CHİP TUNİNG


Ona bakarsak şöyle bir durumda mevcut bu otomobil sektöründe de geçerli traktör sektöründe de aynı traktör aynı motor hacmi aynı sanzıman beygir farkı var bu tamamıyla satış politikasıyla alakalı firmaların

Massey Ferguson 5700s serisinde 5709s - 5713s arası 4.4 l motor ve şanzıman aynı ise neden 5709s 106 beygir yükselirken 5713s 151 beygir oluyor.Sizin açıklamanıza göre ikisi de aynı motor ve şanzıman kullanıyor
 
Massey Ferguson 5700s serisinde 5709s - 5713s arası 4.4 l motor ve şanzıman aynı ise neden 5709s 106 beygir yükselirken 5713s 151 beygir oluyor.Sizin açıklamanıza göre ikisi de aynı motor ve şanzıman kullanıyor


Bazen şöyle durumlar olabiliyor mesela bir modelinde bosch beyin varken diğerinde delphi olabiliyor bunlar hep etken şeyler
 
Peki, traktörün kuyrukmili devreye girdiğinde orjinal olarak extra bir güç artırımı mevcut. Bu artım chipden sonraki güncel gücü yine artırarak devam edermi yoksa karışırmı ortalık [emoji4]
Motor devrini 1900 devire sabitleyiniz. Tork-güç eğrisinin kesiştiği devir motorun en verimli çalışma devridir. Ek güç arttırımı da aynı devirde kullanılmalıdır.
Motor gücü arttığı oranda kuyruk mili gücü de artar.
Toprak işlemede 1600-1800 devir aralığı yakıt tüketimi uygun görünüyor.
540 devir kuyruk mili 1900 devirde, 1000 devir kuyruk mili 2100 devirde görülüyor ama 2000 devir üstü özgül yakıt tüketimi artma eğilimine giriyor, hafif seri şanzımanlı ekipmanla 1900-2000 devir aralığını kullanmak iyi olur.
2200 devir motor anma gücüdür, 2400 devir max motor çalışabilme devridir, ek güç arttırımlı, fren motor gücü 1600-1800 devir arası gözüküyor.
Nakliye işlemlerinde 1600-1800 devir aralığı tercih edilebilir.Kolay gelsin.
 

Resimler ve ekler

  • NewHollandTSA135_2005.pdf
    95.9 KB · Görüntüleme: 16
Herkese iyi günler arkadaşlar new holland t5 115 lik Traktörümüze yapmış olduğumuz güç artışı ve sonucu siz değerli forum üyeleri ile paylaşmak istedim

 

Resimler ve ekler

  • T5.115.jpg
    T5.115.jpg
    206.6 KB · Görüntüleme: 83
1 EKİM 2020 tarihine kadar Türkiye piyasasında bulunan "NEW HOLLAND" ve "CASE" marka tüm yerli üretim traktörler TİER 3'dür. CommonRail motora sahip değildir ve yazılım atılamaz.
 
New Hollandın T6020 modelinde arkadaşın traktörüne Mgremaps tekirdağ bayisinde yazılım attırdık ve çok memnun kaldık. Geçen sene harmandan sonra yaptırdık bu sene ki sürümler de test etme şansımız oldu ve çok memnun kaldık baya fark ettirdi uygulamayla ilgili hiç bir sorun yaşamadık uyumlu modeli olup düşünenlere kesinlikle tavsiye ederim
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt