F36 , Euro5 motorun haritasına baktığımızda :
90 kw, 490 n.m. tork , %30 gibi tork rezervi görülüyor.
Tork eğrisi biraz tepe yapan, kubbemsi , 1400 rpm max tork , 1400-1600 rpm stabile yakın ve sonradan 2500 rpm devire azalan yapısı var. Motor 2600 rpm devir çevirebilir.
Tork , güç eğrisi kesişim devri , 1700 rpm ,
Sabit güç aralığı , 2000-2500 rpm aralığında görülüyor.
Motorun en az yakıt bölgesi hakkında bilgi görünmüyor.
Motor haritasında yazılımlı NH T5 EC modeldeki gibi 1200-1800 rpm sabit tork aralığı görmedik.
Sabit güç aralığının devir konumunun 1800-2300 rpm aralığından 2000-2500 rpm aralığına geçmiş olması motorun zamanlama kayıplarını etkileyecektir.
Aktif çalışma devir aralığı 1300-2500 rpm aralığı olur , 12*12 şanzıman kullanıldığında yol kullanımlarında fazla eksik görülmez, motor ve vites uyumu sırıtmaz, yığdırma olmaz, kullanım devirleri açılıyor.
36 F - 12 F , şanzıman kullandığımızda , 1600 rpm sabit tork aralığının son devriyle 2000 rpm sabit güç aralığının başındaki devirlerde Power shift vites geçişleri olur ,
NH T5070 , MF 5450 , JD 5100R , 6330 gibi motorların tork rezervleri daha iyi olduğundan zor ve yaş araziye girdiğimizde motor devri sabit kalabilen traktörlerde powershift vites geçişleri daha kullanışlı olabilir.
Mazot pompası ayarlı bir Mc Cormick C 95 Max modelle , 5 - 120 modelin ağır arazi performansları bir birine yakın olabilir, farz ederiz. (Pratikte nasıl olur, bilemeyiz.)
Motor haritasındaki pürüzsüzlük olarak NH T5 ve Case 115 U model daha iyi görünüyor.
Ağır hizmet tipi şanzıman bulunuyor ve batakta tekerleri çapraza vermez.
Landini 5 120 , yürüyen konusunda bilgimiz bulunmuyor.
Yazılımla yapılabilecek iyileştirmeler olsa da tarla da yapabilecekleri bellidir.
Potinger de sıra başında rölanti gazda stop etmeyen bir traktör görüntüsü alamadık.