Bu seri, İzmir tarafında çok rağbet gördü , çiftlik içi yardımcı traktör , ön kepçe traktörü , toprak işleme de başarılıdır ,
patinaj kontrolü bulunuyor yalnız hiçbir videoda patinaj kontrolünü %10 ayarlayıp pulluk süreni göremedik.
Yazılım, yapılması gereken bir modeldir.
Modelin fiyatı 350 000 TL iken alınabilir tavsiyesi verdik , fiyat avantajı vardı .
Motor grafikleri olarak gayet iyidir. Dyna^6 şanzımanla uyumludur.
VT, kademesiz şanzıman olsa tork yedekleri konusunu kaşıyabiliriz.
Çeki demiri gücü grafikleri olması gerektiği gibidir.
Geçen yıl Maxxum 135 CVX ve Fendt 313 Vario , seçilmişti,
Maxxum aynı bizim Avensis gibi çalışıyor. Düşük devirlerde ekonomi odaklı, yüksek devirlerde güç odaklı çalışan motoru var.
Motor ek güç yönetimi bir tık daha güçlü olacak şekilde karakteristik var.
Mısır yerinde yaş sürüm için bize ihtiyaç olabilir. Başka yörede iklim koşullarından dolayı ihtiyaç olmayabilir.
Katalog verilerine dayanarak bu yorumu yapıyorum ama gerçek ölçümlerde değerlerde farklı çıkabiliyor, tarla denemesi yerinde olur.
Model, egzoz donatısı olarak SCR 2. nesil ve DOC kullanıyor, işletme maliyetleri için en uygunudur.
Avensis'in aynalarında sinyal var , çıkıntılı kollara kafayı çarpmaktan bıktık.
Dyna^7 şanzıman olsa olmaz mı? denebilir.
Motor anma gücü devir noktası biraz daha düşük devire çekilip, vites hız boyları ayarlanıyor , olsa da olur olmasa da olur.
Bence max tork noktası 1600 rpm e çekilip , 2000 rpm anma gücü konumlaması MF 3105 kullanıcılarını sevindirir.
Motor dizaynlarında , motor yük dengeleme devrinin düşük devirlerde verilmesi dizayn tercihidir, bence fazla abartıya kaçılmış , reklam amaçlı yapılıyor , eski motor modelleriyle uyumlu devir tercihleri şoförü yanıltmaz.
Transmisyonun full powershift, kademe geçişlerinin debriyajsız olması iyi olabilir.
Filo içi kullanımlarda verimliliği fark eder.