On tekerlek bağlantıları konik disli olduğundan istavroza zarar verecek herhangi bir durum yok. Standart traktorler gibi mafsal ile bagli değil yani tekerlekler. 3 adet Kubota sahibiyiz , 1 adet m108 2 adet 9540 hepsi aşağı yukarı 1000 li saatlerde ve balyasından tutun her türlü isimize koşuyoruz. Simdiye kadar tık demediler Maşallah . Daha 1 yılı yeni devirdi traktörler siz düşünün birde iş yoğunluğunu Almak isteyenler , merak edenler her soruya açığım.Motor torkları düşük sayılır,tüy sıklet motorları var.Dönüş açıları fazla olduğu için istavroz dişli aşınması fazla olacaktır,demedi demeyin.Kullanım konforuna söz yok.Ara işler için düşünülür.
Birebir çevremde olmadığı için soruyorum. Buçuklu modelleri çıkınca benim için her yönüyle tamamlanmış oldu. Son serilere lift o matik koydular mı bilmiyorum. Sürümde cansız olduğu söyleniyor tümosanı ararmıyım ?On tekerlek bağlantıları konik disli olduğundan istavroza zarar verecek herhangi bir durum yok. Standart traktorler gibi mafsal ile bagli değil yani tekerlekler. 3 adet Kubota sahibiyiz , 1 adet m108 2 adet 9540 hepsi aşağı yukarı 1000 li saatlerde ve balyasından tutun her türlü isimize koşuyoruz. Simdiye kadar tık demediler Maşallah . Daha 1 yılı yeni devirdi traktörler siz düşünün birde iş yoğunluğunu Almak isteyenler , merak edenler her soruya açığım.
TrakKulüp Mobil Uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.