Çevremde alınan& satılan son TRAKTÖR


TR6.150 gibi motor değerleri var.
Maxxum 135 CVX modelden bir tık motor gücü verileri az kalıyor.
Benzer rakamlarda Puma 165 te ilanlarda görünüyor.
İş kapasitesine göre tercih doğru olacaktır.
Teşekkür ederim @The_Hoca
Bizim en ağır işimiz lazerli tesviye, 4 silindir tercih sebebimiz.
 
Teşekkür ederim @The_Hoca
Bizim en ağır işimiz lazerli tesviye, 4 silindir tercih sebebimiz.
Maxxum 140, motor gücü ve traction (sürüş) karakteristiği olarak daha güzel duruyor. (Kişiye göre tercih denişir.)
Koltuktaki konsolun modifiye yapılıp yeni serilere benzetmek mümkün olur mu.? Astarı yüzünü geçer mi?
10 tonluk katı gübre römorkuna traktör bakıyorduk ta. :rolleyes:
 

Resimler ve ekler

  • Maxxum.pdf
    2.8 MB · Görüntüleme: 9
Maxxum 140, motor gücü ve traction (sürüş) karakteristiği olarak daha güzel duruyor. (Kişiye göre tercih denişir.)
Koltuktaki konsolun modifiye yapılıp yeni serilere benzetmek mümkün olur mu.? Astarı yüzünü geçer mi?
10 tonluk katı gübre römorkuna traktör bakıyorduk ta. :rolleyes:

@The_Hoca Öneriniz için çok teşekkür ederim.

Maxxum serisi de oldukça beğendim bir seri özellikle multi-controller olan modeller kullanımı oldukça kolay.

Dip Not: Bu traktör 2-3 yıldan beri satılık ancak ne hikmetse bir türlü bir alıcı bulmadı :oops:
 
Maxxum 140, motor gücü ve traction (sürüş) karakteristiği olarak daha güzel duruyor. (Kişiye göre tercih denişir.)
Koltuktaki konsolun modifiye yapılıp yeni serilere benzetmek mümkün olur mu.? Astarı yüzünü geçer mi?
10 tonluk katı gübre römorkuna traktör bakıyorduk ta. :rolleyes:
Hocam, şu masseyin 5700s dyna6 serisine de bi yorum yapar mısın? Ayrıntılı bi şekilde, artılarıyla eksileriyle...
 
Hocam, şu masseyin 5700s dyna6 serisine de bi yorum yapar mısın? Ayrıntılı bi şekilde, artılarıyla eksileriyle...
Bu seri, İzmir tarafında çok rağbet gördü , çiftlik içi yardımcı traktör , ön kepçe traktörü , toprak işleme de başarılıdır ,
patinaj kontrolü bulunuyor yalnız hiçbir videoda patinaj kontrolünü %10 ayarlayıp pulluk süreni göremedik.
Yazılım, yapılması gereken bir modeldir.
Modelin fiyatı 350 000 TL iken alınabilir tavsiyesi verdik , fiyat avantajı vardı .
Motor grafikleri olarak gayet iyidir. Dyna^6 şanzımanla uyumludur.
VT, kademesiz şanzıman olsa tork yedekleri konusunu kaşıyabiliriz. :)
Çeki demiri gücü grafikleri olması gerektiği gibidir.
Geçen yıl Maxxum 135 CVX ve Fendt 313 Vario , seçilmişti,
Maxxum aynı bizim Avensis gibi çalışıyor. Düşük devirlerde ekonomi odaklı, yüksek devirlerde güç odaklı çalışan motoru var.
Motor ek güç yönetimi bir tık daha güçlü olacak şekilde karakteristik var.
Mısır yerinde yaş sürüm için bize ihtiyaç olabilir. Başka yörede iklim koşullarından dolayı ihtiyaç olmayabilir.
Katalog verilerine dayanarak bu yorumu yapıyorum ama gerçek ölçümlerde değerlerde farklı çıkabiliyor, tarla denemesi yerinde olur.
Model, egzoz donatısı olarak SCR 2. nesil ve DOC kullanıyor, işletme maliyetleri için en uygunudur.
Avensis'in aynalarında sinyal var , çıkıntılı kollara kafayı çarpmaktan bıktık.
Dyna^7 şanzıman olsa olmaz mı? denebilir.
Motor anma gücü devir noktası biraz daha düşük devire çekilip, vites hız boyları ayarlanıyor , olsa da olur olmasa da olur.
Bence max tork noktası 1600 rpm e çekilip , 2000 rpm anma gücü konumlaması MF 3105 kullanıcılarını sevindirir.
Motor dizaynlarında , motor yük dengeleme devrinin düşük devirlerde verilmesi dizayn tercihidir, bence fazla abartıya kaçılmış , reklam amaçlı yapılıyor , eski motor modelleriyle uyumlu devir tercihleri şoförü yanıltmaz.
Transmisyonun full powershift, kademe geçişlerinin debriyajsız olması iyi olabilir.
Filo içi kullanımlarda verimliliği fark eder.
 
Bu seri, İzmir tarafında çok rağbet gördü , çiftlik içi yardımcı traktör , ön kepçe traktörü , toprak işleme de başarılıdır ,
patinaj kontrolü bulunuyor yalnız hiçbir videoda patinaj kontrolünü %10 ayarlayıp pulluk süreni göremedik.
Yazılım, yapılması gereken bir modeldir.
Modelin fiyatı 350 000 TL iken alınabilir tavsiyesi verdik , fiyat avantajı vardı .
Motor grafikleri olarak gayet iyidir. Dyna^6 şanzımanla uyumludur.
VT, kademesiz şanzıman olsa tork yedekleri konusunu kaşıyabiliriz. :)
Çeki demiri gücü grafikleri olması gerektiği gibidir.
Geçen yıl Maxxum 135 CVX ve Fendt 313 Vario , seçilmişti,
Maxxum aynı bizim Avensis gibi çalışıyor. Düşük devirlerde ekonomi odaklı, yüksek devirlerde güç odaklı çalışan motoru var.
Motor ek güç yönetimi bir tık daha güçlü olacak şekilde karakteristik var.
Mısır yerinde yaş sürüm için bize ihtiyaç olabilir. Başka yörede iklim koşullarından dolayı ihtiyaç olmayabilir.
Katalog verilerine dayanarak bu yorumu yapıyorum ama gerçek ölçümlerde değerlerde farklı çıkabiliyor, tarla denemesi yerinde olur.
Model, egzoz donatısı olarak SCR 2. nesil ve DOC kullanıyor, işletme maliyetleri için en uygunudur.
Avensis'in aynalarında sinyal var , çıkıntılı kollara kafayı çarpmaktan bıktık.
Dyna^7 şanzıman olsa olmaz mı? denebilir.
Motor anma gücü devir noktası biraz daha düşük devire çekilip, vites hız boyları ayarlanıyor , olsa da olur olmasa da olur.
Bence max tork noktası 1600 rpm e çekilip , 2000 rpm anma gücü konumlaması MF 3105 kullanıcılarını sevindirir.
Motor dizaynlarında , motor yük dengeleme devrinin düşük devirlerde verilmesi dizayn tercihidir, bence fazla abartıya kaçılmış , reklam amaçlı yapılıyor , eski motor modelleriyle uyumlu devir tercihleri şoförü yanıltmaz.
Transmisyonun full powershift, kademe geçişlerinin debriyajsız olması iyi olabilir.
Filo içi kullanımlarda verimliliği fark eder.
Hocam o dediğin fiyat iyi fiyat, şu anda 650000 çekiyolar.
 
1995 Model MF 255T 18xx saatte sizce fiyatı ne eder.
Bağ bahçe tipi. Traktör bu.
509a6c66c60c2edf526939138afc71cf.jpg
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt