HANGİ MARKA MAZOT KULLANIYORSUNUZ


Mazotun kaliteli olup olmadığını anlamanın kolay yolu sabit gazda sabit iş yapan örneğin sulama motoru gibi motorlarla kendiniz test edebilirsiniz..
Lombardin motoru ile 50 fıskiye ile sulama yaparken çok test ettim
Petrol ofisi bayiden aldığım 8 saati geçiyor buna en yakın opet 7 saate yaklaşıyor, tkk ve moil,bp, total, termo, gulf bunlar ise 6 saati zor geçiyor..
Ama yeni nesil dedigimiz enjeksiyonlu yada camon rail motorlarda shell ve opet en ıyisi geliyor..
Tkk nin mazotunu mecbur olup aldığımızda ise hiç hoşuma gitmiyor yüzde 7 indirimli alıyoruz ama bir hilesi var eminim
 
Şell,birde opetin,iskontolu mazotu var,toptan alırken ikisini değerlendiririm,birde,katkı maddeli olan olmayan,var,
Satış sorumlusu sıfır motorun varsa en pahalısına motoru alistir performans mazotudur biraz fazla yaktırır,
Birazdaha az yaksın diyorsan bi degisik olanı var ekonomi odaklı
Birde hiç katkısız olanı var.Satiş stratejisimi ne bilmiyorum, bikac yıldır şhell ve opetten alıyorum, ikiside aynı kişi, güven sağladığı için tercih ediyoruz.
 
  • Beğen
Tepkiler: ziyaretci01
Petrol Ofisi (TKK) / Shell.
PO'nun kırsal motorini Shell'e göre bir tık kalın. Bazen depoda karıştırıyorum.
2011 yada 2012 yılından itibaren Türkiye'de kırsal motorin yok, sadece eurodisel denen kükürtü az ve daha ince mazot var. El altından kaçak vb. değilse öyle mazot satışı yasak.
İstasyonlarda özel isimli yakıtlar sadece katkılı, özünde aynı mazot. Normal mozot 6.00 lira iken v power vb adlı yakıt 6,15 oluyor. 15 krş farkın atıyorum 7-8 krş katkı maddesinin maliyeti oluyormuş, geri kalan 7-8 krş şirkete ekstra kâr oluyor. Bu kâr sebebiyle istasyonların bazıları katkısız motorini, kırsal motorin diye adlandirip tüketiciyi yanıltma çabaları oluyor maalesef.
 
Yaklasik 2 3 senedir yeni acilan bi benzinlik var,piyasadan 80 90 hatta 1 lira ucuz mazot benzin satiyo ordan aliyoz.Su an 5 80 felan,normal piyasada 6 60 6 70 arasi.Mazotu nerden aliyo bilmiyom ama iyi mazotu var.Baska yerden aldigimiz mazottan daha cok dayaniyo.Tirlar, euro 4 motorlu araclar hep ordan aliyo bi sıkıntı yok,sadece veresiye yok peşin calisiyo.
 
2011 yada 2012 yılından itibaren Türkiye'de kırsal motorin yok, sadece eurodisel denen kükürtü az ve daha ince mazot var. El altından kaçak vb. değilse öyle mazot satışı yasak.
İstasyonlarda özel isimli yakıtlar sadece katkılı, özünde aynı mazot. Normal mozot 6.00 lira iken v power vb adlı yakıt 6,15 oluyor. 15 krş farkın atıyorum 7-8 krş katkı maddesinin maliyeti oluyormuş, geri kalan 7-8 krş şirkete ekstra kâr oluyor. Bu kâr sebebiyle istasyonların bazıları katkısız motorini, kırsal motorin diye adlandirip tüketiciyi yanıltma çabaları oluyor maalesef.
Dediğiniz doğrudur. Kırsal motorin derken Eurodiesel olmayan motorine atıfta bulunmuştum.
 

Dediğiniz doğrudur. Kırsal motorin derken Eurodiesel olmayan motorine atıfta bulunmuştum.
Türkiye'de yasal olarak eurodisel harici mazot satmak yasaklandı dediğim tarihlerde.
Kaçak, denetim dışı değilse alacağınız her mazot eurodisel dir.
Yani kırsal motorin 2012 de tarih oldu, artık yok.
Firmalar arası kalite farkı var mı yok mu onu bilmiyorum.
 
Türkiye'de yasal olarak eurodisel harici mazot satmak yasaklandı dediğim tarihlerde.
Kaçak, denetim dışı değilse alacağınız her mazot eurodisel dir.
Yani kırsal motorin 2012 de tarih oldu, artık yok.
Firmalar arası kalite farkı var mı yok mu onu bilmiyorum.
İstasyona gittiğinizde Eurodiesel olmayan ya da normal dizel verin deyin bakalım ne verecekler.
 

Benzer Konular