Peki, traktörün kuyrukmili devreye girdiğinde orjinal olarak extra bir güç artırımı mevcut. Bu artım chipden sonraki güncel gücü yine artırarak devam edermi yoksa karışırmı ortalık [emoji4]
Motor devrini 1900 devire sabitleyiniz. Tork-güç eğrisinin kesiştiği devir motorun en verimli çalışma devridir. Ek güç arttırımı da aynı devirde kullanılmalıdır.
Motor gücü arttığı oranda kuyruk mili gücü de artar.
Toprak işlemede 1600-1800 devir aralığı yakıt tüketimi uygun görünüyor.
540 devir kuyruk mili 1900 devirde, 1000 devir kuyruk mili 2100 devirde görülüyor ama 2000 devir üstü özgül yakıt tüketimi artma eğilimine giriyor, hafif seri şanzımanlı ekipmanla 1900-2000 devir aralığını kullanmak iyi olur.
2200 devir motor anma gücüdür, 2400 devir max motor çalışabilme devridir, ek güç arttırımlı, fren motor gücü 1600-1800 devir arası gözüküyor.
Nakliye işlemlerinde 1600-1800 devir aralığı tercih edilebilir.Kolay gelsin.