MF 265 S in bittiği anlar.. ( Nam-ı değer Kral)


Ynt: MF 265 S in bittiği anlar.. ( Nam-ı değer Kral)

ya bu lastiklere su nasıl dolduruluyo arka lastiklere doldurabilirmiyiz bilgi istiyorum merak ettımm valla birde kısın lastıgın ıcınde kalsa su zararı olurmu??? mf 165 var ona dolduruyum bende :)) paylasım ıcın tskler yenı bırsey daha ogrenecem ıns
 
Ynt: MF 265 S in bittiği anlar.. ( Nam-ı değer Kral)

sen bu traktörle bittiysen biz çoktan bitmişiz eline sağlık güzel paylaşım
 
Ynt: MF 265 S in bittiği anlar.. ( Nam-ı değer Kral)

fmd_ticaret link=topic=35194.msg298973#msg298973 date=1286046906' Alıntı:
ya bu lastiklere su nasıl dolduruluyo arka lastiklere doldurabilirmiyiz bilgi istiyorum merak ettımm valla birde kısın lastıgın ıcınde kalsa su zararı olurmu??? mf 165 var ona dolduruyum bende :)) paylasım ıcın tskler yenı bırsey daha ogrenecem ıns

bizim eskiden 285 s miz vardı 96 model kışın pırasa zamanı bizde su bastırıyorduk ağır olsın diye ama bizimki ince lastikliydi. lastiğe zararı oluyor tabi ama göze pek görünmüyor.
sipobun iğnesini söküp basınclı su bası sonrada havasını alıyorlar bitiyor.
 
Ynt: MF 265 S in bittiği anlar.. ( Nam-ı değer Kral)

fmd_ticaret link=topic=35194.msg298973#msg298973 date=1286046906' Alıntı:
ya bu lastiklere su nasıl dolduruluyo arka lastiklere doldurabilirmiyiz bilgi istiyorum merak ettımm valla birde kısın lastıgın ıcınde kalsa su zararı olurmu??? mf 165 var ona dolduruyum bende :)) paylasım ıcın tskler yenı bırsey daha ogrenecem ıns
Lastiklere su doldurmak çok basit bir olay. Önce arka lastiğin sübopu yukarıda tam ortada duracak hale getiriryosun ve sübopu yarısından sökerek lastiğin tamamen inmesini sağlıyosun. Sonra tazyikli bir çeşmeye hortumu bağla ve suyu doldurmaya başla, En az 2-3 defa hortumu çıkartarak içerde sıkışan havanın çıkmasını sağla. Lastikteki suyun eşit olması için süboptan hava ve su karışımı gelmeye başlayınca, yani su üst seviyeye gelince sübobu tak ve üzerine yeterli havayı basman gerekiyor. Ay nı işlemi diğer teker içinde yapman gerekli.. Kışın donar ve lastikleri gümletebilirsin. Boşaltmak için sübopu en alta getireceksin ve yarısından sökeceksin, tamamen boşalınca az hava bas ve aynı işlemi tekrar et ki içerde hiç su kalmasın ve havasını basabilirsin lastiğin.
265 s nin 12x36 iki arka tekerinde ki su miktarı yaklaşık 360 kg civarı.
baglan33 link=topic=35194.msg298975#msg298975 date=1286047096' Alıntı:
sen bu traktörle bittiysen biz çoktan bitmişiz eline sağlık güzel paylaşım
Teşekkürler Suat..240 s nin kıymetini iyi bil. Daha 3 gün öncesi hemen hemen aynı şartlarda 86 model 240 s ile kazayağı çektim, o daha rahattı. Sadece onda 9 ayak kazayağı vardı..:) Düşündürücü bir olay..:)
 
Ynt: MF 265 S in bittiği anlar.. ( Nam-ı değer Kral)

nail aga teşekkürler ya pulluk zamanı deneyecegım kesınlıkle yaz boyu lastıkte kalsa sorun olurmu su kısa gırerken bosaltsam lastıge ne gıbı zararları var pekı bıde bunu ogrenırsem ıyı olacak :D
 
Ynt: MF 265 S in bittiği anlar.. ( Nam-ı değer Kral)

fmd_ticaret link=topic=35194.msg298980#msg298980 date=1286047911' Alıntı:
nail aga teşekkürler ya pulluk zamanı deneyecegım kesınlıkle yaz boyu lastıkte kalsa sorun olurmu su kısa gırerken bosaltsam lastıge ne gıbı zararları var pekı bıde bunu ogrenırsem ıyı olacak :D
Nisan ayı başlarında doldurabilrisin, son bahar ilk donlarına kadar yani kasım ayının sonuna kadar durabilir, hiç bir sıkıntı olmadı şimdiye kadar..Sadece traktör durduktan sonra hafifçe sallanıyor..:D Önemli başka bişeyde olmuyor. Fren mesafesi falan oldukça kısalıyor, patinaj nerdeyse kalmıyor..
 
Ynt: MF 265 S in bittiği anlar.. ( Nam-ı değer Kral)

nailyetek link=topic=35194.msg298979#msg298979 date=1286047647' Alıntı:
Lastiklere su doldurmak çok basit bir olay. Önce arka lastiğin sübopu yukarıda tam ortada duracak hale getiriryosun ve sübopu yarısından sökerek lastiğin tamamen inmesini sağlıyosun. Sonra tazyikli bir çeşmeye hortumu bağla ve suyu doldurmaya başla, En az 2-3 defa hortumu çıkartarak içerde sıkışan havanın çıkmasını sağla. Lastikteki suyun eşit olması için süboptan hava ve su karışımı gelmeye başlayınca, yani su üst seviyeye gelince sübobu tak ve üzerine yeterli havayı basman gerekiyor. Ay nı işlemi diğer teker içinde yapman gerekli.. Kışın donar ve lastikleri gümletebilirsin. Boşaltmak için sübopu en alta getireceksin ve yarısından sökeceksin, tamamen boşalınca az hava bas ve aynı işlemi tekrar et ki içerde hiç su kalmasın ve havasını basabilirsin lastiğin.
265 s nin 12x36 iki arka tekerinde ki su miktarı yaklaşık 360 kg civarı.Teşekkürler Suat..240 s nin kıymetini iyi bil. Daha 3 gün öncesi hemen hemen aynı şartlarda 86 model 240 s ile kazayağı çektim, o daha rahattı. Sadece onda 9 ayak kazayağı vardı..:) Düşündürücü bir olay..:)
nail abi kışın boşaltmaya uğraşma bence antifreze koysan yeterli miktarda sürekli dursun bende mf ye doldurmayı düşünüyordumda öteki geniş lastiğini takacağımdan vazgeçtik
 
Ynt: MF 265 S in bittiği anlar.. ( Nam-ı değer Kral)

geniş lastıklerde de uygulayabılıyoruz demı su olayını yoksa sacede ınce tekerler ıcınmı :d cahılım cahıll :D
 
Ynt: MF 265 S in bittiği anlar.. ( Nam-ı değer Kral)

kardeş istediğin lastiklere yparsın istersen ön tekerlerede yap.tırcılar tırın lastiklerine mazot doldurup getiriyolar :)
 

Ynt: MF 265 S in bittiği anlar.. ( Nam-ı değer Kral)

öncelikle paylaşım için tesekkurler cok acık yureklilikle ve cesurca bi paylaşım .. fanatizmden uzak bazıları yazmış üstte yorumlarda rezil ettin motoru diye.. yav heryerde 265 var herkes nerede nasıl iş yaptıgını biliyor bunu kimden saklayacaksınız anlamak güç.. ben bi aralar yazmıştım biim burada mf ler ve td85 tekçeker kazayagı cekemiyor diye.. onlar yagmuru bekliyor.. burda inanmayanlar kendi traktörlerimi övdügümü söyleyenler olmuştu fanatizm yapıp söyledigimi sanalar olmuştu.. görüldügü gibi hafifi ve seri traktörler kazayagına gitmiyor.. hele bide surulmuş kesekli tarlaya girsinler cıkmazlar askıda kalıyorlar.. burda baharda biraz sürümü geciktirdikmi komple keseklenir tarla temmuz agustos ayında yaylı kazayagı cekeriz ve tam salarız ki kesekleri ufatsın .. yoksa faydası da olmuyor.. bizdeki same explorer 85t dede tek çeker ama harika çekiyor kazayagını asla böle kalmaz ve cok daha fazla salarız radial lastikli fakat... same nin tek çeker olmasından doayı sadece dönüşler ön atıyor mecburen kaldırıyoruz kazaygını dönüşlerde tekrar salıyoruz.. onun dışında gayet iyi.. td85d tek çekerinde 265 ten pek farkı yok cok seri o ve motoruda guçlu oldugu için anında kazıyor yeri gömülüyor gitmiyor ön agırlıkları söküluyor onunda kazayagı cekerken.. illaki her traktörün yapamadıgı bi iş olur.. krali bide pullukta görün :) inş. çifçeker bi traktör alırsınızda kurtulursunuz bu dertten ..
 
Ynt: MF 265 S in bittiği anlar.. ( Nam-ı değer Kral)

Arkadaş %90 bi sorun var öyle gitmemesi lazım. ben 168 le bir kazayağı videosu yapayım bakın nasıl gidiyor
 
Ynt: MF 265 S in bittiği anlar.. ( Nam-ı değer Kral)

Klasik yaşadığımız yaşayacağımız manzaralar :) Toprak da gevşek oturmamış kralı zorlamış ekstra.Yağmur durumu nasıldı abi ? İlk kazayağını çekiyosun galiba bir de bence ilkini daha önce çekip ekmeden önce ikinciyi çeksen belki biraz daha faydası olabilir duruma.Acı ama gerçek paylaşım :)
 
Ynt: MF 265 S in bittiği anlar.. ( Nam-ı değer Kral)

nail abi paylasım icin tskler abi öncelikle ama sunu diyeyim 265 bence kazaga tam goremedım ama herlade 11 li abi 1cisi senın 265 buyuk gelir abi neden 9lu takmıyosun abi ve 2cisi lastıkler abi ince teker normal 265 kendi lasti olsa bukadar bu traktoru zorlayacanı dusnmuyorum en azından bukadar patinaja kacmaz abi ama insallah en kısa zaman icinde muvcut durumun daha iyi oldunda yani cift cekr traktör alırısn abi tskler..
 
Ynt: MF 265 S in bittiği anlar.. ( Nam-ı değer Kral)

68cerran68 link=topic=35194.msg299272#msg299272 date=1286176976' Alıntı:
nail abi paylasım icin tskler abi öncelikle ama sunu diyeyim 265 bence kazaga tam goremedım ama herlade 11 li abi 1cisi senın 265 buyuk gelir abi neden 9lu takmıyosun abi ve 2cisi lastıkler abi ince teker normal 265 kendi lasti olsa bukadar bu traktoru zorlayacanı dusnmuyorum en azından bukadar patinaja kacmaz abi ama insallah en kısa zaman icinde muvcut durumun daha iyi oldunda yani cift cekr traktör alırısn abi tskler..

sorun kaz ayagından deil toprak yapısından bunu neden gözardı ediyorsunuz ki Aynı 265 e 13lu takıp surenler var 60-56yla 11li kullanıyoruz bu toprak yapısına ve surum zamanına göre değişir Gel gelelim bizim 265 te aynı sorunu yaşıyorduk bzmki 13 luydu ama gevsek toprakta bile motoru zorluyordu Şuan aynı kaz ayagını 13lüyü Nimet 70 4*4 te kafamıza göre kullanıyoruz sorunsuzca
 
Ynt: MF 265 S in bittiği anlar.. ( Nam-ı değer Kral)

eski bir mf ci olarak mutluluğu tümosanda yakalasdım bunları motor diye üretmişler bizim halkımızda toz kondurmuyor da ben ona şaşıyorum,tarlaya gırantuvalet gidip gelmek var birde rezillikler içinde eve dardüşmek var nail kardeş eskileri hatırlattın aklın yolu bir yarından tezi yok derhal kurtul bu hacattan dost acı söyler.bunların işlediği toprakta tohum bile zor bitiyor
 
Ynt: MF 265 S in bittiği anlar.. ( Nam-ı değer Kral)

Yorumlariçin teşekkürler arkadaşlar..
Bu videoda 265 i zor duruma düşüren bir sürü etken var. Emrah ve Murat olaya biraz farklı bakmışlar, bir şeylerin ters olduğunun farkına varmışlar en azından.. Lastiklerin ince olması, toprak yapısı ve videolarda pek belli olmasada oldukça eğimli bir arazi.. Birde MF nin dizayn hatası ki; çift çeker traktör gibi ağırlık merkezi öne yakın. Ayrıca bu kadar yüksek ve sallı bir traktör için 2650 kg ağırlık bana göre çok az..3 silindir 49 hp 240 s bile kabin ve ağırlıkları ile 2150 kg civarı.. 265 s bu tip toprak yapısı olan tarlalarda kazayağı ve mibzerde ne yazıkki bekleneni karşılayamıyor.. Bu tür yanmış nadaslar hemen hemen her traktörcü arkadaşı aldatıyor ki, mesela; böyle bir tarladan NH td 85 4x4 Paksan haşbaylı balya makinasını çekere bağlamadan çıkartamıyor..
Sami Usta olaya magazinsel bakmış,:D yinede yorumu için teşekkürler..
Bu tip ağır killi topraklarda iyi bir yağış sonrası ağır traktörlede çalışmak güç oluyor.. Bu defada traktörün çiğnediği yere pulluk bile zor batıyor.
 

Ynt: MF 265 S in bittiği anlar.. ( Nam-ı değer Kral)

nailyetek link=topic=35194.msg299419#msg299419 date=1286227359' Alıntı:
Yorumlariçin teşekkürler arkadaşlar..
Bu videoda 265 i zor duruma düşüren bir sürü etken var. Emrah ve Murat olaya biraz farklı bakmışlar, bir şeylerin ters olduğunun farkına varmışlar en azından.. Lastiklerin ince olması, toprak yapısı ve videolarda pek belli olmasada oldukça eğimli bir arazi.. Birde MF nin dizayn hatası ki; çift çeker traktör gibi ağırlık merkezi öne yakın. Ayrıca bu kadar yüksek ve sallı bir traktör için 2650 kg ağırlık bana göre çok az..3 silindir 49 hp 240 s bile kabin ve ağırlıkları ile 2150 kg civarı.. 265 s bu tip toprak yapısı olan tarlalarda kazayağı ve mibzerde ne yazıkki bekleneni karşılayamıyor.. Bu tür yanmış nadaslar hemen hemen her traktörcü arkadaşı aldatıyor ki, mesela; böyle bir tarladan NH td 85 4x4 Paksan haşbaylı balya makinasını çekere bağlamadan çıkartamıyor..
Sami Usta olaya magazinsel bakmış,:D yinede yorumu için teşekkürler..
Bu tip ağır killi topraklarda iyi bir yağış sonrası ağır traktörlede çalışmak güç oluyor.. Bu defada traktörün çiğnediği yere pulluk bile zor batıyor.
fazla salmışsın ekipmanı nail,aslında rda 2073 başak daha randımanlı iş yapar:)k0yacaksın tarlaya arkana bakma süür.....eline sağlık,aslında uzak çakim 0lsaydı daha iyi analiz edilirdi taçsız kral,
 
Ynt: MF 265 S in bittiği anlar.. ( Nam-ı değer Kral)

sami ÖZKAN link=topic=35194.msg299316#msg299316 date=1286207350' Alıntı:
eski bir mf ci olarak mutluluğu tümosanda yakalasdım bunları motor diye üretmişler bizim halkımızda toz kondurmuyor da ben ona şaşıyorum,tarlaya gırantuvalet gidip gelmek var birde rezillikler içinde eve dardüşmek var nail kardeş eskileri hatırlattın aklın yolu bir yarından tezi yok derhal kurtul bu hacattan dost acı söyler.bunların işlediği toprakta tohum bile zor bitiyor
Ne yapsın arkadaş tümo mu alsın.? yakmayın milletin başını...
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt