Şimdi ayar ama servislerde kovan çatlatmış döküm kırmış hatta bloktan kol çıkarmış traktörler görüyorum. İnternette görüyoruz sadece ayarla bilmem kaç beygir güç ve yakıt tasarrufu diyor. Yani bu sağlıklı mı? 6 ton yük 1 de römork 7 ton, zaten traktörün iki katı ağırlıkta oluyor. Case 55_65_75 aynı traktör aynı motor hacmi. Sadece ayarla mı güçleniyor yoksa silindir çapları kullanılan turbo pompa farklı mı? Tamamen karıştı internete baksan al TD 75 ı adam gelsin pompa dan iki cıvata sıksın alsana az yakan TD 110. Enine boyuna bi açıklamaya ihtiyaç var bence
Bizde traktörden çekiş beklentisi ;
1985 model Mf 285, uzun soluklu asfalt rampa yollarımızda yol 4 vitesle 1,5 ton römork ve içinde 1 ton yükle rampa tırmanır.
Motor gücü Dın normu, 82 hp, 300 n.m. civarıdır.
İSO normuna çevirsek +4 hp daha demektir.
Güçlendirme yapılan motorlarda , hararet, mazot pompası yetersizliği ve zamanlama dişlisi sorunu çıkabiliyor.
Td 75, Euro 2 motor, 75 hp 208 n.m. sae normlarına göre ölçülmüş test sonuçları nebraska sitesinden görülebilir.
Hiç güçlendirme yapmadığımız traktörler de sıra başlarında yürüyemezse iş yapamıyoruz.
Turbolu bir motorun atmosferik motordan az yürümesi beğenilmez.
Jx75c nin zor koşulda 3 12" pulluk kullanması gerekiyor, pullukla bir gün fazladan çalışırız.