Debriyaj teli düzenli bakım ister , pas yapma durumunda balata değişikliği gerekebilir, her 500 saatte debriyaj boşluk ayarı kontrol edilmelidir.
2015 model ve üzerinde ek piston kullanmıyoruz , kapasite iyileştirilmiştir , fabrika mühendisinden edinilmiş bilgidir.
Klima vanası fazla kurcalanırsa bozulabiliyor.
Zıplama; traktör hafif ön kepçede 500 kg paket taşıyacak gibi dizayn edildiğinden ön kepçe aparatlı kullanım gerekiyor.
Balon lastik kullanımı zıplamayı biraz azaltacaktır.
Hassasiyet kuru zeminde zil gibi çalacak şekilde güzel ayar yapılırsa 4 12" pullukla işçilik rahattır.
Hassasiyet yayı kırılırsa değiştirmek ister.
Mazot pompası ayarı gerekiyor , motor max devri 2800 rpm açılmalıdır.
İki tekerli damperli römorkla 5 ton yükle 30 km/h hızda vuruntu , balans olabiliyor , 30 km/h hız üzerinde yükle yolda gidilmiyor , 4. vites 2000 rpm motor devrinden sonra sarsıntı yapıyor.
Ekipman taşımada hidroliklerin yaylanma özelliği bulunmuyor.
Soğukta çalışma performansı gayet güzel , toz yalıtımı da gayet güzeldir.
Ynt: CASE JXC SERİLERİNDE ÇIKAN FABRİKASYON HATALAR.
o zaman her ikisi de yeniydi tam depo ile girdiler tarlaya iş bitiminde deutz caseye yaklaşık çeyrek depo fark atmıştı. .
Same Argon 3^75 , 72 hp, 265 n.m.
Case JX 75 C , 75,8 hp, 309 n.m.
Bebek motorların iş yapışı farklı olacaktır.
Mısır arazisinde alt açıklık az olan traktör derin çift sürebilme kabiliyeti yeterli olmuyor.