NH TR6S.160 mi, NH TR6.135 mi yoksa NH 6050 mi?


Ana traktör olarak kullanılmak üzere lazerli tesviye, pulluk ile sürüm, çekilir tip goble, çizel öle sürüm, aysan ile sürüm ve taşıma&nakliye işlerinde 6 silindir 130 bg civari bir traktör almak isterseniz bu ikisinden hangisini tavsiye edersiniz?

6050 ithal, 6 silindir nominal 127 bg, 593 nm tork, tork artış yüzdesi %47, Adblue yok, en yenisi 2017 model diye biliyorum. 6 hidrolik çıkış var.

Tr6s.160, 6 silindir nominal 135 bg, 611 nm tork, tork artış oranı %40, Adblue var, Türkiye montaj, 8 hidrolik çıkış

Tr6s serisinde Adblue kaynaklı arıza yaşaya oldu mu, tr6s serisini tavsiye eder misiniz?
 
Bu sebeple mi ilan sitelerinde çok sayıda tr6s modeli var, bir çoğu 1.000 saate bile gelmemiş
Bende tr6s düşünüyorum açıkcası, adblue, dpf , egr gibi sistemlerin arızasından çok korkmuyorum tıkandığı yere kadar gider sonra iptal ettiririz ankarada isim yapmış iyi yazılımcılar var. Bir yandan da massey 5s e bakıyorum onda da çok motor var. Tr6s lerde eski t6000 serilerindeki kalite varmı acaba kullanıcıların yorumlarını görsek iyi olur. Tr6s in parçaları ithal gelip türkiyede montajlandığı söyleniyor doğruluk payı nedir acaba.
 
Son düzenleme:
Bende tr6s düşünüyorum açıkcası, adblue, dpf , egr gibi sistemlerin arızasından çok korkmuyorum tıkandığı yere kadar gider sonra iptal ettiririz ankarada isim yapmış iyi yazılımcılar var. Bir yandan da massey 5s e bakıyorum onda da çok motor var. Tr6s lerde eski t6000 serilerindeki kalite varmı acaba kullanıcıların yorumlarını görsek iyi olur. Tr6s in parçaları ithal gelip türkiyede montajlandığı söyleniyor doğruluk payı nedir acaba.
İnşallah kullanıcılar yorum yapar.

5s ile tr6s arasında sınıf farkı var, tr6s in boyutları daga büyük ama 5s çok daha konforlu.
Aslında en iyisi 6 silindir adblue suz tr6.135 almak ama o nü da denk getirmek kolay değil?
Tr6s tercih edeceksiniz eğer 4 silindir olacaksa 135 ve ya 145 daha iyi bir tercih olur diye düşünüyorum, 125S biraz ağır kalıyor.

6 silindir için de 160s tercih edilebilir .
 
Puma 140 ta motoru manuel kullanıyoruz, demişlerdi.
1000000846.jpg

Motor haritası olarak,
1500 rpm max tork tepesi,
1800 rpm max güç devri var.
Bu motor haritası hem 18*6 hemde cvx kademesiz şanzımanla verimli çalışabilir.
Benzerini Fendt 700 gen6 serisi traktör kullanıyor.
Fendi 724 gen6 serisi traktör lazerde toprak taşıma kepçesinde kullanılıyordu.
Mf 5s te zamanlama kayıpları, operatörlük devirleri farklıdır, 500 rpm devir farkı var.
1500 rpm max tork, 2000 rpm max güç.
Lazer için kullanılacaksa 6s motor haritasından dolayı daha iyi duruyor.
Nh T6050 klasik Ford karakterinde,
1300 rpm max tork tepesi,
2100 rpm max güç tepesi,
Puma,12 tarla vitesini 300 rpm zamanlama kayıplı motorla % 47 tork rezerviyle kullanıyor.
800 rpm zamanlama kayıplı motorda tepkisellik için 16*16 şanzıman biraz boş gibi duruyor.
Tr6.160 traktörde ise 1400 1600 rpm sabit tork aralığı mevcut olduğundan,
1600 rpm max tork devri kabul edilebilir.
400 rpm zamanlama kaybı 16*16 şanzımana uygun düşer.
Fpt motor çamurda çekerek yürüyen bir motordur, haliyle kendini yorması doğal karşılanır.
Puma serisinin motor yağ değişim aralığı 750 saattir, yağı karartmaz.
Nh t6050 modifiyesi duyduk,
Nh t7040 yakıt sistemi koyulmuş.
Seri başı traktörleri, toprak işlemeye özellikle önermiyorduk, yine de önermeyiz.
Traktör, güçlendirmeden sonra güç ağırlık dengesinde hafif kalabilir.
Nh t6090 da 1600 ve 2100 rpm devirler aktif kullanılabiliyor.
Fazla güçlendirme motorun en az yakıt bölgesi devirlerinin tamamını kullanamamıza sebebiyet verebiliyor.
Jd premium serinin lazerde yakıtları nh t6000 seriden daha iyi denmişti.
1300 1900 rpm sabit tork aralığı, 1900 rpm max güç tepesi var, tork rezervleri %35.
Tork rezervlerinin yüksek olması çabuk iş görme, tepkisellik olarak iyide, yakıt tüketimi konusunda farkları oluyor.
 
Puma 140 ta motoru manuel kullanıyoruz, demişlerdi.
Ekli dosyayı görüntüle 83899
Motor haritası olarak,
1500 rpm max tork tepesi,
1800 rpm max güç devri var.
Bu motor haritası hem 18*6 hemde cvx kademesiz şanzımanla verimli çalışabilir.
Benzerini Fendt 700 gen6 serisi traktör kullanıyor.
Fendi 724 gen6 serisi traktör lazerde toprak taşıma kepçesinde kullanılıyordu.
Mf 5s te zamanlama kayıpları, operatörlük devirleri farklıdır, 500 rpm devir farkı var.
1500 rpm max tork, 2000 rpm max güç.
Lazer için kullanılacaksa 6s motor haritasından dolayı daha iyi duruyor.
Nh T6050 klasik Ford karakterinde,
1300 rpm max tork tepesi,
2100 rpm max güç tepesi,
Puma,12 tarla vitesini 300 rpm zamanlama kayıplı motorla % 47 tork rezerviyle kullanıyor.
800 rpm zamanlama kayıplı motorda tepkisellik için 16*16 şanzıman biraz boş gibi duruyor.
Tr6.160 traktörde ise 1400 1600 rpm sabit tork aralığı mevcut olduğundan,
1600 rpm max tork devri kabul edilebilir.
400 rpm zamanlama kaybı 16*16 şanzımana uygun düşer.
Fpt motor çamurda çekerek yürüyen bir motordur, haliyle kendini yorması doğal karşılanır.
Puma serisinin motor yağ değişim aralığı 750 saattir, yağı karartmaz.
Nh t6050 modifiyesi duyduk,
Nh t7040 yakıt sistemi koyulmuş.
Seri başı traktörleri, toprak işlemeye özellikle önermiyorduk, yine de önermeyiz.
Traktör, güçlendirmeden sonra güç ağırlık dengesinde hafif kalabilir.
Nh t6090 da 1600 ve 2100 rpm devirler aktif kullanılabiliyor.
Fazla güçlendirme motorun en az yakıt bölgesi devirlerinin tamamını kullanamamıza sebebiyet verebiliyor.
Jd premium serinin lazerde yakıtları nh t6000 seriden daha iyi denmişti.
1300 1900 rpm sabit tork aralığı, 1900 rpm max güç tepesi var, tork rezervleri %35.
Tork rezervlerinin yüksek olması çabuk iş görme, tepkisellik olarak iyide, yakıt tüketimi konusunda farkları oluyor.

Sağol hocam kalemine sağlık, eksik olma.
Gönül 6 silindir case den yana ama en küçüğü maxxum 150 bg, o da epey büyük bir makine.
 
Bulabilirsen tr6 150 öneririm abi biliyorsun bizde var 1000 saat oldu problem yok tr5 110 aldık dar lastikli ara işler için onun ilk bakımı için geldi servis tr6 hakkında sohbet ettik tr6 150yi sakın değiştirme diyor adblue olanlarda genelde problem oluyormuş bu sadece NH için geçerli değil her markada adblue sıkıntısı oluyormuş
 

adblue suz traktörler altın değerinde.
italyadan orjinal fiat agri 180-90 toplayıp getirmek lazım. bakımını yapıp satacaksın.
jd 4955 ler falan....
ömürlük traktörler. üstelik mekanik, chip-elektronik vs. yok.
 
Bulabilirsen tr6 150 öneririm abi biliyorsun bizde var 1000 saat oldu problem yok tr5 110 aldık dar lastikli ara işler için onun ilk bakımı için geldi servis tr6 hakkında sohbet ettik tr6 150yi sakın değiştirme diyor adblue olanlarda genelde problem oluyormuş bu sadece NH için geçerli değil her markada adblue sıkıntısı oluyormuş
Eyvallah kardeşim sağol, bizde ki tr6.120 de 2 bin saate yaklaştı, çok şükür bi sıkıntı çıkmadı, siz en uygun dönemde tr6.120 yi tr6.150 ile değiştirdiniz, biz de değiştirsek iyi olurmuş aslında.
Tr5.110 kaç saat oldu, traktör nasıl memnun musunuz?
 
Tr6.120 vardı 5100R johndeereye taktığım tilleri çekerken sesi değişiyordu. Sonra T6070 denk geldi çok temiz boğa gibi motor 155m johndeerenin ekipmanlarını kullanıyorum arkasına. Tr6-T6000 kasa aynı bildiğin üzere konfor-malzeme kalitesi farkı yoktu aralarında. Bütçe sağlamsa ben Tr6s öneririm sonuçta yeni yenidir adblue arıza yaparsa iptal ettirirsin çok basit. T6000 serisi genellikle büyük çiftliklerden çıkar ekmeği yenmiştir şöför altında ve son sahibini bekler çok denk getirmen lazım
 
Tr6.120 vardı 5100R johndeereye taktığım tilleri çekerken sesi değişiyordu. Sonra T6070 denk geldi çok temiz boğa gibi motor 155m johndeerenin ekipmanlarını kullanıyorum arkasına. Tr6-T6000 kasa aynı bildiğin üzere konfor-malzeme kalitesi farkı yoktu aralarında. Bütçe sağlamsa ben Tr6s öneririm sonuçta yeni yenidir adblue arıza yaparsa iptal ettirirsin çok basit. T6000 serisi genellikle büyük çiftliklerden çıkar ekmeği yenmiştir şöför altında ve son sahibini bekler çok denk getirmen lazıb
Tr6.120 vardı 5100R johndeereye taktığım tilleri çekerken sesi değişiyordu. Sonra T6070 denk geldi çok temiz boğa gibi motor 155m johndeerenin ekipmanlarını kullanıyorum arkasına. Tr6-T6000 kasa aynı bildiğin üzere konfor-malzeme kalitesi farkı yoktu aralarında. Bütçe sağlamsa ben Tr6s öneririm sonuçta yeni yenidir adblue arıza yaparsa iptal ettirirsin çok basit. T6000 serisi genellikle büyük çiftliklerden çıkar ekmeği yenmiştir şöför altında ve son sahibini bekler çok denk getirmen lazım
bu arada eklemem lazım case ne kadar aynı banttan çıkan (aynı tezeğin kırmızısı) olsa bile new hollandın yıllar süren önde gelen ikinci el pazarı var aklınızda bulunsun. Case ilanda 3 ay bekler new holland için 3 saat sonra kolunu koparırlar
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt