KABİN SÜSPANSİYON


Ynt: KABİN SÜSPANSİYON

samsunbafra link=topic=66593.msg757322#msg757322 date=1373388247' Alıntı:
özka yumuşaktır aynı görevi yapar zaten zuha-*-s

özka çoğu markadan iyidir abi :D
yumuşak filandır ama :S
bende aldım ön çekerlere çok hoşuma gitti arkalarada ilerde alırsam özka alırım :D
 
Ynt: KABİN SÜSPANSİYON

144fenomen link=topic=66593.msg755639#msg755639 date=1372582865' Alıntı:
erkunt a da olurmu acaba böyle bir sistemm
aynn bizim erkuntlarada yapsalar böyle bişey benim koltuk bide havalı değil arkadaş nefret ediyorum zıplayınca :D
 
Ynt: KABİN SÜSPANSİYON

Harika olur diye düşünüyorum ama sadece arka taraf olunca şüpheliyim ne kadar konfor verir bide ön takozlari çok çabuk bozarmi

GT-I9300 cihazımdan gönderildi
 
Ynt: KABİN SÜSPANSİYON

Traktör kabininde süspansiyon olabiliyomus demekki...
Bu traktörleri üreten fabrikalar neden dusunmuyo boyle şeyleri acaba ? :S
 
Ynt: KABİN SÜSPANSİYON

k_urt_03 link=topic=66593.msg803877#msg803877 date=1385981703' Alıntı:
Traktör kabininde süspansiyon olabiliyomus demekki...
Bu traktörleri üreten fabrikalar neden dusunmuyo boyle şeyleri acaba ? :S
Kabin Süspansiyonunu Üreticiler Sadece Otomatik Şanzımanlı Traktörlerle Koyuyorlar, Mekanik Şanzımanlı Traktörlerde Yok Genelde... Örneğin T5000 Serisinde Yok T6000 Serisinde Var... Veya 5400 Serisinde Var 3600 Serisinde Yok...
 
Ynt: KABİN SÜSPANSİYON

Bazı traktörlerde hidrolik kumanda kolları olsun,pto el freni vs mekanik olduğu için yani metal çubuklar ile bağlı olduğu için kabinin çok esnemesi sıkıntı çıkarır,istisna bazı traktörlere uyabilir.Koltuğun yaylı değilde havalı olması yeter,yay gerilir tekrar hızlı bi şekilde yerine çeker tabi onun içinde amortisör var ama çabuk bozulmazsa.Güzel bi çalışma olmuş elinize sağlık
 
Ynt: KABİN SÜSPANSİYON

KMS DİZAYN link=topic=66593.msg803902#msg803902 date=1385989817' Alıntı:
Bazı traktörlerde hidrolik kumanda kolları olsun,pto el freni vs mekanik olduğu için yani metal çubuklar ile bağlı olduğu için kabinin çok esnemesi sıkıntı çıkarır,istisna bazı traktörlere uyabilir.Koltuğun yaylı değilde havalı olması yeter,yay gerilir tekrar hızlı bi şekilde yerine çeker tabi onun içinde amortisör var ama çabuk bozulmazsa.Güzel bi çalışma olmuş elinize sağlık
Yandan Mekanik Vitesli Bir Traktöre Sadece Kabin Arkasındaki Takozları Alarak Yerine Böyle Süspansiyon Yaparsak;
1- Frenleri Kullanırken
2-Vitesleri Kullanırken Sıkıntı Olur mu, Çok Esnediği Zaman ?

Frenlere Çok Etki Edeceğini Düşünmüyorum, Ne de Olsa Frenler Kabinin En Az Oynayan Yerinde Kalıyor... da Viteslere Sıkıntı Yaratırmı Merak Ediyorum...
 
Ynt: KABİN SÜSPANSİYON

KMS DİZAYN link=topic=66593.msg803902#msg803902 date=1385989817' Alıntı:
Bazı traktörlerde hidrolik kumanda kolları olsun,pto el freni vs mekanik olduğu için yani metal çubuklar ile bağlı olduğu için kabinin çok esnemesi sıkıntı çıkarır,istisna bazı traktörlere uyabilir.Koltuğun yaylı değilde havalı olması yeter,yay gerilir tekrar hızlı bi şekilde yerine çeker tabi onun içinde amortisör var ama çabuk bozulmazsa.Güzel bi çalışma olmuş elinize sağlık
tşkr. Şimdi traktörümün hidrolik kumanda yerleri elektronik,viteslerin kolları 3ü aynı yerden kabine bağlı ve kabine giriş yerleri takım olarak çıkıyor, oraya körüklü lastik koymuş ,vitesler alttan sabit hiç problem yaratmıyor .sadece büyük kasislere veya tümseklere vurunca istinatlere vuruyor , onun dışında kabin rahata erdi
 
Motorun cekisi olayo felan guzel ama bu ziplama olayi rahtsiz ediyor pullukta cifte yok ama goble veya tirmik takili kesekte insani maf ediyor
 
Motorun cekisi olayo felan guzel ama bu ziplama olayi rahtsiz ediyor pullukta cifte yok ama goble veya tirmik takili kesekte insani maf ediyor

TD110 var bizdede. Goble tırmık ve mübzerde illaki zıplıyor ama abartı noktaya hafif yokuşta ulaşıyor. TD serisinin zıplamasını bitirmek ancak üstündeki motoru değiştirerek yada eksantrik değiştirerek olur. Sebebi de td lerdeki motorun standart tork değerleri çok düzensiz yani perkinsler gibi sabit tork veremiyor yada ithal ivecolar gibi torku sabitleyemiyor. Haliyle bir teker zora geldiğinde o tekere düzenli bir şekilde güç transferi olmuyor ve güç azalınca zıplama başlıyor. Eksantrik ayarı yaptıranları izledim motor gerçekten rahat gidiyor ve stabil güç veriyor haliyle zıplamada kesiliyor. Misal tümosan maxima hiç zıplamıyor tabi ağır traktör oda bir etken ama en önemli etken üstündeki motorun tork eğrisi. Hafif traktör zıplar diyenlerse Kubota m108s ye baksın hiç zıplamıyor ama 4.200 kg falan.
 
Motorun ziplamasi cekisle alakasi yok motor guzel cekiyor sadece en ufak cukurda veya kesekte ziplama yapiyor onun icin kabinin takoz yerine yay takan varmi diye sordum
 
Burada bi casede havalı süspansiyon gördüm, 5-6 arkadaş baktık kompresör ve körükle adam kendisi yapmış vallaha O403 Mercedes otobüs gibi kabini salladıkça tısss tısss ötüyordu. Taktir ettik orjinal olsa anca fendt fabrikası yapabilirdi ki adam daha güzelini yapmış bence.
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt