Günün İşinden Bir Fotoğraf ve Yorum


1000000046.jpg

Bu süpürgeden ne çıkar?
Cinek, kapak, tepe, hurda, hepsi olur mu?
 
Hayırlı olsun kolay gelsin tek dingilmi çift dingilmi yapıyorsunuz, ölçüler nedir ve lastik ebadı ne tercih edeceksiniz, prototip paylaşabilirmisin?
Teşekkürler. Tek dingil 6 ton olarak yapıyoruz. Alt şase Şase 160npu, üst şase 120 npu olacak şekilde. Dingili frenli 100*100*10mm profil. Makaslar 19 kat. Döner çeki. Alt şase 115*320. Kasa 210*350. 4 kademe piston. 285/70/19.5 lastik. Bundan sonra da 10 ton tandem olacak şekilde yapacağız. Alt şase 200npu, üst şase 140npu olacak. Dingil yine aynı kalınlıkta. Tek dingilde fren olacak. Lastik ebati da aynı. Tasarımın fotoğraflarını paylaşabilirim
 
Teşekkürler. Tek dingil 6 ton olarak yapıyoruz. Alt şase Şase 160npu, üst şase 120 npu olacak şekilde. Dingili frenli 100*100*10mm profil. Makaslar 19 kat. Döner çeki. Alt şase 115*320. Kasa 210*350. 4 kademe piston. 285/70/19.5 lastik. Bundan sonra da 10 ton tandem olacak şekilde yapacağız. Alt şase 200npu, üst şase 140npu olacak. Dingil yine aynı kalınlıkta. Tek dingilde fren olacak. Lastik ebati da aynı. Tasarımın fotoğraflarını paylaşabilirim
Merakla bekliyoruz kolay gelsin boyunu 3.70-3.80 civarı yapsanız daha göze hoş gelir 3.50 top gibi duruyor genişlik 2 olsa 3.50 uygun ama sizin ustalığınızı bu sitede görüp taktir ediyorum.
 
Merakla bekliyoruz kolay gelsin boyunu 3.70-3.80 civarı yapsanız daha göze hoş gelir 3.50 top gibi duruyor genişlik 2 olsa 3.50 uygun ama sizin ustalığınızı bu sitede görüp taktir ediyorum.
Bunlar bittikten sonra kendimiz için 3.50 olarak yapacağız. Çeki kısmında da makas olan bir model üzerinde çalışıyorum. Bunun genişliği 2.20ydi 10cm daralttık. Üst kısmının saclarini büktürmedik hâlâ. O yüzden rahatça değişiklik yapabiliyoruz. Son halinde yüksekliği biraz daha artacak sanırım tasarımı güncelleyince netleşecek. Makasları da şasenin altında olacak şekilde yaptık. O yüzden yüksekliği biraz fazla olacak ama bu şekilde daha sağlam olacağını düşünüyorum. İki şase üst üste basacak arasında boşluk olmadan. Biraz ordan yüksekliğini kurtarmış olacağız. Lastik olarak bunları kullanıyoruz
 

Resimler ve ekler

  • 1000123471.jpg
    1000123471.jpg
    407.2 KB · Görüntüleme: 24
  • 1000120119.jpg
    1000120119.jpg
    180.3 KB · Görüntüleme: 23
Bunlar bittikten sonra kendimiz için 3.50 olarak yapacağız. Çeki kısmında da makas olan bir model üzerinde çalışıyorum. Bunun genişliği 2.20ydi 10cm daralttık. Üst kısmının saclarini büktürmedik hâlâ. O yüzden rahatça değişiklik yapabiliyoruz. Son halinde yüksekliği biraz daha artacak sanırım tasarımı güncelleyince netleşecek. Makasları da şasenin altında olacak şekilde yaptık. O yüzden yüksekliği biraz fazla olacak ama bu şekilde daha sağlam olacağını düşünüyorum. İki şase üst üste basacak arasında boşluk olmadan. Biraz ordan yüksekliğini kurtarmış olacağız. Lastik olarak bunları kullanıyoruz
Hocam bu lastikler midilli diye geçiyor sanırım yük çekme konusunda çok iyidir ama dar ve yüksek olmuyormu, neden 400 60 15.5 kullanmıyorsunuz? Ortaya çıkacak ürünü merakla bekliyoruz.
 
Son düzenleme:
Hocam bu lastikler midilli diye geçiyor sanırım yük çekme konusunda çok iyidir ama dar ve yüksek olmuyormu, neden 400 60 15.5 kullanmıyorsunuz? Ortaya çıkacak ürünü merakla bekliyoruz.
Bunlar düz taban ve aslında kamyonlarda kullanılıyor. Mercedes atego lar da aynı ebat diye biliyorum. Kamyonana dayanan römorka çok rahat dayanır diye bunları seçtik. 12-15 tonluk romorklarda bile bu lastiği koyuyorlar. 400-60-15.5 ebatını buraya gelen saman römorklarında gördüm. Kaplama lastik gibi atmış dış kısmını. Onun taşıdığı römork ağırlığı ve 2 ton saman birde 4 teker var. Pek dayanıklı gelmedi bana açıksası. Midilli dorse lastikleri var onlar 15 ton ve üzeri için güzel olur diye düşünüyorum
 

Resimler ve ekler

  • 1000117264.jpg
    1000117264.jpg
    488.9 KB · Görüntüleme: 16
Teşekkürler. Tek dingil 6 ton olarak yapıyoruz. Alt şase Şase 160npu, üst şase 120 npu olacak şekilde. Dingili frenli 100*100*10mm profil. Makaslar 19 kat. Döner çeki. Alt şase 115*320. Kasa 210*350. 4 kademe piston. 285/70/19.5 lastik. Bundan sonra da 10 ton tandem olacak şekilde yapacağız. Alt şase 200npu, üst şase 140npu olacak. Dingil yine aynı kalınlıkta. Tek dingilde fren olacak. Lastik ebati da aynı. Tasarımın fotoğraflarını paylaşabilirim
Merhaba kolay gelsin bende böyle bir römork yapmayı döşünüyorum kaçlık porya kullandınız
Makas olarak 10mm ve 8mm makaslar var hangisi daha iyi olur
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat AKKAYA
Merhaba kolay gelsin bende böyle bir römork yapmayı döşünüyorum kaçlık porya kullandınız
Makas olarak 10mm ve 8mm makaslar var hangisi daha iyi olur
Teşekkürler. 10 ton olanının makaslar 10mm de bunlar 8mm sanırım. Kaç tonluk yapmayı düşünüyorsunuz. Bu poryalar 205mm göbek çapı olan 6 bijon frenli tip. Konya malı Bozdoğan döküm yapımı. Konya'ya yakinsaniz malzemeler için bir yer tavsiye edebilirim. Römork üzerine ne ararsanız var. Dizip çıkabilirsiniz.
 

Teşekkürler. 10 ton olanının makaslar 10mm de bunlar 8mm sanırım. Kaç tonluk yapmayı düşünüyorsunuz. Bu poryalar 205mm göbek çapı olan 6 bijon frenli tip. Konya malı Bozdoğan döküm yapımı. Konya'ya yakinsaniz malzemeler için bir yer tavsiye edebilirim. Römork üzerine ne ararsanız var. Dizip çıkabilirsiniz.
Ben muğladayım firma ismi yada telefon verirseniz bi görüşeyim fiyat alırım
 
6 tonluk römorkun imalatına başladık
Ekli dosyayı görüntüle 82491
Hayırlı uğurlu olsun. 6 tonluk römork için maliyet analizi yaptınız mı?

Bizim de 2.el römork niyetimiz var, bölgemiz taşlı olduğu için lazım oluyor. Lakin 2.el römorklar neredeyse sıfır fiyatına. Uzunluk 320 cm, genişlik 200 cm yükseklik 40 cm, taban altı tahta ve u demiri, taban sacı 4 milim, 3 kademeli piston düşünüyoruz. Bu söylediklerim tahmini ne kadar tutar, böyle bir şey yaptırsak işçilikle beraber kaça mal olur?
 

Benzer Konular