kullanım hakkında tavsiye bekliyorum)

Yakıt konusunda hiç ölçümüm olmadı. Nedenine gelince; İlk zamanlar traktör arkasında ekipman dahi olmadan bassan dahi gitmiyordu. Şu an 70 saate geldi. İlk günkü traktörün gaz yemesiyle şimdiki gaz yemesi arasında çok fark var. O yüzden motor açılıncaya kadar yapılacak ölçümün sağlıklı olmayacağı inancındayım. Tabi bunu birde zaman gösterecek. En iyi ölçümün tarla sürümünde olacağı kanaatindeyim. Bakalım göreceğiz.
 
Ynt: Nimet 70e sıfır aldım. (Kullanım hakkında tavsiye bekliyorum)

Hakan TOKSOY link=topic=58603.msg645807#msg645807 date=1352201953' Alıntı:
Yakıt konusunda hiç ölçümüm olmadı. Nedenine gelince; İlk zamanlar traktör arkasında ekipman dahi olmadan bassan dahi gitmiyordu. Şu an 70 saate geldi. İlk günkü traktörün gaz yemesiyle şimdiki gaz yemesi arasında çok fark var. O yüzden motor açılıncaya kadar yapılacak ölçümün sağlıklı olmayacağı inancındayım. Tabi bunu birde zaman gösterecek. En iyi ölçümün tarla sürümünde olacağı kanaatindeyim. Bakalım göreceğiz.
hmm anladım eğer yakıt fln şikayetiniz ollursa tartışmaya hazırız. şuan dikkat ettim ve ankaralıymışsınız bu erkunta dha yakın olmanızdan konuları daha açıklık getirebilrisini.z
 
Ynt: Nimet 70e sıfır aldım. (Kullanım hakkında tavsiye bekliyorum)

Sizlere Cep Telefon numaramı yazmak istiyorum. - 0 536 371 88 61 - Özellikle 70e kullanıcılarıyla görüşlerimizi paylaşmak isterim. Tabi diğer model Erkunt Traktör sahibi arkadaşlar ile de görüş, öneri, arıza vs. gibi konuların da paylaşılması, sanırım biz Erkunt Traktör kullanıcıları açısından iyi olacaktır. Saygılar sunarım.
 
Ynt: Nimet 70e sıfır aldım. (Kullanım hakkında tavsiye bekliyorum)

Hakan TOKSOY link=topic=58603.msg645811#msg645811 date=1352202825' Alıntı:
Sizlere Cep Telefon numaramı yazmak istiyorum. - 0 536 371 88 61 - Özellikle 70e kullanıcılarıyla görüşlerimizi paylaşmak isterim. Tabi diğer model Erkunt Traktör sahibi arkadaşlar ile de görüş, öneri, arıza vs. gibi konuların da paylaşılması, sanırım biz Erkunt Traktör kullanıcıları açısından iyi olacaktır. Saygılar sunarım.
tabi her zaman görüşlerimiz sadık bi biçimde belirtebilirz.
e serisi bendede war ve 4.5 litre yakıyor onun yanında zf S serisi war o daha güzel 2 litre civarı yakıt war onda sıkıntı yok ama dieğerinde bi sıkıntı oldugu kesin bakalım çözeceğiz..
 
Ynt: Nimet 70e sıfır aldım. (Kullanım hakkında tavsiye bekliyorum)

Ekimi bitirdikten sonra 14 gazı geçmeden, 120 dönüm (1 dönüm, 1000 m²) Yuvak çekmede 35 Litre yaktı.
 
Ynt: Nimet 70e sıfır aldım. (Kullanım hakkında tavsiye bekliyorum)

Hakan TOKSOY link=topic=58603.msg645817#msg645817 date=1352204016' Alıntı:
Ekimi bitirdikten sonra 14 gazı geçmeden, 120 dönüm (1 dönüm, 1000 m²) Yuvak çekmede 35 Litre yaktı.
peki hangi vites ve 14 gazla gidiş yavaş değilmi?
birde eklerseniz semihbalci17@hotmail.com
msni heryerde kayıtlıdır istediğinizde face- google- msn gibi yada özel msjda motorlar hakkında konuşa biliriz konu dagılmasın ..
http://www.trakkulup.net/muhabbet-teknik-bilgiler-147/erkuntcularin-muhabbet-kosesi/
yada böyle konu açtım hemen gelin orda konuşak hem öneri yaparız hemde konunu dagılmamış olur ;)
 

Ynt: Nimet 70e sıfır aldım. (Kullanım hakkında tavsiye bekliyorum)

Sayın Semih Balcı. İlginiz için teşekkür ederim. Maalesef msn kullanmıyorum. Ben Orman ve Su İşleri Bakanlığında çalışmaktayım. Facede arkadaş olabilirsek konu dağılmadan Erkunt Traktör hakkında yazışabiliriz.
 
Ynt: Nimet 70e sıfır aldım. (Kullanım hakkında tavsiye bekliyorum)

Hakan TOKSOY link=topic=58603.msg645827#msg645827 date=1352204900' Alıntı:
Sayın Semih Balcı. İlginiz için teşekkür ederim. Maalesef msn kullanmıyorum. Ben Orman ve Su İşleri Bakanlığında çalışmaktayım. Facede arkadaş olabilirsek konu dağılmadan Erkunt Traktör hakkında yazışabiliriz.
tabi istediğiniz şekilde ekleyin göürşelim faceden fln bende orman işletmede çalışıyrum bölgemde..

https://www.facebook.com/BySmhGwz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt