Keşke sadece buçuk sorunu olsa ,Zf 537 16+16 yeni tipler sorunlu düğmeli buçuk çıkardı. Biz sırf düğmeli buçuk sorunu ve piyasa yüzünden case 65 c aldık. Kağıt gibi bu kadar dandik olduğunu bilseydik almazdık.
Tek çeker 65 ya da 70 lüks kullanıcıları çok memnun.65 lüks için 80.4 lükse kafa tutuyor diyorlardı. Hantallık olayı lastik ebadı ve ağırlık ile alakalı bence.Eski Fiatlara MFlere 600 bandında fiyat istiyorlar. Onun yerinde alınacak en iyi tercih.
Yenilerinde kalite düşmüş sadece Erkunt değil her marka için aynı mesela NH td serisi çekirdek gibi kovan kırıyor. İsteyen sosyal medyadan bakabilir.
Erkunt fpt motoru kullansaydı piyasada daha iyi prim yapardı. Claas landini dahil Euro 5te Perkins ya da Deutz u bırakıp fpt ye geçti.
Mahindra alınca hem parça fiyatları yükseldi hem de kalite aşırı derecede düştü. Hattat malının arkasında durmuyor parça için 1 ay bekleyenler var. Bölünen var vs. Tümosan malum. New Hollanda mahkum olacaksın kovan kırma hidrolik arızası vs. çok oluyor.Keşke sadece buçuk sorunu olsa ,
Erkunt 85 Lüx, ayna mahruti ve karpuzu dağıttı.
Mahindra crdi, motorda , soğuk zamanda, +5 C, derecelerde çalıştırmada motorda 1500 rpm devirlere yükselme görülüyor ve motorda sert bir çalışma sesi var.Yetkili servis olarak
Özellikle söylüyorum ERKUNT eCapra 75E+ tavsiye ediyorum 80-100 HP arası her marka traktörlerle hem yakıt hemde güç olarak kıyas edilebilir ..
Çalışan makina arkadaşın TD 100 şanzımandan gövde çatladı kaynak yapıldı 70bin masrafı çıktı 1ay önce
Yani yerli alınca işin Allah'a kalıyor.Çalışan makina arkadaşın TD 100 şanzımandan gövde çatladı kaynak yapıldı 70bin masrafı çıktı 1ay önce