Case jx65c kullanıcıları


Normal değil, mazot pompasını ayarlatınız, yol 1 vitesle rampa tırmanışı yapması gerekir, rampa ortasında takviye vitesi değiştiremeyiz, takviye vitesi geçişlerde cartlama yapıyor, yürürken zorlanırsa sorun çıkarma durumu olabilir.
2011 model tt65 4×4 asfaltta 6 tonla hayatta takviyeye düşmez, tabii eğim işi değiştirir...
Dediğiniz gibi mazot pompası ayar istiyor,
 
Normal değil, mazot pompasını ayarlatınız, yol 1 vitesle rampa tırmanışı yapması gerekir, rampa ortasında takviye vitesi değiştiremeyiz, takviye vitesi geçişlerde cartlama yapıyor, yürürken zorlanırsa sorun çıkarma durumu olabilir.
Bu Avrupa motorlar sağır oluyor, birde casenin vitesler çok seri. Devirsiz sürüyorsa seri viteslerde bayılması normal ve geri toplamaz.
 
Şimdi ayar ama servislerde kovan çatlatmış döküm kırmış hatta bloktan kol çıkarmış traktörler görüyorum. İnternette görüyoruz sadece ayarla bilmem kaç beygir güç ve yakıt tasarrufu diyor. Yani bu sağlıklı mı? 6 ton yük 1 de römork 7 ton, zaten traktörün iki katı ağırlıkta oluyor. Case 55_65_75 aynı traktör aynı motor hacmi. Sadece ayarla mı güçleniyor yoksa silindir çapları kullanılan turbo pompa farklı mı? Tamamen karıştı internete baksan al TD 75 ı adam gelsin pompa dan iki cıvata sıksın alsana az yakan TD 110. Enine boyuna bi açıklamaya ihtiyaç var bence
 
Şimdi ayar ama servislerde kovan çatlatmış döküm kırmış hatta bloktan kol çıkarmış traktörler görüyorum. İnternette görüyoruz sadece ayarla bilmem kaç beygir güç ve yakıt tasarrufu diyor. Yani bu sağlıklı mı? 6 ton yük 1 de römork 7 ton, zaten traktörün iki katı ağırlıkta oluyor. Case 55_65_75 aynı traktör aynı motor hacmi. Sadece ayarla mı güçleniyor yoksa silindir çapları kullanılan turbo pompa farklı mı? Tamamen karıştı internete baksan al TD 75 ı adam gelsin pompa dan iki cıvata sıksın alsana az yakan TD 110. Enine boyuna bi açıklamaya ihtiyaç var bence
Bizde traktörden çekiş beklentisi ;
1985 model Mf 285, uzun soluklu asfalt rampa yollarımızda yol 4 vitesle 1,5 ton römork ve içinde 1 ton yükle rampa tırmanır.
Motor gücü Dın normu, 82 hp, 300 n.m. civarıdır.
İSO normuna çevirsek +4 hp daha demektir.
Güçlendirme yapılan motorlarda , hararet, mazot pompası yetersizliği ve zamanlama dişlisi sorunu çıkabiliyor.
Td 75, Euro 2 motor, 75 hp 208 n.m. sae normlarına göre ölçülmüş test sonuçları nebraska sitesinden görülebilir.
Hiç güçlendirme yapmadığımız traktörler de sıra başlarında yürüyemezse iş yapamıyoruz.
Turbolu bir motorun atmosferik motordan az yürümesi beğenilmez.
Jx75c nin zor koşulda 3 12" pulluk kullanması gerekiyor, pullukla bir gün fazladan çalışırız.
 
1200 saate gelmiş kesinlikle subap ayarı yapılacak ve hava filtresi değişmediyse onuda değişin. Konu açılmışken c seride Iveco motor olduğu için orjinal eksantrik taslanip takılır diğer cnh grubu gibi farklı eksantrik olmuyor yaptıracak olan varsa bunu göz önüne alın. 55/65/75 c seride şanzıman sağlam ama vites aralığı geniş dört takviye çok vitesten hızlı o yüzden şanzıman 12x12 de 8x8 de olsa randımanlı değil
 

Başak 2073s, 2075d,2085d, serileri Mercedes motorludur.
Traktör rölanti gazlarda yüklü zor kalkar, devir vermek ister.
Jx75c , kompresyon olarak iyi sayılmaz ama biraz kullanıma bağlıdır,
Yolda, motorun 2000 2500 rpm aralığında sürüşü akıcıdır, 3000 rpm devire kadar rampa aşağı motor devir çevirebilir.
Rölanti devire kısacak kadar kompresyonu bulunmuyor.
1500 2600 rpm aralığında akıcı sürüş yapmak gerekiyor, nedeni ön kepçe takılırsa fazla yakıt tüketmesin.
 
Şimdi ayar ama servislerde kovan çatlatmış döküm kırmış hatta bloktan kol çıkarmış traktörler görüyorum. İnternette görüyoruz sadece ayarla bilmem kaç beygir güç ve yakıt tasarrufu diyor. Yani bu sağlıklı mı? 6 ton yük 1 de römork 7 ton, zaten traktörün iki katı ağırlıkta oluyor. Case 55_65_75 aynı traktör aynı motor hacmi. Sadece ayarla mı güçleniyor yoksa silindir çapları kullanılan turbo pompa farklı mı? Tamamen karıştı internete baksan al TD 75 ı adam gelsin pompa dan iki cıvata sıksın alsana az yakan TD 110. Enine boyuna bi açıklamaya ihtiyaç var bence
Fabrikalar aynı motorla 4-5 çeşit güç ve tork veren traktörler üretiyorlar,büyük ihtimalle birçok yerleri farklı zaten fiyatları da farklı.Bizim millet kendini uyanık sanıyor sonra söylediğin komplikasyonlar çıkıyor.Fabrikadan sıfır aldığın traktörü kurcalatmayacaksın.İkinci ellerin sağı solu kurcalanmışlarından da uzak durmak kafa rahatlığı sağlar.
 
Son düzenleme:
1200 saate gelmiş kesinlikle subap ayarı yapılacak ve hava filtresi değişmediyse onuda değişin. Konu açılmışken c seride Iveco motor olduğu için orjinal eksantrik taslanip takılır diğer cnh grubu gibi farklı eksantrik olmuyor yaptıracak olan varsa bunu göz önüne alın. 55/65/75 c seride şanzıman sağlam ama vites aralığı geniş dört takviye çok vitesten hızlı o yüzden şanzıman 12x12 de 8x8 de olsa randımanlı değil
Bendeki traktör 5 bin saate rampalarda 8 ton yükle 4. Hızlı vitesle çıkıyorum
Rampa en az %15 dir çoğu yerde 20 yi de bulur daha sonra 3. Vitesle devam ediyor 1500 ila 2500 devir aralığında gidiyor

Rampanın en dik olduğu yerde ancak 2 ye düşüyor
 
1200 saate gelmiş kesinlikle subap ayarı yapılacak ve hava filtresi değişmediyse onuda değişin. Konu açılmışken c seride Iveco motor olduğu için orjinal eksantrik taslanip takılır diğer cnh grubu gibi farklı eksantrik olmuyor yaptıracak olan varsa bunu göz önüne alın. 55/65/75 c seride şanzıman sağlam ama vites aralığı geniş dört takviye çok vitesten hızlı o yüzden şanzıman 12x12 de 8x8 de olsa randımanlı değil
Traktörün saati 4400 civarlarına geldi, sadece mazot pompası ayarıyla kullanıyoruz, motorda en ufak bir sıkıntı görmedik, çekişte tatminkar sayılır.
Videolardan gördüğümüz 80c ler daha başka yürüyor gibimize geldi.
Şanzıman çok uyumlu değil ama rahatsız edici de sayılmaz.
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt