Massey ferguson 5450 ve deutz 5120c tercih

İkisinide kullanmiyorum ama deutsun 50+50 vites secenegi kulaga daha hos geliyor motor konusunda ikiside kendini ispatlamis bir motor kullaniyor fend bunlardaki motorun ikisinide kullaniyor birisi 4.4 cc motor birisi 3.6 motor tasarrufu siz dusunun
 
İkisinide kullanmiyorum ama deutsun 50+50 vites secenegi kulaga daha hos geliyor motor konusunda ikiside kendini ispatlamis bir motor kullaniyor fend bunlardaki motorun ikisinide kullaniyor birisi 4.4 cc motor birisi 3.6 motor tasarrufu siz dusunun

Dyna-4 vites aralığı olarak gayet yeterli kullanım kolaylığı ve traktöre kattığı performansta cabası.
Tarlada ikisini denemeden şu az yakar demek yanlış olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: kubilay 85
Dyna-4 vites aralığı olarak gayet yeterli kullanım kolaylığı ve traktöre kattığı performansta cabası.
Tarlada ikisini denemeden şu az yakar demek yanlış olur.

Birisi almanya uretimi birisi fransa montajli

Tipki cerkezkoy valtrasiyla finlandiya valtrasi gibi dusunun derim ben teknik acidan dusuncemi belirtmek istedim
Prratikte kullanicilariyla da iletisime gecmek gerekir

Dyna-4 dyna 6 kadar kullanisli olmamasina ramen dyna 6 nadasta vites degistirirken neredeyse duruyor vario gibi degil
 
Finlandiya valtrasıyla pek bağlantı kuramadım.

Dyna 4 kademeler arası geçişi çoğu otomatik arabadan daha iyi anlaşılmıyor bile.
Sadece vites değiştirirken biraz duraksıyor.

İste bende dyna konusunu anlatirken bunu kastediyordum . zaten arkada 6 li pullugun bir durup kalkmasi soz konusu

Diger konudada fransa uretimi masseyleri cogu insan masseye yakisir bir montaj olarak bulmuyor yedek parca olarak hem genelde ince malzeme hemde pahali malzeme olarak degerlendiriyor phantom serisi 109 luk 105 ten herkes memnun masseyi kotulemiyorum ama

5000 seririni fransada uretmelerini yanlis buluyor insanlar kisacasi masseyi samimi bulmuyor bu konuda
 
Bende valtra kullanicisiyim masseyin kullanidi motorun aynisini kullaniyorum motorun sonuna kadar arkasinda dururum
1 agco-sisu olene kadar 3 kez ardi ardina perkins olur
Ancak traktor sadece motordan ibaret degildir gunumuz shutle teknolojisi bir yandan coklu vites secenekleri bir yandan artik ciftcide uyandi buyul motor cok is yapar dusuncesini yikti bucuklu traktor mantigi resmen hortladi
Herkes 36 nin uzerinde vistes sevenine asik olmus bir sekilde bakiyor
Bence dyna 4ve 6 lar uretimden kaldiilmali DYNA VT modeli standart haline getirilmeli bu sayede alman traktorlerini gecebilirler
 
Bizde farklı model Deutz'da var Ferguson'da dediğin gibi vites çokluğundan ziyade kullanım kolaylığı olarak mf açık ara öndedir.Deutz 45-45 mf 24-24 vites seçeğine sahip bizdekiler.Dyna şanzımanın tadı başka deutz her ne kadar düğmeden 3'e bölsede dyna bir parmak tıkına bakar.2.el değerine girmiyorum bile mf anında paraya çevrilir.
 

Ama mf 'nin dyna vitesi çok gelişmiş bi teknoloji deutz vites sayısi çok olabilir ama mf full otamatik oldugundan dolayı tercih sebebim olabilir .

TrakKulüp Mobil Uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.

Bence sonuca bakın otomatik olunca ne oluyor ki bir kolu itikliyorsun hepsi bu sonucda 16 vites Vites değiştirmeyi amelelik veyahutda zahmet olarak gören çiftçiliği ne olarak görüyor acaba merak ediyorum.deutz tarafında öncelikle uzun ömürlü motor ve commonrail teknolojisine sahip olduğundan dolayı daha az yakıt dumansız bir sürüş.Ve 60X60 vites.Neredeyse 4 kat daha fazla vites seçeneği bunun iilerisi zaten vario şanzuman gibi birşey olur :D Daha önce dediğim gibi deutz c serisine mf 5400 hafif gelir onu 5700 SL ile karşılaştırmak gerekli o zaman mf derim ben.Tarafsız bakarsanız 5400 nere 5C nere.
 
  • Beğen
Tepkiler: kubilay 85
Bende valtra kullanicisiyim masseyin kullanidi motorun aynisini kullaniyorum motorun sonuna kadar arkasinda dururum
1 agco-sisu olene kadar 3 kez ardi ardina perkins olur
Ancak traktor sadece motordan ibaret degildir gunumuz shutle teknolojisi bir yandan coklu vites secenekleri bir yandan artik ciftcide uyandi buyul motor cok is yapar dusuncesini yikti bucuklu traktor mantigi resmen hortladi
Herkes 36 nin uzerinde vistes sevenine asik olmus bir sekilde bakiyor
Bence dyna 4ve 6 lar uretimden kaldiilmali DYNA VT modeli standart haline getirilmeli bu sayede alman traktorlerini gecebilirler

Aga deutz 5c serisi hala debriyaja basarak vites değiştiriyor hatırlatayım.
Ayrıca fransa montaj mf den kalite ve diğer konularda memnun olmayan görmedim ben.zaten türkiyede en çok satılan ithal traktörde 5400 serisi millet memnun olmasa niye alsın?
 

Benzer Konular