Neden Kubota

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Ynt: Neden Kubota

mustafa beybütün mesele birazda ön yargılar. bu makineler yeni yeni piyasaya girmeye başladı veiyi tanınmıyor haliyle. daha önce piyasaya giren markalarda fiyasko yaşanması ön yargıları dahada arttırıyor. siz, kızsakta eleştirsekte tanıtımlarınıza devam edin. sonuçta isteyen alır istemeyende başka makine alır.benim asıl karşı olduğum şey bir şeyi fanatikçe anlatmaktır. sade, yalın dille anlatılan herşeye evet.
mustafagursacli link=topic=51650.msg525160#msg525160 date=1328014558' Alıntı:
bilgisayar mühendisi fark olacak illaki ....
 
Ynt: Neden Kubota

SALİM link=topic=51650.msg525188#msg525188 date=1328016551' Alıntı:
mustafa beybütün mesele birazda ön yargılar. bu makineler yeni yeni piyasaya girmeye başladı veiyi tanınmıyor haliyle. daha önce piyasaya giren markalarda fiyasko yaşanması ön yargıları dahada arttırıyor. siz, kızsakta eleştirsekte tanıtımlarınıza devam edin. sonuçta isteyen alır istemeyende başka makine alır.benim asıl karşı olduğum şey bir şeyi fanatikçe anlatmaktır. sade, yalın dille anlatılan herşeye evet.
bak abi ben ufak gariban bir çiftçiyim öyle dönüm dönüm felan tarlamda yok kubotayı heveslendim aldım ölmeyecekmiyim ? bu traktörün borcunu öderken ben kıyafetimden kıstım sosyal yaşantımdan kıstım yeri gelecek mutfağımdan bile kısacağım borcunu ödemek için ama kimseye özenecek bir durumum kalmadı .... bu kadar zor kazanırken para çöpe atılırmı insanları anlamak mümkün değil herkes nissan navaraya mitsubishi l 200 e subaru imprazaya hastadır ama kubota konusunda olmayacak traktörlerle bir kıyaslama yapılmakta bakın marubeni şirketi şu an marmarayı yapan bir şirket milli helikopterin motorunu acaba hangi şirket geliştiriyor? kubota traktörleri çok farklı bunu test etmek için bir telefon etmeniz yeterli .... kapım her zaman açık
 
Ynt: Neden Kubota

Çağrı baştan başlayayım.
Araba örneğini sana şunun için dedim. Toyata çok satıldığı için adamlar parça getirdiler yani bir sıkıntı olmadı. Ama Camry fiyatı yüksekti alabilen aldı. Ama çok satılmadığı için parçasıda ona göre gelmedimi. Haliyle birim fiyatıda yüksek oldu. Buda tutulmamasına neden oldu ülkemizde. Bu olay dediğin gibi ilgili olmadığı için kapayalım.

JD 3 vites koydu diye bizler söylenmedik mi? Vites neden önemlidir? İşte adamlar bu sebeplerden dolayı 6 ileri vites ve 3 kademe koymuşlar. 6 ileri vitesi hava civa için koyulmamış kardeş.

Bak kendin diyorsun alayım vereyim 1 günü geçmez. O zaman neden Kubotanın parça sıkıntısından korkuyorsunuz ki... Adaların stoklarında mevcut arkadaşlar. Merak eden varsa ithalat ile ilgili kanunları okusun. Bir marka ithal olarak gelecekse eskisi gibi kör topal gelmiyo. Ne kadar motor varsa ona uygun olarak parça stoklanıyor. Ve kargoya verilip en kısa zamanda geliyo. Ayrıca Japonyaya falan gidilmesine gerek yok ki bunuda herkes bilir.

Otomatik şanzuman var, e lift var, başka ne var. Tüm bunlar 20 bin lira eder mi eder. Dediğim gibi zevk meselesi. Ama MFde de dönme özelliği yok. Bu kaç para eder. Ön teker karpuzları kapalı çeltikçiler bilir çamurda ne hale geldiğini bu kaç para yapar? :) :) bunlarda para kardeş. Bir keresinde bana Erkuntun satış müdürü telefonda neden erkunt motorların emsallerinden çok çektiğini söylemişti. Parçalar arasındaki uyum maksimum seviyede dedi. Kubotanın da her bir parçası kendisinin. Ha çeki demiri vs değil ama onlar mevzuu bahis değil. Motor-şanzuman-defransiyel. Aynı fabrika tarafından üretiliyor ve parçalar birbirine uyumlu olarak yapılıyor...

Biz ne kadar tartışsakda boşa dediğin doğru akıl ve fikir olduğu müddetçe millet istediğini alır...


Berkay emsali T 5050. T 5060 içinde çok yakıyor diyenler var. Demek istediğim T 5060 da da bir elektronik Hi- lo var. Birde e lift. Vitesi otomatik geçirebilior musun? Aradaki fark o değil mi? Yanlışım varsa bilgilendir.
 
Ynt: Neden Kubota

doganbey1 link=topic=51650.msg525196#msg525196 date=1328017084' Alıntı:
Çağrı baştan başlayayım.
Araba örneğini sana şunun için dedim. Toyata çok satıldığı için adamlar parça getirdiler yani bir sıkıntı olmadı. Ama Camry fiyatı yüksekti alabilen aldı. Ama çok satılmadığı için parçasıda ona göre gelmedimi. Haliyle birim fiyatıda yüksek oldu. Buda tutulmamasına neden oldu ülkemizde. Bu olay dediğin gibi ilgili olmadığı için kapayalım.

JD 3 vites koydu diye bizler söylenmedik mi? Vites neden önemlidir? İşte adamlar bu sebeplerden dolayı 6 ileri vites ve 3 kademe koymuşlar. 6 ileri vitesi hava civa için koyulmamış kardeş.

Bak kendin diyorsun alayım vereyim 1 günü geçmez. O zaman neden Kubotanın parça sıkıntısından korkuyorsunuz ki... Adaların stoklarında mevcut arkadaşlar. Merak eden varsa ithalat ile ilgili kanunları okusun. Bir marka ithal olarak gelecekse eskisi gibi kör topal gelmiyo. Ne kadar motor varsa ona uygun olarak parça stoklanıyor. Ve kargoya verilip en kısa zamanda geliyo. Ayrıca Japonyaya falan gidilmesine gerek yok ki bunuda herkes bilir.

Otomatik şanzuman var, e lift var, başka ne var. Tüm bunlar 20 bin lira eder mi eder. Dediğim gibi zevk meselesi. Ama MFde de dönme özelliği yok. Bu kaç para eder. Ön teker karpuzları kapalı çeltikçiler bilir çamurda ne hale geldiğini bu kaç para yapar? :) :) bunlarda para kardeş. Bir keresinde bana Erkuntun satış müdürü telefonda neden erkunt motorların emsallerinden çok çektiğini söylemişti. Parçalar arasındaki uyum maksimum seviyede dedi. Kubotanın da her bir parçası kendisinin. Ha çeki demiri vs değil ama onlar mevzuu bahis değil. Motor-şanzuman-defransiyel. Aynı fabrika tarafından üretiliyor ve parçalar birbirine uyumlu olarak yapılıyor...

Biz ne kadar tartışsakda boşa dediğin doğru akıl ve fikir olduğu müddetçe millet istediğini alır...
Ben kubotanın parçalarıyla alakalı hiçbirşey demedim yazılarımı okuduysan.Performansıyla ilgili de bişey demedim.Ha madem sen otomatik şanzıman ve e lifti çok önemli olarak görmüyorsun,koyuverseydi kubota da biz de çenemizi yormasaydık :) Otomatik şanzımanı olması zevk meselesi değil,sen 6 vitesli olmasını iyi diyorsun,çok daha fazla vites aralığı olan ve uygun vitesin daha kolay ayarlanabildiğini artık dünyanın kabul ettiği şanzımanı olsa da olur olmasa da olur gözüyle bakıyorsun yani kendi içinde çelişiyorsun :) Dünyada neden kademesiz denen vario cvt vs şanzımanlar kullanılıyor peki,6 değil 10 vites olurdu olur biterdi.Burdaki mesele vites sayısı değil.Ha bana göre gerek kalitesi gerek de bu özellikleri 20 bin eder,kubotadan üstün olan sadece e lift ve şanzıman değil tüm motor özellikleri bunu da belirteyim konu fazla uzamasın diye detayına girmeyeceğim.Çeltikçilerle ilgili birşey belirtmişsin,mesela dönme özelliği çok güzel ancak benim şartlarımda gerek yok.Onun için özele indirgemeye gerek yok konuyu genelden konuşmak daha iyi.

Ben kendimi yeterince iyi ifade ettiğimi sanıyorum onun için bu konuya başka yorum yazmayacağım.Ancak bu sitede birçok arkadaş da bunu belirtti,çoğu insanın rahatsızlığı şu ki kubota alanlar kendilerini dünyayı yeniden keşfetmiş,tabiri caizse alanları süper zeka işin ehli,almayanları keriz sanmasınlar,bu lafım öncelikli olarak sana ve yavuz abiye değil onu da belirteyim.Onun için herkesin aklı var,fikri var.Türkiyede herkes kubota alsa bana ne kar sağlar ne de zarar :) Onun için bu işleri çok abartmamak tadında bırakmak lazım.
 
Ynt: Neden Kubota

Bak ne güzel dedin Çağrı. Kimseye bir faydası yok. Banada giren çıkan bir şey yok kardeş :D Benim amacım yanlış tanıtılmasın. Bak ben açık açık eksikliğini söylüyorum. Hatta geçen gün dedim takviye kolunu daha estetik yapabilirler ve plastiği daha kaliteli olabilirdi. Bir ara STEYR içinde atıp tutmuşlardı. Ben o zamanda böyle yaptım.

Ben otomatik şanzumanı çok önemli görmüyorum demedim ki. Elbette önemli. Hatta bununda tartışmasını yapmadık mı? Konfor yüzünden. :) Bunlar eksikleri ama M 40 serisinin eksikliği. Bununda üstü var elbet. Bizim şartlarımızda da dönme özelliği çok gerekiyor. Ben sıra başlarında Tümosanla nerden baksan 300-400 kg gündendi kırdım. Varsa ben kırmıyorum diyen çıksın göstersin.

Ben kulanıcıların böyle abartmasına da üzülüyorum. Keşke abartmasalar ama abartılıyor işte yapacak bir şey yok. Ha şu da var. Sen de Kubota konusu her açıldığında muhalefet oluyorsun buda bir gerçek. Belkide biraz muhalefet yapmasanız onlarda böyle birşeyler yapmaz..
 
Ynt: Neden Kubota

Evet dünya devi mf şanzımanı yeter zaten kubotada ilerde parçası bulunup bulunmayacağı riskini düşünürsen çokta kötü değil bizim td lerden iyi shuttesi felan var ama işte bir kaç sene sonra eskiyince parça arayınca tamirci arayınca belli olur kanısındayım


[size=14pt]kalite+güç+parça+servis=MF[/size]
kubota=risk ,,,,,
 
Ynt: Neden Kubota

hamza40_7 link=topic=51650.msg525208#msg525208 date=1328018947' Alıntı:
Evet dünya devi mf şanzımanı yeter zaten kubotada ilerde parçası bulunup bulunmayacağı riskini düşünürsen çokta kötü değil bizim td lerden iyi shuttesi felan var ama işte bir kaç sene sonra eskiyince parça arayınca tamirci arayınca belli olur kanısındayım


[size=14pt]kalite+güç+parça+servis=MF[/size]
kubota=risk ,,,,,
neden nh aldınız o zaman ?
 

Ynt: Neden Kubota

hamza40_7 link=topic=51650.msg525210#msg525210 date=1328019074' Alıntı:
MF pahalıydı mustafa ya basamak olarak kullanırız ilk önce nh sonra nh önden verip mf olabilir mesela
bak Hamza abi her kes malının hayrını görsün ben her zaman mf nin yakıtından çok korkmuşumdur ve de öyledir .... kubota bildiğin gibi düşündüğün gibi değil buradada gidici değiller kalıcılar.... ön yargılı olma .... ben zor kazanan bir insanım benim için malım uzun ömürlü olsun sorun çıkrmasın az yaksın ben bunları arıyorum hiç bir mf ci de az yakar demez yakar ama hakkını verir der ama kubota hakkını tasarruf yaparak veriyor sana traktörü denemeni öneririm
 
Ynt: Neden Kubota

mustafagursacli link=topic=51650.msg525216#msg525216 date=1328019400' Alıntı:
ankaradan 2 saat çok uzak değil ....
üniversitedeki çok sevdiğim bi arkadaşım var çorumlu eğer onun düğünü felan olursa o zaman geleceğim o zaman kısmet olursa seninlede hem tanışmış oluruz hemde deneriz kubotayı, hem arkadaşlık dostluk kazanmış oluruz hemde kubotayı denemiş oluruz :)
 
Ynt: Neden Kubota

hamza40_7 link=topic=51650.msg525219#msg525219 date=1328019765' Alıntı:
üniversitedeki çok sevdiğim bi arkadaşım var çorumlu eğer onun düğünü felan olursa o zaman geleceğim o zaman kısmet olursa seninlede hem tanışmış oluruz hemde deneriz kubotayı, hem arkadaşlık dostluk kazanmış oluruz hemde kubotayı denemiş oluruz :)
bak ben böyle sitede çok hatrı sayılır dostluklar edindim inşalklah seninlede öyle olur .....
 
Ynt: Neden Kubota

Hamza abi MF ne zamandan beri ithal motorlarını Türkiyeye getirdi. Baktığımızda 2006 ve sonrasında İthal modeller çoğaldı öyle değil mi? Önceden vardı ama neden çok azdı? Veya neden millet MF olduğu halde almıyordu? Gidipte New Hollandın 110-90 veyahut başka serilerini alıyordu Ben sana şöyle açıklayayım. MF çok eskiden beri var. Ama hangi serileri var. Hep kara düzen motorlar değil mi? 285, 240, 265, 255 vs. Bu motorları hiç bir bilgiye sahip olmayan ustasından öğrendiği kadar bilgiye sahip olan çıraklar ve ustalar yapmıyormuydu? 2005 senesinde Valtranın ithal 100 bg lik motoru vardı. Adam 15 bin lira masraf açtı. Neden açtı. Çünkü o zamanlar parça yurt dışından geliyordu bir sürü aracı el değişiyordu. Masraf üstüne masraf oluyordu. Onu yapacak usta yoktu. Sanayiye gittiğin zaman 1-2 ustada vardı onu yapabilecek kaabiliyet. Onlarda bunu bildiği için fahiş fiyat uyguluyorlardı. Peki bu yakın 3-4 seneden beri neden İthal modeller çoğalmaya başlandı. Neden eskisi gibi kara düzen makinalar artık revaçta değil. Çünkü kaliteli eleman yetişmeye başlandı abi. Artık parçalar direk getirilmeye başlandı. Stoklar arttı. Devlet yasa koydu. Elemanlar iyi yetişti. Kubotaya servis olacak elemanlar nasıl yetişiyor ben sana diyeyim sadece bilgi için diyorum. Bir traktörü baştan aşağı söküp, parçalayıp monte edemeyen ustaya servis belgesi vermiyorlar. Ve parçalarda mevcut olarak var...
 
Ynt: Neden Kubota

doganbey1 link=topic=51650.msg525222#msg525222 date=1328019908' Alıntı:
Hamza abi MF ne zamandan beri ithal motorlarını Türkiyeye getirdi. Baktığımızda 2006 ve sonrasında İthal modeller çoğaldı öyle değil mi? Önceden vardı ama neden çok azdı? Veya neden millet MF olduğu halde almıyordu? Gidipte New Hollandın 110-90 veyahut başka serilerini alıyordu Ben sana şöyle açıklayayım. MF çok eskiden beri var. Ama hangi serileri var. Hep kara düzen motorlar değil mi? 285, 240, 265, 255 vs. Bu motorları hiç bir bilgiye sahip olmayan ustasından öğrendiği kadar bilgiye sahip olan çıraklar ve ustalar yapmıyormuydu? 2005 senesinde Valtranın ithal 100 bg lik motoru vardı. Adam 15 bin lira masraf açtı. Neden açtı. Çünkü o zamanlar parça yurt dışından geliyordu bir sürü aracı el değişiyordu. Masraf üstüne masraf oluyordu. Onu yapacak usta yoktu. Sanayiye gittiğin zaman 1-2 ustada vardı onu yapabilecek kaabiliyet. Onlarda bunu bildiği için fahiş fiyat uyguluyorlardı. Peki bu yakın 3-4 seneden beri neden İthal modeller çoğalmaya başlandı. Neden eskisi gibi kara düzen makinalar artık revaçta değil. Çünkü kaliteli eleman yetişmeye başlandı abi. Artık parçalar direk getirilmeye başlandı. Stoklar arttı. Devlet yasa koydu. Elemanlar iyi yetişti. Kubotaya servis olacak elemanlar nasıl yetişiyor ben sana diyeyim sadece bilgi için diyorum. Bir traktörü baştan aşağı söküp, parçalayıp monte edemeyen ustaya servis belgesi vermiyorlar. Ve parçalarda mevcut olarak var...
servis ve parçayı biraz daha ilerletirse bence faydası olur çünkü çoğu insan servis parça bunları göz önünde bulunduruyo
 
Ynt: Neden Kubota

hamza40_7 link=topic=51650.msg525226#msg525226 date=1328020221' Alıntı:
servis ve parçayı biraz daha ilerletirse bence faydası olur çünkü çoğu insan servis parça bunları göz önünde bulunduruyo
servis verilmeyen ile bayilik bile verilmiyor 2012 farklı olacak nasipse..
 
Ynt: Neden Kubota

doganbey1 link=topic=51650.msg525222#msg525222 date=1328019908' Alıntı:
Hamza abi MF ne zamandan beri ithal motorlarını Türkiyeye getirdi. Baktığımızda 2006 ve sonrasında İthal modeller çoğaldı öyle değil mi? Önceden vardı ama neden çok azdı? Veya neden millet MF olduğu halde almıyordu? Gidipte New Hollandın 110-90 veyahut başka serilerini alıyordu Ben sana şöyle açıklayayım. MF çok eskiden beri var. Ama hangi serileri var. Hep kara düzen motorlar değil mi? 285, 240, 265, 255 vs. Bu motorları hiç bir bilgiye sahip olmayan ustasından öğrendiği kadar bilgiye sahip olan çıraklar ve ustalar yapmıyormuydu? 2005 senesinde Valtranın ithal 100 bg lik motoru vardı. Adam 15 bin lira masraf açtı. Neden açtı. Çünkü o zamanlar parça yurt dışından geliyordu bir sürü aracı el değişiyordu. Masraf üstüne masraf oluyordu. Onu yapacak usta yoktu. Sanayiye gittiğin zaman 1-2 ustada vardı onu yapabilecek kaabiliyet. Onlarda bunu bildiği için fahiş fiyat uyguluyorlardı. Peki bu yakın 3-4 seneden beri neden İthal modeller çoğalmaya başlandı. Neden eskisi gibi kara düzen makinalar artık revaçta değil. Çünkü kaliteli eleman yetişmeye başlandı abi. Artık parçalar direk getirilmeye başlandı. Stoklar arttı. Devlet yasa koydu. Elemanlar iyi yetişti. Kubotaya servis olacak elemanlar nasıl yetişiyor ben sana diyeyim sadece bilgi için diyorum. Bir traktörü baştan aşağı söküp, parçalayıp monte edemeyen ustaya servis belgesi vermiyorlar. Ve parçalarda mevcut olarak var...
Kubota hayatta yokken massey bu ülkeye motor gönderiyordu ok-*-s
 
Ynt: Neden Kubota

Celal KESER Haydaroğlu Mahallesi 15.Sk.No:6 Adana TEL : 0 322 311 47 46
GSM : 0 536 728 86 67

Bayram ATAMAN CUMHURİYET MAH.776 NO:52/B YÜREĞİR/ADANA TEL : 0 322 324 11 17
GSM : 0 536 465 63 75

Ertuğrul DOĞAN Sanayi Çarşısı 771. Sokak No:24 Yüreğir/Adana TEL : 0 322 321 26 15
GSM : 0 532 423 64 70

İsmail YAKUT Eski Otogar İçi No: 28 Besni/Adıyaman
FAKS : 0 416 318 09 02
GSM : 0 536 819 99 82
GSM : 0 542 289 01 72

Ahmet NACİ ÖZTÜRK Yeni Diyarbakır Yolu Üzeri No:30 Kahta/Adıyaman TEL : 0 416 725 80 14
GSM : 0 535 973 62 63

Mustafa KOÇAK Küçük San. Sit 7.Blk. No:9 Adıyaman TEL : 0 416 223 26 95
GSM : 0 532 401 68 89

Muzaffer VURGUN Yeni Sanayi Sitesi 2. Blk. No:23 Aksaray TEL : 0 382 215 55 46
FAKS : 0 382 216 01 68
GSM : 0 542 394 21 14

Mehmet SEYHAN Ziyaret Kasabası Gölbaşı Mevki Amasya TEL : 0 358 231 16 63
GSM : 0 533 521 58 80

Azizoğlu OTOMOTİV Uğur Mumcu Mah.F.S. Bulvarı No:312 Y.Mahalle Ostim/Ankara TEL : 0 312 252 70 70
FAKS : 0 312 252 64 64

Hacı Osman ALTUNTEPE Yeni San. Sit F / Blok No:18/00 Şereflikoçisar/ANKARA
GSM : 0 554 920 86 06

Fahrettin KIR Sanayi Sitesi C-2 Blok No:3 Korkuteli / Antalya TEL : 0 242 643 54 42
GSM : 0 533 332 75 29

Seyfi ŞAHİN Gebiz Kasabası Serik / Antalya TEL : 0 242 736 75 69
FAKS : 0 242 736 70 22
GSM : 0 535 887 00 29

Ali Rıza UĞUR Sanayi Sitesi Kurtdereli Cad.No:44 Alanya / Antalya TEL : 0 242 515 08 71
GSM : 0 532 746 52 71

Mustafa GÜÇLÜ Sanayi Sitesi 4.Blk. No:1 Manavgat /Antalya TEL : 0 242 746 25 93
FAKS : 0 242 742 71 77
GSM : 0 532 246 16 96

Mehmet Ali DALGIÇ Sanayi Sitesi 502 Sokak No:3 Kumluca / Antalya TEL : 0 242 887 36 21
GSM : 0535 606 99 89

Muammer GÜNAY Yeni Sanayi Sitesi D Blok No:14-15- Artvin TEL : 0 466 212 17 50
GSM : 0 532 264 77 28

Taner GÜNİNDİ Sanayi Sitesi 2.Ada No:14 Ayvalık/Balıkesir TEL : 0 266 331 18 33
FAKS : 0 266 331 18 35
GSM : 0 533 461 60 02

Mehmet AKSOY Yeni Sanayi Sitesi 1317. Sk. No:30 Bandırma/Balıkesir TEL : 0 266 721 05 15
GSM : 0 535 355 88 93

Şaban AYDIN Küçük Sanayi Sitesi C-Blk No:3/4 Abdipaşa/Bartın TEL :0 378 426 40 30
GSM :0 533 462 99 73

Ali ONAY Küçük Sanayi Sitesi 3. Sk. No:65 Burdur TEL : 0 248 252 85 39
FAKS : 0 258 252 80 87
GSM : 0 543 601 00 63

Hüseyin YÜKSEK Sanayi Sitesi 14.Blk. No:1-2 M.K.Paşa /Bursa TEL : 0 224 618 01 09
FAKS : 0 224 618 05 56
GSM : 0 532 245 92 25

Mehmet KARAGÖBEK Sanayi Sitesi 8. blok No: 12 Gelİbolu / ÇANAKKALE
GSM : 0 542 414 36 62

Erdoğan AKKOÇA Osmancık Sanayi Sitesi C / Blok No:5 Osmancık/Çorum
GSM : 0 534 974 10 88

Muhsin ÇOKAL 3.Sanayi Sitesi 52.Sk No:46 DENİZLİ TEL : 0 258 251 10 83
FAKS : 0 258 251 61 80
GSM : 0 532 674 99 51

Bahattin EREL Ugur EREL 1.San Sit. Karakol Sk 17.Blk No:5 Diyarbakır TEL : 0 412 237 73 09
FAKS : 0 412 238 20 22
GSM : 0 533 385 70 58

Doğan AKIN D-100 Karayolu Üzeri Öztürkler Mevki As Taksi Yanı DÜZCE TEL : 0 380 514 63 25
FAKS : 0 380 523 55 67
GSM : 0 533 208 55 90

Hacı ATEŞ SANAYİ SİTESİ 6.SOKAK NO:30 Elazığ
GSM : 0 533 358 94 34

Kemal ATALAY Sanayi Sitesi 5. Blok No:68 ERZURUM TEL : 0 442 242 82 73
GSM : 0 535 719 54 22

Ramazan KISAKAYA Sanayi Çarşısı Kaynakçılar Sk. No:26 / AT Merkez /Eskişehir TEL : 0 222 237 52 31
GSM : 0 536 574 68 87

Ali Fuat TİRYAKİ Sanayi Sitesi. 2 Blk. 1.Cad.No:18 Nizip/Gaziantep TEL : 0 342 513 02 41
FAKS : 0 342 513 07 22
GSM : 0 535 333 34 82

Abdullah ERİKÇİ Küçük Sanayi Sitesi A-Blk.1.Ada 2.Tip No:49 Gaziantep TEL : 0 342 235 10 60
GSM : 0 535 929 20 60

Mahir KAYNAK Atatür Mah.Atatür Cad. Kadayıfçılar Ap. No:1 Smandağı/Hatay TEL : 0 326 513 01 10
FAKS : 0 326 513 01 29
GSM : 0 532 486 91 26

Ali KARABAY Yeni Sanayi Sitesi 7.Blk. No:15 Isparta TEL : 0 246 218 07 71
GSM : 0 536 685 63 92

AS KALE OTOMOTİV SAN. TİC. LTD. ŞTİ E-5 üzeri haramdere San. Sit. Girişi T.Blok No:2 Avcılar / İstanbul TEL : 0 212 422 59 60
FAKS : 0 212 422 59 70
GSM : 0 532 236 63 73

Arif BAYGIN Atatürk San. Sit. 1. Cad. 18. Sk. No:4 Torbalı / İZMİR TEL : 0 232 853 16 55
GSM : 0 535 469 27 09

İskender YÜCE Sanayi Sitesi 13 Blok No:1 Elbistan/KAHRAMANMARAŞ TEL : 0 344 413 53 76
GSM : 0 535 544 22 01

Ali YAŞUN Gaziantep Yolu Üzeri Ovam Tarım Karşısı 176 Sk. No 3 Narlı/KAHRAMANMARAŞ TEL : 0 344 331 18 37
FAKS : 0 344 331 34 06
GSM : 0 535 584 11 12

Engin PAMİR Yeni Sanayi Sitesi 735.Sk.No:9 Karaman TEL : 0 338 212 18 86
GSM : 0 542 405 67 56

Oğuzhan ŞİMŞİR Yeni Sanayi Sitesi 688.Sk.No:24 Karaman TEL : 0 338 214 34 21
GSM : 0 543 227 77 70

Mustafa AVCI Sanayi Sitesi 24. Blok No:170 Kastamonu TEL : 0 366 212 61 09
GSM : 0 535 789 83 78

Ahmet KILINÇ Yeni Sanayi Sitesi 1.Blok No:14 Akşehir/Konya TEL : 0 332 813 43 26
GSM : 0 533 241 89 19

Mehmet ÜSTÜN Karatay Sanayi Bahçeli Sk. No:23 SELÇUK/KONYA TEL : 0 332 233 32 66
GSM : 0 536 742 32 68
GSM :0 542 589 80 67

Adnan EŞSİZ Yeni Sanayi Sitesi No: 13 Karapınar/Konya TEL : 0 332 755 22 64
FAKS : 0 332 755 15 31
GSM : 0 535 441 88 66

Ekrem KURT Fatih Sanayi Sitesi 40.Sokak No:20 Kütahya TEL : 0 274 232 02 01
GSM : 0 538 874 36 54

Mustafa SELÇUK Yeni Sanayi Sitesi 6.Cad.3.Sok N:29 Malatya. TEL : 0 422 336 44 55
FAKS : 0 422 336 71 62
GSM : 0 532 241 64 46

Vedat AYDIN Sanayi Sitesi 8. blok No: 10 Akhisar/Manisa TEL : 0 236 414 32 02
FAKS : 0 236 412 97 21
GSM : 0 532 273 09 07

Baki YILMAZ Demirel Caddesi No:164 Alaşehir / Manisa TEL : 0 236 654 16 64
GSM : 0 542 394 92 86

Haşim ŞENTÜRK Fatih Sanayi Sitesi 1849. Ada 115.Sk No:22 Turgutlu/Manisa TEL : 0 236 312 74 69
FAKS : 0 236 312 46 69
GSM : 0 532 632 20 70

AKMAR OTOMOTİV Mardin Yolu Üzeri 4.Km Hava Alanı yanı Kızıltepe/Mardin TEL : 0 482 313 43 26

Taner AKŞAHİN Sanayi Sitesi 3733 Sk. No:30 Tarsus/Mersin TEL : 0 324 613 07 08
GSM : 0 535 944 02 22

Süleyman YAŞAR Sanayi Sitesi 2.Blk. No:12 Ortaca/Muğla TEL : 0 252 282 45 65
FAKS : 0 252 282 39 52
GSM : 0 537 720 97 13

İbrahim ESİN Sanayi Sitesi Karadağ Cad No:169 Milas / Muğla TEL : 0 252 513 16 08
GSM : 0 535 424 34 35

Mustafa SAĞLAM Lale Sn.Sit.2.Blk.No:4 Nevşehir TEL : 0 384 213 28 46
FAKS : 0 384 212 66 68
GSM : 0 533 719 33 06

Ramazan ÇALIŞ SANAYİ SİTESİ 5. BLOK NO:9 Kadirli/Osmaniye
GSM : 0 537 235 60 37

Mehmet GÖÇEN Ziraat Aletleri San. Sit C-3 Blk.No:14 ADAPAZARI TEL : 0 264 273 79 09
FAKS : 0 264 271 63 66
GSM : 0 532 234 73 83

Mümin ERDAL 19 Mayıs San.Sit. 19 Mayıs Bulvarı No:1 Kutlukent Samsun TEL : 0 362 266 81 18
FAKS : 0 362 266 81 88
GSM : 0 532 431 36 88

Yılmaz BALCI Yeni Sanayi Sitesi 4.Blk. No:8 Sinop TEL : 0 368 781 83 17
FAKS : 0 368 271 46 70
GSM : 0 544 461 86 80

Habib KORKMAZ Uğur DEMİROĞLU Sanayi Sitesi 4.Ada 2 Blok No:3 KANGAL / Sivas TEL : 0 346 457 31 54
GSM : 0 535 857 71 89
GSM : 0 535 348 20 62

Fevzi ÜNGÖR MOTOR TAMİR Eski Sanayi Çarşı Aksu Karşısı No:27/48 Merkez/Sivas TEL : 0 346 224 79 61
GSM : 0 537 778 16 58
GSM : 0 536 457 42 70

Nurettin Mehmet UYAN Küçük Sanayi Sitesi Gürcan Özbek Cad.7 Sk. No:5 Tokat TEL : 0 356 214 55 71
FAKS : 0 356 213 20 35
GSM : 0 542 513 27 61

Gültekin ÇAĞLICI Sanayi Sitesi 4.Blk.No:6 Degirmendere/Trabzon TEL : 0 462 325 26 18
GSM : 0 542 311 09 26

Sadık İRDEM Bireylül Sanayi Sitesi 9 Sk. No 7 Uşak TEL : 0 276 231 17 67
FAKS : 0 276 231 10 05
GSM : 0 533 376 03 07

Hüseyin DEMİRBAŞ Tokmak Köyü Altınova/Yalova TEL : 0 226 462 80 74
FAKS : 0 262 452 54 43
GSM : 0 532 432 36 32

Abi zaten servisler hemen hemen her ilde mevcut. Bu daha da geliştiriliyor. Merak etmeyin. X makinanin her yerde ustası var deniyor. Kara düzen makinayı herkes tamir edebilir. Ama elektronik makinayı tamir edemez. Muhammedim benim Kubota o zamanlarda motor yapıyordu merak etme. Ama burda yoktu. Bizim bahsettiğimiz o değil. Olayı farklı yere saptırma. Masseyin gönderdiği motorlar şu anki çoğu motor diye satılan motorlardan kaliteli. Ama hakiki Mf olanlar. Bunu biliyorsundur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt