Bence sonuca bakın otomatik olunca ne oluyor ki bir kolu itikliyorsun hepsi bu sonucda 16 vites Vites değiştirmeyi amelelik veyahutda zahmet olarak gören çiftçiliği ne olarak görüyor acaba merak ediyorum.deutz tarafında öncelikle uzun ömürlü motor ve commonrail teknolojisine sahip olduğundan dolayı daha az yakıt dumansız bir sürüş.Ve 60X60 vites.Neredeyse 4 kat daha fazla vites seçeneği bunun iilerisi zaten vario şanzuman gibi birşey olur Daha önce dediğim gibi deutz c serisine mf 5400 hafif gelir onu 5700 SL ile karşılaştırmak gerekli o zaman mf derim ben.Tarafsız bakarsanız 5400 nere 5C nere.
Abi esas 5700 neree 5c nere.5700sl kabin içi 8700 serisiyle nerdeyse aynı.
Otomotik olunca ne oluyor diyosun bir örnek vereyim.
Yazın 2 li derin bacak patlatma çekerken sıra başından 2B ile giriyorum devrini alınca 2C ye atıyorum veya çok aşırı sert yer olursa 2A ya düşüyorum traktör durmayı bırak vites değiştiğini hissetmiyor bile.
Otomatik olmasa traktör devrini aldı debriyaja bastığın an duvara toslamış gibi durursun.